Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Patch: Client R8 / Server R12 http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=33581 |
Strona 3 z 28 |
Autor: | MichelCat [ 7 maja 2010, 22:42 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Satyr napisał(a): Cytuj: To teraz szybko pykać An-94 co by platynkę złapać Tak to najważniejsze xd Wyścig się rozpoczyna Fajnie że nozyk zacznie działac i dobre jest to ze nie z kilku metrow. Poprzednio z innymi broniami też był wyścig, ale teraz będzie zalew AN-94, w przyszłości padnie na kolejny model broni i tak w kółka. Sam używałem od momentu odblokowania M-16 i An-94 bo i wtedy były to fajne bronie, teraz nawet lepiej jak An wróci do poprzedniego stanu. |
Autor: | Milo. [ 8 maja 2010, 01:21 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Równie dobrze mogli dla każdej klasy dać po jednej broni i też nie byłoby za dużej różnicy. Wprowadzając zmiany zachęcą ludzi do używania innych, chociaż oczywiście są tacy, którzy używają wielu. |
Autor: | [Yossarian] [ 8 maja 2010, 08:04 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Staralem sie wczoraj troszke polatac, no nie da rady... mam nadzieje, ze faktycznie da sie przeciwdzialac/obronic przed tracerami - czy je zagluszyc. Tylko zastanawiam sie jak to bedzie wygladac: tracer jest szybki jak piorun/obecnie/ i jesli nawet bede mial sygnal dzwiekowy, ze sie zbliza, to zanim nacisne to co trzeba, bede mial go juz w ogonie helki czy mam caly czas naciskac/jak w bf2/ od przeladowania do przeladowania? Rysuje mi sie tutaj slaby punkt tej łatki /to dla ciebie Mikolaj /. No i bardzo jestem ciekawy co 'naprawia' w sterowaniu... Co do serwerow modyfikowany: to chodzi raczej o ustawienia samego serwa/np brak mapki lub ilosci ammo -> co powoduje, ze serw jest po modyfikacji ale nie jest hc a nie mody bc2/o ile pamietam, w jednej z wypowiedzi przed beta pewien oficiel z ea/dice zapowiedzial brak mozliwosci budowania modow bc2, a nawet oficjany zakaz ze strony wlasnie ea i dice/ Jeszcze jedno: Gameplay - Advanced Spotting scope works better Czy to moze oznaczac zwieksznie jej zasiegu? Obecny to okolo 75m. |
Autor: | Wierzbin [ 8 maja 2010, 10:23 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
[Yossarian] napisał(a): Staralem sie wczoraj troszke polatac, no nie da rady... mam nadzieje, ze faktycznie da sie przeciwdzialac/obronic przed tracerami - czy je zagluszyc. Tylko zastanawiam sie jak to bedzie wygladac: tracer jest szybki jak piorun/obecnie/ i jesli nawet bede mial sygnal dzwiekowy, ze sie zbliza, to zanim nacisne to co trzeba, bede mial go juz w ogonie helki czy mam caly czas naciskac/jak w bf2/ od przeladowania do przeladowania? Rysuje mi sie tutaj slaby punkt tej łatki /to dla ciebie Mikolaj /. Mam wrażenie, że obrona będzie nie przed strzałkami, a przed rakietami. Tzn wystrzeloną rakietę będzie można zmylić np. flarą wypuszczoną w odpowiednim momencie. |
Autor: | [Yossarian] [ 8 maja 2010, 10:44 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Wierzbin napisał(a): [Yossarian] napisał(a): Staralem sie wczoraj troszke polatac, no nie da rady... mam nadzieje, ze faktycznie da sie przeciwdzialac/obronic przed tracerami - czy je zagluszyc. Tylko zastanawiam sie jak to bedzie wygladac: tracer jest szybki jak piorun/obecnie/ i jesli nawet bede mial sygnal dzwiekowy, ze sie zbliza, to zanim nacisne to co trzeba, bede mial go juz w ogonie helki czy mam caly czas naciskac/jak w bf2/ od przeladowania do przeladowania? Rysuje mi sie tutaj slaby punkt tej łatki /to dla ciebie Mikolaj /. Mam wrażenie, że obrona będzie nie przed strzałkami, a przed rakietami. Tzn wystrzeloną rakietę będzie można zmylić np. flarą wypuszczoną w odpowiednim momencie. jesli tak, to lipa -> bo na jednego tracera jest ze 2-3 at i dzialka stacjonarne... cos kiepsko widze to latanie... ale miejmy nadzieje, ze cos tak wymysla zeby dalo sie pograc, bo z drugiej strony: ilez to razy sam klalem na helki /zbyt silne/ na roznych mapach. |
Autor: | ptaku71 [ 8 maja 2010, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Przed poprzednim patchem an-94 już był mocny i lubiłem nim grać, po patchu to było już zbyt proste. Wreszcie ani medyk ani assault nie będą mieli automatycznych snajperek. |
Autor: | [Yossarian] [ 8 maja 2010, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Pytnie moje jest takie: znikaja mi niesmiertelniki, potem pojawiaja sie, czasami podczas aktualizacji jestem degradowany do szeregowca -> ale ze wszystkimi dogsT a najlepsze jest to, ze w marcu wywialo mi dt od # 2 do 12# wlacznie -> i tak pozostalo/nigdy ich nie odzyskalem -> bylo to przed rejestracja na bfbcstats i statsOmatic//, oczywiscie od tej pory nalicza mi je w porzadku zdobywania... |
Autor: | madeno [ 10 maja 2010, 07:53 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
wydać go mają prawdopodobnie w przyszły weekend http://forums.electronicarts.co.uk/bc2- ... 12-qa.html |
Autor: | chesterlp [ 10 maja 2010, 09:41 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
"week" to nie weekend tylko tydzien Napisali ze na poczatku przyszlego tygodnia czyli juz w tym tyg miejmy nadzieje ze jutro czy we srode bedzie |
Autor: | nightstalkerpl [ 10 maja 2010, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Coś się chyba już teraz dzieje, bo serwerów tylko parę pokazuje, co chwile jakieś problemy są ... Więc możliwe że właśnie aktualizują u siebie. Tragedia, bo od rana się grać nie da.. |
Autor: | Milo. [ 10 maja 2010, 11:56 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Originally Posted by Twiiter - Bazajaytee Not yet, we have some last minute issues we are working on so it might be a bit delayed and released later in the week. |
Autor: | [Yossarian] [ 10 maja 2010, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
czyli pod koniec tygodnia, z powodu jakis problemow/zaklocen... dobrze, ze jesio w tym miesiacu bo zrobili patcha w kilka tygodni <- to nawet dosyc szybko |
Autor: | bombelg [ 11 maja 2010, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
chyba sie cos dzieje bo nie moga sie zalogowac aby troche pograc -_- |
Autor: | [Yossarian] [ 11 maja 2010, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
na to wyglada |
Autor: | ZiuZiak [ 11 maja 2010, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Pare minut temu pokazała się wiadomość na Twitterze: Cytuj: BFBC2 servers have gone offline to be updated to a new server version. Read more on whats coming here: http://bit.ly/bC9HFa
|
Strona 3 z 28 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |