Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Patch: Client R8 / Server R12
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=33581
Strona 3 z 28

Autor:  MichelCat [ 7 maja 2010, 22:42 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Satyr napisał(a):
Cytuj:
To teraz szybko pykać An-94 co by platynkę złapać ;)

Tak to najważniejsze :shock: xd Wyścig się rozpoczyna :lol: Fajnie że nozyk zacznie działac i dobre jest to ze nie z kilku metrow.


Poprzednio z innymi broniami też był wyścig, ale teraz będzie zalew AN-94, w przyszłości padnie na kolejny model broni i tak w kółka. Sam używałem od momentu odblokowania M-16 i An-94 bo i wtedy były to fajne bronie, teraz nawet lepiej jak An wróci do poprzedniego stanu.

Autor:  Milo. [ 8 maja 2010, 01:21 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Równie dobrze mogli dla każdej klasy dać po jednej broni i też nie byłoby za dużej różnicy. Wprowadzając zmiany zachęcą ludzi do używania innych, chociaż oczywiście są tacy, którzy używają wielu.

Autor:  [Yossarian] [ 8 maja 2010, 08:04 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Staralem sie wczoraj troszke polatac, no nie da rady... mam nadzieje, ze faktycznie da sie przeciwdzialac/obronic przed tracerami - czy je zagluszyc.
Tylko zastanawiam sie jak to bedzie wygladac: tracer jest szybki jak piorun/obecnie/ i jesli nawet bede mial sygnal dzwiekowy, ze sie zbliza, to zanim nacisne to co trzeba, bede mial go juz w ogonie helki :stupid: czy mam caly czas naciskac/jak w bf2/ od przeladowania do przeladowania? Rysuje mi sie tutaj slaby punkt tej łatki /to dla ciebie Mikolaj ;) /.

No i bardzo jestem ciekawy co 'naprawia' w sterowaniu...

Co do serwerow modyfikowany: to chodzi raczej o ustawienia samego serwa/np brak mapki lub ilosci ammo -> co powoduje, ze serw jest po modyfikacji ale nie jest hc ;) a nie mody bc2/o ile pamietam, w jednej z wypowiedzi przed beta pewien oficiel z ea/dice zapowiedzial brak mozliwosci budowania modow bc2, a nawet oficjany zakaz ze strony wlasnie ea i dice/

Jeszcze jedno: Gameplay - Advanced Spotting scope works better
Czy to moze oznaczac zwieksznie jej zasiegu? Obecny to okolo 75m.

Autor:  Wierzbin [ 8 maja 2010, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

[Yossarian] napisał(a):
Staralem sie wczoraj troszke polatac, no nie da rady... mam nadzieje, ze faktycznie da sie przeciwdzialac/obronic przed tracerami - czy je zagluszyc.
Tylko zastanawiam sie jak to bedzie wygladac: tracer jest szybki jak piorun/obecnie/ i jesli nawet bede mial sygnal dzwiekowy, ze sie zbliza, to zanim nacisne to co trzeba, bede mial go juz w ogonie helki :stupid: czy mam caly czas naciskac/jak w bf2/ od przeladowania do przeladowania? Rysuje mi sie tutaj slaby punkt tej łatki /to dla ciebie Mikolaj ;) /.

Mam wrażenie, że obrona będzie nie przed strzałkami, a przed rakietami. Tzn wystrzeloną rakietę będzie można zmylić np. flarą wypuszczoną w odpowiednim momencie.

Autor:  [Yossarian] [ 8 maja 2010, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Wierzbin napisał(a):
[Yossarian] napisał(a):
Staralem sie wczoraj troszke polatac, no nie da rady... mam nadzieje, ze faktycznie da sie przeciwdzialac/obronic przed tracerami - czy je zagluszyc.
Tylko zastanawiam sie jak to bedzie wygladac: tracer jest szybki jak piorun/obecnie/ i jesli nawet bede mial sygnal dzwiekowy, ze sie zbliza, to zanim nacisne to co trzeba, bede mial go juz w ogonie helki :stupid: czy mam caly czas naciskac/jak w bf2/ od przeladowania do przeladowania? Rysuje mi sie tutaj slaby punkt tej łatki /to dla ciebie Mikolaj ;) /.

Mam wrażenie, że obrona będzie nie przed strzałkami, a przed rakietami. Tzn wystrzeloną rakietę będzie można zmylić np. flarą wypuszczoną w odpowiednim momencie.


jesli tak, to lipa -> bo na jednego tracera jest ze 2-3 at i dzialka stacjonarne... cos kiepsko widze to latanie... ale miejmy nadzieje, ze cos tak wymysla zeby dalo sie pograc, bo z drugiej strony: ilez to razy sam klalem na helki /zbyt silne/ na roznych mapach.

Autor:  ptaku71 [ 8 maja 2010, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Przed poprzednim patchem an-94 już był mocny i lubiłem nim grać, po patchu to było już zbyt proste. Wreszcie ani medyk ani assault nie będą mieli automatycznych snajperek.

Autor:  [Yossarian] [ 8 maja 2010, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Pytnie moje jest takie: znikaja mi niesmiertelniki, potem pojawiaja sie, czasami podczas aktualizacji jestem degradowany do szeregowca -> ale ze wszystkimi dogsT :stupid: a najlepsze jest to, ze w marcu wywialo mi dt od # 2 do 12# wlacznie -> i tak pozostalo/nigdy ich nie odzyskalem -> bylo to przed rejestracja na bfbcstats i statsOmatic//, oczywiscie od tej pory nalicza mi je w porzadku zdobywania...

Autor:  madeno [ 10 maja 2010, 07:53 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

wydać go mają prawdopodobnie w przyszły weekend
http://forums.electronicarts.co.uk/bc2- ... 12-qa.html

Autor:  chesterlp [ 10 maja 2010, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

"week" to nie weekend tylko tydzien :P Napisali ze na poczatku przyszlego tygodnia czyli juz w tym tyg ;) miejmy nadzieje ze jutro czy we srode bedzie :D

Autor:  nightstalkerpl [ 10 maja 2010, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Coś się chyba już teraz dzieje, bo serwerów tylko parę pokazuje, co chwile jakieś problemy są ... Więc możliwe że właśnie aktualizują u siebie. Tragedia, bo od rana się grać nie da..

Autor:  Milo. [ 10 maja 2010, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Originally Posted by Twiiter - Bazajaytee
Not yet, we have some last minute issues we are working on so it might be a bit delayed and released later in the week.

Autor:  [Yossarian] [ 10 maja 2010, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

czyli pod koniec tygodnia, z powodu jakis problemow/zaklocen... dobrze, ze jesio w tym miesiacu ;) bo zrobili patcha w kilka tygodni <- to nawet dosyc szybko ;)

Autor:  bombelg [ 11 maja 2010, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

chyba sie cos dzieje bo nie moga sie zalogowac aby troche pograc -_-

Autor:  [Yossarian] [ 11 maja 2010, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

na to wyglada :D

Autor:  ZiuZiak [ 11 maja 2010, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Patch: Client R8 / Server R12

Pare minut temu pokazała się wiadomość na Twitterze:
Cytuj:
BFBC2 servers have gone offline to be updated to a new server version. Read more on whats coming here: http://bit.ly/bC9HFa

Strona 3 z 28 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/