Teraz jest 28 lis 2024, 16:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 maja 2010, 20:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 21:43
Posty: 30
To prawda dziś to zauważyłem, gdy kładłem gości waląc im w kolana bo w głowę ani w tors nawet 3 razy nic nie dawało -.- a najlepiej wchodzi gdy przeciwnik kuca porąbana ta gra :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2010, 15:02 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:42
Posty: 139
to akurat wina rozjechania hitboxów ,w grze wszystko dobrze działa do pingu 100 powyżej już można zauważyć przesunięcia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2010, 22:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 21:43
Posty: 30
Dziś grałem jeden meczyk i po prostu miodzio było gdy zrespiłem się obok mojego snajpera z drużyny a on nie wiedział, że otacza go 4 gości :D Najlepsze było to, że go nie widzieli bo siedział w krzakach ale mnie zabili bo im się napatoczyłem więc patrze na killcam a tam mój sniper z drużyny :D No to hyc zrespiłem się obok niego goście przeszli i rozwaliłem wszystkich jednym magazynkiem z shotguna 4 hity 4 fragi po prostu miodzio. Dołączyłem się w połowie podboju i zgarnąłem jeszcze 14 fragów i tylko 5 zgonów ;] Ale niestety trafiają się takie sytuacje gdzie stoi facet 3 metry ode mnie walę mu w głowę 2 razy i raz w tors a on żyje, strasznie irytujące zważywszy, że pojawia się odgłos uderzenia krew i w ogóle a tylko 3 kulka go trafia bo widać znaczek przy celowniki ale nie zabija go ... ehh ... tak potężna broń a czasami odbiera tylko część hp.

Ale build ogólnie ciekawy ja gram reconem + c4 i magiczne kulki ;] po prostu rewelka jak rozwalasz czołg i zgarrniasz 380 punktów za jednym zamachem. Gdy w środku siedzi kilka osób ;d


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2010, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2010, 18:31
Posty: 76
Zaznaczam, że dzięki temu buildowi możemy łatwo zaliczyć parę wyzwań jak asysty za pomocą min zbliżeniowych, zabójstwa z shotguna, zabójstwa z c4 i inne rzeczy, na które nie zwrócilibyśmy uwagi .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2010, 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Obrazek
Obrazek
Witam.
Która z tych dwóch kombinacji [specjalna 2] lepiej się sprawdzi. Chodzi mi o to, jakie różnice wynikają z zastosowania takich układów dopalenia "shotgunów"

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2010, 10:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2010, 18:31
Posty: 76
Amunicja magmun znacząco poprawia celność i zasięg. Trochę też obrażenia. A 4 pociski ci wystarczą w zupełności. Jednakże zamiast spasa weź 870-tke, ewentualnie ns-a

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2010, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Lamayer napisał(a):
Amunicja magmun znacząco poprawia celność i zasięg. Trochę też obrażenia. A 4 pociski ci wystarczą w zupełności. Jednakże zamiast spasa weź 870-tke, ewentualnie ns-a

Czyli [specjalna 2] z pierwszego zestawienia zwiększa tylko ilość pocisków w magazynku? Bo mi bardziej zależy na Damage/Celność. Czyli powinienem inwestować w Magnum?

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2010, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2010, 18:31
Posty: 76
Satyr napisał(a):
Czyli powinienem inwestować w Magnum?

Tak jest. Odmaszerować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2010, 23:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Lamayer napisał(a):
Jednakże zamiast spasa weź 870-tke


SPAS jakoś lepiej mi podchodzi, a czemu radzisz 870-tkę?

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2010, 09:19 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 13:58
Posty: 124
większe pi... obrażenia? :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2010, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, 00:26
Posty: 24
exoriou napisał(a):
większe pi... obrażenia? :mrgreen:

M870, Spas-12 i NS2000 mają takie same obrażenia:

Obrazek

Różnica jest jedynie w czasie przeładowania, M870 wypada troszeczkę lepiej od spasa. Natomiast NS2000 przeładowuje się w inny sposób (wkłada się po 2 śruty zamiast po 1, za to trzeba dłużej czekać na pełne przeładowanie) więc ciężko to porównać.

Co ciekawe z pompek bez sluga najlepiej wypada ta dla szturmowca podczepiana do karabinu :roll:

Źródło: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

PS: Podobnie jest z GOL i M95 - te same obrażenia, mimo, że paski w grze mówią inaczej. Różnica jedynie w celowniku (M95 ma kropki, GOL za to nie faluje) i w czasie przeładowania i gotowości do strzału (GOL wypada lepiej). Ma to się zmienić w następnym patchu, M95 będzie mocniejsza. No i jeszcze jest taki bonus, że M95 potrafi uszkadzać lekko opancerzone pojazdy i heli ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2010, 06:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
M870 SPAS-12 NS2000 plus slug i magnum IMO trafienia lepiej wchodza jesli jestesmy na "zoomie"

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2010, 15:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2010, 16:06
Posty: 214
Lokalizacja: 071
Bo$s napisał(a):
Różnica jest jedynie w czasie przeładowania, M870 wypada troszeczkę lepiej od spasa. Natomiast NS2000 przeładowuje się w inny sposób (wkłada się po 2 śruty zamiast po 1, za to trzeba dłużej czekać na pełne przeładowanie) więc ciężko to porównać.

Co ciekawe z pompek bez sluga najlepiej wypada ta dla szturmowca podczepiana do karabinu :roll:

Źródło: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

PS: Podobnie jest z GOL i M95 - te same obrażenia, mimo, że paski w grze mówią inaczej. Różnica jedynie w celowniku (M95 ma kropki, GOL za to nie faluje) i w czasie przeładowania i gotowości do strzału (GOL wypada lepiej). Ma to się zmienić w następnym patchu, M95 będzie mocniejsza. No i jeszcze jest taki bonus, że M95 potrafi uszkadzać lekko opancerzone pojazdy i heli ;)


Popatrzcie sobie na wartości obrażeń z powyższego linka. Podzielcie 100 przez te wartości:

100/20 = 5
100/16,7 = 5,99
100/14,3 = 6,99
100/12,5 = 8
100/11,2 =8,9 (powinno być 11,1)
100/10 = 10

to nie jakieś super dokładne liczby, opracowane za pomocą superkomputera w CIA czy NSA.

Sprawdzili ile strzałów trzeba, żeby zabić "zdrowego przeciwnika". Zamiast podać to wprost, podali obrażenia broni, dzieląc sto przez ilość strzałów. Czy coś zadaje 16,7, czy 19,5 obrażeń - tego się z tej tabelki nie dowiecie, bo mieści się w przedziale: 6 strzałów żeby zabić - o, ma obrażenia 16,7.

Reszta amplitud, kicków, spredów obliczyli na podstawie śladów po kulach, odchylania celownika na monitorze (linijka + trochę trygonometrii). Na forum EA developerzy odcięli się od zamieszczonej tabeli twierdząc, że jest wyssana z palca. Ale każdy ją przytacza jako argument.

_________________
i72600k@4.4@mugen3//4x4KHX@1700//580GTX.DCII@820/1800/4400//ASUSZ68PRO//2xOCZ120V2.R0//2xWDCB1T.R0//bq!800W//yesico-openair//MS-SW-X6//rzr-lchs(ref)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2010, 01:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, 00:26
Posty: 24
ptaku71 napisał(a):
Sprawdzili ile strzałów trzeba, żeby zabić "zdrowego przeciwnika". Zamiast podać to wprost, podali obrażenia broni, dzieląc sto przez ilość strzałów. Czy coś zadaje 16,7, czy 19,5 obrażeń - tego się z tej tabelki nie dowiecie, bo mieści się w przedziale: 6 strzałów żeby zabić - o, ma obrażenia 16,7.

Reszta amplitud, kicków, spredów obliczyli na podstawie śladów po kulach, odchylania celownika na monitorze (linijka + trochę trygonometrii).

Dobrze, może jest tak jak mówisz, ale co w tym złego? Na tym polega uzyskiwanie takich wyników. Lepszy rydz niż nic.

ptaku71 napisał(a):
Na forum EA developerzy odcięli się od zamieszczonej tabeli twierdząc, że jest wyssana z palca. Ale każdy ją przytacza jako argument.


link link link...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2010, 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 21:14
Posty: 102
Lokalizacja: Pole bitwy
Tą "klasą" da się nabić dużo punktów. Dzisiaj na Valparaiso opracowałem mega technikę - od 150 punktów + snajperzy (którzy nie widzą co się koło nich dzieje) wzwyż na pewno się da zrobić. Problemem są motion sensory, ale mało kto ich rzuca w bazie podczas już zaawansowanego rushu po tym jak opróżni się baze z intruzów :D . Jednak technike zostawiam sobie :twisted: gińcie!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL