Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Klany, ligi itd.. http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=31397 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | supelek [ 1 lut 2010, 04:52 ] |
Tytuł: | Klany, ligi itd.. |
No właśnie jak myślicie po ilu zawodników będą grane mecze? Na pewno podstawową ilością będzie 4 urodzonych morderców No właśnie a conquest? 10? 12? czy może 16? |
Autor: | ***ALIEN*** [ 1 lut 2010, 08:11 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
10 było by moim zdaniem fajnie, czasem brakowało tej piechoty kiedy trzeba było obsadzić załogę heli, czołgista, komand er i APC/BTR ale te 8 miało swój urok, zobaczymy jak będzie dostępny tryb conquest. Ja myślę 8 lub 10 |
Autor: | Maniek A. [ 1 lut 2010, 09:50 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Najfajniej by było po 12, ale ze względu na to że ciężko tylu ludzi zebrać to pewnie będzie po 8. Zależy jak będą wyglądały mapy małe i ile sprzętu będzie. Bo póki co jest czołg i lekki czołg UAV i czasem heli czyli między 3-5 ludzi w sprzęcie i 3-5 piechoty trochę mało może być. |
Autor: | Kreciu [ 1 lut 2010, 10:49 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Dla mnie conquest to zawsze duża liczba graczy, minimum to 12 optimum to 16. Mam nadzieje że na esl zagości większość typów rozgrywki w tym Squad Rash (4vs4). Pożyjemy zobaczymy. |
Autor: | look [ 1 lut 2010, 11:55 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
mnie interesuje czy na klanówkach będzie się grało z unlockami |
Autor: | Maniek A. [ 1 lut 2010, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Według mnie powinny być niektóre unlocki. Na przykład główna broń AT jest beznadziejna bo ma tylko 20 pestek i szybko się kończy. A ktoś pisał dlaczego AT ma tłumik, bo jak kampi się na czołg i zabija piechotę, żeby nie wiedzieli skąd. Wreszcie jak nie ma UAV, jest sens z kampieniem się w jakiejś miejscówce na czołgi wroga ;D PS. look masz wiadomość |
Autor: | NoAim [ 1 lut 2010, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Maniek A. napisał(a): A ktoś pisał dlaczego AT ma tłumik, bo jak kampi się na czołg i zabija piechotę, żeby nie wiedzieli skąd. Bez sensu, piechota zdąży Cię zaspotować i wtedy tłumik na niewiele się zda. Imo tłumiki powinny być albo jako unlock dla każdej z klas albo powinno ich po prostu nie być w ogóle.
|
Autor: | Maniek A. [ 1 lut 2010, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
O to chodzi w dobrej kampie żeby cię nikt nie zespotował, inaczej by to nie była kampa, a normalna obrona. Mnie już kilka razy udało się tak czołg zaskoczyć. Jak jest się białymi jest dosyć łatwo, tylko dobre miejsce trzeba znaleźć. |
Autor: | bAd [ 1 lut 2010, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Unlocki muszą być, nie wyobrażam sobie klanówek bez min |
Autor: | ***ALIEN*** [ 1 lut 2010, 13:40 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
W Bf2 unlocki nie były brane pod uwagę ale te podstawowe bronie były sensowne. Żeby grać w klanowki z unlockami to trzeba się zaopatrzyć w rankingowy prywatny serwer i pewnie koszta z tym związane są większe tak mi się wydaje, jeśli źle pisze to proszę o poprawkę. Zawsze mi się te unlocki kojarzą z statsmanami a jak już do tego dojdzie to w ogłoszeniach do klanów będzie pisało: Wymagane - odblokowane wszystkie bronie . A z tym tłumikiem to ma sens, trzeba tylko dobrze ze wszystkich możliwości korzystać. A co do ilości to trzeba poczekać na con. i mapy. |
Autor: | _Dominiko_PL [ 1 lut 2010, 15:40 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Mechanik jako że jest wyposażony w "naprawiacz" pojazdów i broń przeciwpancerną musiał dostać lipną broń na piechotę, a zastosowanie w jego pukawkach tłumika daje pretekst do ustawienia niskiej siły ognia. Proste i logiczne chyba? |
Autor: | qwakU [ 2 lut 2010, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Przydałby się Clan Mod na którym każdy miałby odblokowane wszystkie unlocki (tak jak to jest np w BF2142). |
Autor: | marshall313 [ 4 lut 2010, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Jak beda sparingi to bardzo prawdopodobne ze po 4v4 (squad rush) lub 8v8 |
Autor: | chunsoo19 [ 5 lut 2010, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
Zobaczymy jak będą wyglądały mapy, jakieś będą wielkości. Co do ligi ESL - tutaj na pewno zacznie działać sekcja Niemiecka będziemy musieli zobaczyć jak oni rozwiążą ową sprawę dotyczącą regulaminu jak rozgrywek. |
Autor: | r4m1k [ 6 lut 2010, 19:21 ] |
Tytuł: | Re: Klany, ligi itd.. |
_Dominiko_PL napisał(a): Mechanik jako że jest wyposażony w "naprawiacz" pojazdów i broń przeciwpancerną musiał dostać lipną broń na piechotę, a zastosowanie w jego pukawkach tłumika daje pretekst do ustawienia niskiej siły ognia. Proste i logiczne chyba? Jak dla mnie mechanik ma najlepszą broń. Może nie ma powera, ale za to jest lekka i cicha, przez co nasz żołnierz mknie jak błyskawica ządny Dog Tagów, a kiedy oddajemy strzały niektórzy nie potrafią się z orientować skąd one padają. Do tego bardzo szybko się przeładowuje i ma niewielkiego recoila przez co jest bardziej celna. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |