Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Klany, ligi itd..
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=31397
Strona 1 z 2

Autor:  supelek [ 1 lut 2010, 04:52 ]
Tytuł:  Klany, ligi itd..

No właśnie jak myślicie po ilu zawodników będą grane mecze?

Na pewno podstawową ilością będzie 4 urodzonych morderców ;)
No właśnie a conquest? 10? 12? czy może 16?

Autor:  ***ALIEN*** [ 1 lut 2010, 08:11 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

10 było by moim zdaniem fajnie, czasem brakowało tej piechoty kiedy trzeba było obsadzić załogę heli, czołgista, komand er i APC/BTR ale te 8 miało swój urok, zobaczymy jak będzie dostępny tryb conquest. Ja myślę 8 lub 10

Autor:  Maniek A. [ 1 lut 2010, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Najfajniej by było po 12, ale ze względu na to że ciężko tylu ludzi zebrać to pewnie będzie po 8.
Zależy jak będą wyglądały mapy małe i ile sprzętu będzie. Bo póki co jest czołg i lekki czołg UAV i czasem heli czyli między 3-5 ludzi w sprzęcie i 3-5 piechoty trochę mało może być.

Autor:  Kreciu [ 1 lut 2010, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Dla mnie conquest to zawsze duża liczba graczy, minimum to 12 optimum to 16. Mam nadzieje że na esl zagości większość typów rozgrywki w tym Squad Rash (4vs4). Pożyjemy zobaczymy.

Autor:  look [ 1 lut 2010, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

mnie interesuje czy na klanówkach będzie się grało z unlockami :-)

Autor:  Maniek A. [ 1 lut 2010, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Według mnie powinny być niektóre unlocki. Na przykład główna broń AT jest beznadziejna bo ma tylko 20 pestek i szybko się kończy.

A ktoś pisał dlaczego AT ma tłumik, bo jak kampi się na czołg i zabija piechotę, żeby nie wiedzieli skąd.
Wreszcie jak nie ma UAV, jest sens z kampieniem się w jakiejś miejscówce na czołgi wroga ;D

PS.
look masz wiadomość :omg:

Autor:  NoAim [ 1 lut 2010, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Maniek A. napisał(a):
A ktoś pisał dlaczego AT ma tłumik, bo jak kampi się na czołg i zabija piechotę, żeby nie wiedzieli skąd.
Bez sensu, piechota zdąży Cię zaspotować i wtedy tłumik na niewiele się zda. Imo tłumiki powinny być albo jako unlock dla każdej z klas albo powinno ich po prostu nie być w ogóle.

Autor:  Maniek A. [ 1 lut 2010, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

O to chodzi w dobrej kampie żeby cię nikt nie zespotował, inaczej by to nie była kampa, a normalna obrona. Mnie już kilka razy udało się tak czołg zaskoczyć. Jak jest się białymi jest dosyć łatwo, tylko dobre miejsce trzeba znaleźć.

Autor:  bAd [ 1 lut 2010, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Unlocki muszą być, nie wyobrażam sobie klanówek bez min :D

Autor:  ***ALIEN*** [ 1 lut 2010, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

W Bf2 unlocki nie były brane pod uwagę ale te podstawowe bronie były sensowne. Żeby grać w klanowki z unlockami to trzeba się zaopatrzyć w rankingowy prywatny serwer i pewnie koszta z tym związane są większe tak mi się wydaje, jeśli źle pisze to proszę o poprawkę. Zawsze mi się te unlocki kojarzą z statsmanami :D a jak już do tego dojdzie to w ogłoszeniach do klanów będzie pisało: Wymagane - odblokowane wszystkie bronie :D .
A z tym tłumikiem to ma sens, trzeba tylko dobrze ze wszystkich możliwości korzystać.
A co do ilości to trzeba poczekać na con. i mapy.

Autor:  _Dominiko_PL [ 1 lut 2010, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Obrazek
Mechanik jako że jest wyposażony w "naprawiacz" pojazdów i broń przeciwpancerną musiał dostać lipną broń na piechotę, a zastosowanie w jego pukawkach tłumika daje pretekst do ustawienia niskiej siły ognia. Proste i logiczne chyba?

Autor:  qwakU [ 2 lut 2010, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Przydałby się Clan Mod na którym każdy miałby odblokowane wszystkie unlocki (tak jak to jest np w BF2142).

Autor:  marshall313 [ 4 lut 2010, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Jak beda sparingi to bardzo prawdopodobne ze po 4v4 (squad rush) lub 8v8

Autor:  chunsoo19 [ 5 lut 2010, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

Zobaczymy jak będą wyglądały mapy, jakieś będą wielkości. Co do ligi ESL - tutaj na pewno zacznie działać sekcja Niemiecka będziemy musieli zobaczyć jak oni rozwiążą ową sprawę dotyczącą regulaminu jak rozgrywek.

Autor:  r4m1k [ 6 lut 2010, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Klany, ligi itd..

_Dominiko_PL napisał(a):
Obrazek
Mechanik jako że jest wyposażony w "naprawiacz" pojazdów i broń przeciwpancerną musiał dostać lipną broń na piechotę, a zastosowanie w jego pukawkach tłumika daje pretekst do ustawienia niskiej siły ognia. Proste i logiczne chyba?



Jak dla mnie mechanik ma najlepszą broń. Może nie ma powera, ale za to jest lekka i cicha, przez co nasz żołnierz mknie jak błyskawica ządny Dog Tagów, a kiedy oddajemy strzały niektórzy nie potrafią się z orientować skąd one padają. :) Do tego bardzo szybko się przeładowuje i ma niewielkiego recoila przez co jest bardziej celna.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/