W - zwiększenie obrotów śmigła
S - zmniejszenie obrotów śmigła
D - obracanie w prawo
A - obracanie w lewo
resztę ruchów obsługuję JOYem. Niestety nie mogę przypisać zwiększania i zmniejszania obrotów do przepustnicy i obracanie w lewo i prawo działa na odwrót
natomiast dziób w dół i w górę oraz pochylanie maszyny działa. No i oczywiście ogień
Poradnika jako takiego co do latania śmigłowcem raczej nie uda mi się napisać. Generalnie sprawa wygląda tak. Jak latasz Blackhawkiem to staraj się tak latać żeby Twój gunner miał wygodną pozycję do siania spustoszenia na dole. Unikaj zawiśnięć bo od razu dostaniesz rpg albo darta i rpg. Jak już dostaniesz to czym prędzej ewakuacja do bazy w celu naprawy.
Jak już wsiądziesz do jakiegoś śmigłowca a nie bardzo wiesz co i jak to na początek nie ruszaj joyem lub myszką. Tylko zwiększ obroty i unieś się w powietrze. Najczęstszym błędem początkujących jest pełny gaz i od razu nerwowe ruchy myszką. Skutkuje to tym że rozszalały Blackhawk sieje spustoszenie we własnej bazie oferując ludziom roadkill. Unieś się w pionowo w powietrze i DELIKATNE ruchy myszką lub joyem. J
Jak chcesz polecieć do przodu to DELIKATNIE opuść dziób i zwiększ obroty. Jak chcesz się zatrzymać to dziób do góry i przestań zwiększać obroty. Zmniejszanie obrotów spowoduje że polecisz w dół. Mając uniesiony dziób możesz stopniowo dodawać obrotów wtedy się szybciej zatrzymasz.
Przy zawracaniu np w lewo, dajesz "A" i DELIKATNIE pochylasz maszynę w lewo.
Wejdź sobie gdzieś na pusy serwer i poćwicz. Tylko błagam nie siadaj do śmigłowca przy toczącej się walce. Nie ma nic gorszego jak uczący się pilot na polu bitwy
Nie wiem czy Ci mój wywód choć trochę pomógł. Nie wiem też jak latają inni. To co napisałem to jest tylko i wyłącznie moje doświadczenie. Latałem dość sporo w BF2 i tutaj to doświadczenie się przydaje.
Pozdrawiam.