Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Najlepsze połączenie Mechanik
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=32994
Strona 1 z 4

Autor:  radzio8755 [ 5 kwi 2010, 15:47 ]
Tytuł:  Najlepsze połączenie Mechanik

Jakie rzeczy polecacie do mechanika musi być jakaś wyrzutnia .

Autor:  mefistofx [ 5 kwi 2010, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

rpg - pojazdy
gustaw - piechota

+ dodatkowe ladunki
+ ulepszone wybuchy
..................

Autor:  CzołGista [ 5 kwi 2010, 17:03 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

Dlaczego Gustaw nie na pojazdy, to przecież "Tanie ruskie rakiety";

Ja jeszcze polecam dodatek w postaci lepszego pocisku do wyrzutni rakiet, oraz zwiększenie obrażeń od pocisków twojego subkarabinka, gdyż inżynierzy nie mają jakiś potężnych broni.

Autor:  Makiavelli [ 5 kwi 2010, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

Bo gustav ma obniżony dmg względem pojazdów.

Autor:  CzołGista [ 5 kwi 2010, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

a gdzie to jest napisane ?

Autor:  mefistofx [ 5 kwi 2010, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

Nie wiem o ile dokladnie ma obnizony dmg wzgledem pojazdow lecz zasieg obrazen zadanych przez gustawa jest o wiele wiekszy niz z takiego rpg :)

Autor:  Makiavelli [ 5 kwi 2010, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

CzołGista napisał(a):
a gdzie to jest napisane ?

w samej grze?! Tu na 4um?!

Autor:  JaCuN [ 5 kwi 2010, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

UMP
ten pistolet z || W. światowej
gustaw
+ dodatkowe ladunki
+ ulepszone wybuchy
jeśli chodzi o pojazdy to biore to co sie odblokowuje ostatnie. nie pamietam nazwy, jest to bardzo przydatne gdy przeładowujemy broń główną w czołgu ; )

Autor:  radzio8755 [ 5 kwi 2010, 18:02 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

A takie wcześniejsze karabinki bo jeśli się nie mylę UMP to jest chyba ostatnia .

Autor:  sidh77 [ 5 kwi 2010, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

AKS-74U Krinkov
M2 Carl Gustav
Dodatkowe ładunki
Amunicja Magnum
Szybkie przeładowanie

Ale ostatnio zamiast wyrzutni biorę miny. Stawiam w newralgicznym miejscu i tylko czekam jak mi same punkty wpadną do koszyczka, w międzyczasie się zajmując naprawą i eliminując nierozsądnych piechurów.

Autor:  eZPk [ 5 kwi 2010, 18:21 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ Wybierz sobie jakiś karabinek, niby 09a, scar i ump maja największy dmg z tym, że 09a i ump maja ograniczona ilość ammo a scar ma duży rozrzut, przynajmniej mi się tak wydaje, xm8 i aks są ciekawe. Ja nie lubię grać mechanikiem ale wg mnie takie zestawy najlepiej działają:
Na mapy typu arica harbor rush gdzie dużo czołgów jest to tracert, rpg, więcej ammo do rpg i większy dmg, 2 strzały z boku,z tyłu w czołg jak nikt w środku nie ma ulepszonego pancerza, chowamy się gdzie, tracert w czołg i walimy z ukrycia.
Na np isla inocentes albo valpariso to zamiast rpg to gustava i ubijamy black hawki, na isla inocentes wbijasz na prawa strone wyspy albo na ta mała wysepke po prawej wtedy widać resp atakujących, walisz z tracerta i czekasz aż wystartuje black hawk i tyle :)
Na mapy gdzie rozgrywka bardziej się skupia na piechocie można też latać z gustavem i ubijać grupki albo czyścić budynki ale na takich mapach i tak lepiej assaulta albo medyka brać., bo walenie ciągle gustavem jest nieładne :)
Aha no i oczywiście po rozpoczęciu rundy może mini wsiąść i porozrzucać tu i tam.

Autor:  CzołGista [ 5 kwi 2010, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

Jak jest jakiś serwer gdzie grają ludzie poniżej 20 poziomu to śmiało można wybrać miny.
Wiem to ze swojego doświadczenia, jak podczas jednej rundy w kanale panamskim chyba 5 razy zostałem pozbawiony życia przez miny właśnie.

Autor:  zenekgs [ 5 kwi 2010, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

Miny to nie taki problem jak się ma w teamie dobrych snajperów :P Niewiem jak inni, ale ja staram się zawsze spotowac czy też zdetonowac za pomocą snajpy zauważone miny ;)

Autor:  radzio8755 [ 5 kwi 2010, 20:07 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

A czy opłaca się brać AT4 bo zamiast tracera można mieć pistolet który przydaje się w krytycznych sytuacjach a do AT4 dać ulepszone materiały wybuchowe .

Autor:  mefistofx [ 5 kwi 2010, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Najlepsze połączenie Mechanik

Jak umiesz tym sterowac to ok :D

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/