Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Patch: Client R8 / Server R12 http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=33581 |
Strona 1 z 28 |
Autor: | mikolaj [ 7 maja 2010, 00:11 ] |
Tytuł: | Patch: Client R8 / Server R12 |
The next release of the game client is currently in QA. We will perform another synchronized client/server update. It is expected to take place early next week. The client update will be roughly 500MB in size.
Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2 Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged Server - Idle kick is controllable Server - Profanity filter can be disabled Server - Teamkill-kick system is controllable Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level Server - Infantry only mode available per-level Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks Server - Banlist can contain up to 10.000 entries Server - reduced latency in packet handling Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name Admin Interface - events triggered when people spawn Admin Interface - much more info on kills Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round Gameplay - Various minor level bugfixes Gameplay - Helicopter handling has been tweaked Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced Gameplay - Advanced Spotting scope works better Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings Server Browser – Added support for retrieving update progress Server Browser - Now refreshes information Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server Server Browser - all settings are automatically saved between sessions Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes Client - Fixed some crashes Client - Toggle/hold crouch is user controllable Client - Toggle/hold zoom is user controllable Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11 Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log Client - Improved Play Now functionality Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards Client - Any points you get while being dead will be added to your score Client - Reduced negative mouse acceleration Client - More informative disconnection/kick reasons źródło: http://forums.electronicarts.co.uk/bc2- ... 12-qa.html Moje tłumaczenie ad hoc. W nawiasach wyrażenia, co do których mogą być wątpliwości.
Server - Kilka potencjalnych źródeł lagowania zostało wyeliminowanych Server - Stary system rezerwacji slotów został zastępiony kickiem na żądanie takim jak w BF2 Server - Plik Log dla administratorów serwera: wszystkie zdalne komendy i zdarzenia są zapisywane Server - Plik Log dla administratorów serwera: istotne zdarzenia na serwerze i wszystkie wiadmości z czata są zapisywane Server - Kick za bezczynność może być konfigurowany Server - Filtr przekleństw może być wyłączony Server - Kick za teamkill może być konfigurowany Server - Zliczanie ticketów i współczynnik krwawienia (bleed rate) mogą być konfigurowane na poziom Server - Tryb "Tylko Piechota" jest dostępny na poziom Server - Można regulować opóźnienie spawn i respawn Server - Opis serwera może zawierać do 400 znaków i używać znaku "I" do łamania linii Server - Lista banów może zawierać do 10.000 wpisów Server - Zredukowano zwłokę (latency) w obsłudze pakietów Admin Interface - naprawiono player.onKill spam który czasami się zdarzał Admin Interface - upewniono się, że zdarzenia player.onJoin zawsze będą raportować nazwę gracza Admin Interface - zdarzenia wywoływane podczas spawnu graczy Admin Interface - dużo więcej informacji dotyczących zabić Admin Interface - obszerne statystyki raportowane na końcu rundy Gameplay - Różne istotne poprawki błędów lokacji Gameplay - Zmieniono sterowanie helikopterem Gameplay - Zmieniono zachowanie broni bazując na opiniach środowiska graczy PC Gameplay - Naprawiono zawieszanie techniczne (technical hang) gdy skrzynia (crate) była uzbrajana poza strefą walki Gameplay - Wiadomość 'Zwycięsto jest blisko" była źle pokazywana na Valparaíso co zostało poprawione Gameplay - Flary zapobiegające namierzeniu mogą być odpalone podczas pilotowania helikoptera Gameplay - Jasność w rosyjskim helikopterze została zmniejszona Gameplay - Luneta z systemem Zaawansowanego Dostrzegania działa lepiej Gameplay - Zabijanie nożem w plecy znów działa (cofnięto zmiany, których dokonaliśmy dla serwerów R11) Server Browser - Serwery są sortowane na 3 kategorie: Normalne, Modyfikowane, Hardcore - w zależności od ich ustawień Server Browser – Dodano pomoc w przywracaniu/wyszukiwaniu (retrieving) postępu aktualizacji Server Browser - Dodano odświeżanie informacji Server Browser - Dodano kolejkowanie łączenia się z serwerem gdy próbujemy dołączyć się do pełnego serwera Server Browser - Wszystkie ustawienia są zapisywane automatycznie pomiędzy sesjami Server Browser - Pingi wysyłane są alternatywnym mechanizmem, który powinien działać u użytkowników nie mających uprawnień administratora Client - Rozwiązano problemy z DX9, które najprawdopodobniej powodowały błędy graficzne i być może awarie gry (crash) Client - Naprawiono niektóre z awarii gry Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) kucania Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) zoom Client - Naprawiono błędy z Vsync dla DX10/DX11 Client - Zmieniono mechanizm zapisu ustawień na dysk co powionno zredukować lub wyeliminować tzw. "Spawn Lag" Client - Naprawiono bład gdy gracz mógł połączyć się z serwerem zanim pobrane zostały statystyki co powodowało nieprawidłowe wyświetlanie postępu odblkowywania na końcu rundy (faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen) Client - Nowy system czat pozwalający na pisanie gdy gracz jest martwy (ale nie na końcu rundy) i zapisujący log mający 100 linijek Client - Poprawiono funkcjonowanie "Graj Teraz" Client - Usunięto filtry K/D ratio i Skill Level na tablicy wyników (leaderboards) Client - Wszystkie punkty, które zdobędziesz będąc martwym zostaną dodane do twojego wyniku Client - Zredukowane negatywne przyśpieszenie myszki (negative mouse acceleration) Client - Zawierające więcej informacji powody rozłączenia/kicka Z najważniejszych (dla mnie) rzeczy: zasłona dymna lub podobne rozwiązanie w helikopterach pozwalające na przerwanie namierzania, sloty z kick na żądanie (VIP), powrót do starej wersji noża, poprawki w obsłudze DX9, likwidacja spawn lag. Jedyne czego będzie mi brakować po tym patchu to trybu "Spectator ". Dwie uwagi do użytkowników forum: 1) Najpierw narzekacie, że DICE nie słucha graczy, a potem czepiacie się "Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback". Ustalmy może jedną wersję i jej się trzymajmy. 2) Nie piszcie "paczowanie", "paczować", "spaczowałem" itd. To jest niepoprawne językowo. Pominę tutaj kilka innych epitetów nawiązujących do warzyw uprawnych czy kanonu lektur szkolnych ("Chłopi"). Cytuj: paczyć 1. zwykle o wilgoci lub wodzie: wykrzywiać, wyginać coś łukowato; 2. paczyć się - zwykle o przedmiotach drewnianych: zmieniać właściwy kształt, wykrzywiać się, wyginać pod wpływem wilgoci WRONG: http://www.sjp.pl/pacz RIGHT: http://www.sjp.pl/patch |
Autor: | Satyr [ 7 maja 2010, 00:39 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Ciekawe czy z kazdą łatą beda zmieniac parametry broni . Jesli tak to GG. |
Autor: | mikolaj [ 7 maja 2010, 00:46 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Jeśli tylko będą to zmiany mające na celu poprawę balansu rozgrywki to nie widzę w tym nic złego. Trzeba jednocześnie brać poprawkę na ludzi jęczących przy każdej okazji, że jedna czy druga pukawka jest za słaba lub za mocna. Na szczęście DICE ma do dyspozycji lepsze narzędzia zbierające informacje z gry niż tylko stękanie graczy na forach. |
Autor: | nightstalkerpl [ 7 maja 2010, 00:48 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
zobaczymy czy faktycznie poprawili te gowniane cięcia... |
Autor: | [Yossarian] [ 7 maja 2010, 00:53 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes Client - Improved Play Now functionality mam nadzieje, ze naprawde uda sie chlopakom cos w tym kierunku, i bedzie mozna pograc bez lagow, czy tam spadku fps... |
Autor: | mikolaj [ 7 maja 2010, 01:29 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Oby zlikwidowali ten spadek FPS. Jeśli dodać do tego sterowniki ATI, które w końcu każdemu przyniosą poprawę w działaniu, to być może będę miał więcej niż 30 FPS. |
Autor: | Satyr [ 7 maja 2010, 06:20 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
No dokladnie niech dadza plynnosc z przed ostatniego patcha. W sumie mam od 90-160 ale kazda optymalizacja i dodatkowe klatki stabilizujace obraz mile widziane. Mogli by dac mozliwosc ustawiania grafiki w 800x600 dla ludzi z lapkami. W sumie to nie wiem co im ta rozdzialka zawadzala. Wiecej luda moglo grac. Widac zmiany ida i dobrze. Najlepsze sa te niewiadome co do zmian parametrow broni hehe. |
Autor: | kukasek [ 7 maja 2010, 07:52 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
W sumie to tylko regulowanie czasu spawna przez adminów określiłbym jak błąd. Reszta brzmi nieźle, ale zobaczymy co zrobią z bronią. Bardzo fajnie, że wreszcie zrobili możliwość pisania po śmierci. Przełączanie kucania i celowania - też punkt dla DICE. Widać, że robią coś na poważnie. Bardzo fajnie. |
Autor: | WhoCash [ 7 maja 2010, 07:56 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
No, wyglada na to, ze faktycznie sobie wzieli do serca reakcje graczy po tym co spaprali ostatnio @kukasek: mozliwosc pisania po smierci juz byla, ale ja usuneli w ktoryms patchu. Teraz to znowu przywracaja. To samo tyczy sie posmiertnego naliczania punktow. Na wypadek, ze ktos nie wiedzial: punkty zdobyte po smierci wyswietlaja sie na ekranie, ale nie sa dodawane do statystyk |
Autor: | madeno [ 7 maja 2010, 09:08 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
zabijanie nożem w plecy znowu działa...cofnięte zostały zmiany...hehe |
Autor: | ptaku71 [ 7 maja 2010, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Countermeasures w helikopterach - to nie dym to: http://en.wikipedia.org/wiki/Countermeasure. Heli może wreszcie siębronić przed tracer + CG/RPG. |
Autor: | Ritious [ 7 maja 2010, 09:48 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
ptaku71 napisał(a): Countermeasures w helikopterach - to nie dym to: http://en.wikipedia.org/wiki/Countermeasure. Heli może wreszcie siębronić przed tracer + CG/RPG. No to chlopaki beda znowu mogli poszalec Mi 24 na Isla Innocentes Ciekawi mnie Infantry only mode. Czy to znaczy, ze beda wylaczone pojazdy? Ma ktos jakis pomysl? |
Autor: | Wierzbin [ 7 maja 2010, 09:56 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Tak dokładnie. Podobnie jak to było w BF2 - tylko piechota. Ale oczywiście do wyboru przez admina ON/OFF. |
Autor: | mikolaj [ 7 maja 2010, 10:06 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
@ptaku71 Dzięki, poprawiłem. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł sobie polatać. Mam tylko nadzieję, że nie skopali systemu sterowania heli, bo jakieś zmiany tam zaraportowali. |
Autor: | Ramka [ 7 maja 2010, 10:22 ] |
Tytuł: | Re: Patch: Client R8 / Server R12 |
Może naprawili sterowanie z joya? |
Strona 1 z 28 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |