Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
UAV bug http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=34777 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Luky Luke [ 3 sie 2010, 09:51 ] |
Tytuł: | UAV bug |
nie wiem czy było to już opisane na forum, ale latając UAV znalazłem 2 ciekawe bugi (wydaje mi się, że to są bugi ): 1.Podwójna premia za uszkodzenie mcoma rakietą - nie wiem od czego to zależy, ale chyba od wydanego własnoręcznie rozkazu ataku - 2x 50 + 2x 10 jedną rakietą. Czasem mi to działa, a czasem nie, a chciałbym się dowiedzieć jak robić to ze stuprocentową skutecznością No i czy faktycznie zadaje podwójne obrażenia. 2.Zniszczenie mcoma - kilka razy zdarzyło mi się, że jak moja drużyna zaplantowała mcoma (nie było tam c4 ani min), ja nadal waliłem w niego rakietami, żeby troszkę punktów uciułać W momencie kiedy mcom już ma wybuchnąć trafiłem w niego następną rakietą i dostałem 250 za zniszczenie mcoma Uderzyłem w niego w sumie 2-3 razy, więc powinien jeszcze stać, wcześniej też nie był uszkodzony. Raz nawet trafiłem, kiedy mcom już wybuchł (sekundy po wybuchu) i też dostałem 250. No i jeszcze pytanie, w które miejsce czołgu najlepiej celować patrząc "z góry", żeby go zniszczyć za jednym strzałem (czołg nówka bez obrażeń)? a)wieżyczka (centralnie z góry)? b)powierzchnia z tyłu za "wieżyczką" c)tył czołgu d)bok czołgu najtrudniej chyba wykonać c, bo ciężko się połapać skąd nadleci rakieta, no i trudno ja tak "płasko ułożyć" |
Autor: | Crusier [ 3 sie 2010, 10:21 ] |
Tytuł: | Re: UAV bug |
Luky Luke napisał(a): 1.Podwójna premia za uszkodzenie mcoma rakietą - nie wiem od czego to zależy, ale chyba od wydanego własnoręcznie rozkazu ataku - 2x 50 + 2x 10 jedną rakietą. Czasem mi to działa, a czasem nie, a chciałbym się dowiedzieć jak robić to ze stuprocentową skutecznością No i czy faktycznie zadaje podwójne obrażenia. Tak samo na jest na stacjonarnej wyrzutni rakiet. Raz dostałem 150 pkt za jedno trafienie |
Autor: | Ramka [ 3 sie 2010, 10:44 ] |
Tytuł: | Re: UAV bug |
Luky Luke napisał(a): nie wiem czy było to już opisane na forum, ale latając UAV znalazłem 2 ciekawe bugi (wydaje mi się, że to są bugi ): 1.Podwójna premia za uszkodzenie mcoma rakietą - nie wiem od czego to zależy, ale chyba od wydanego własnoręcznie rozkazu ataku - 2x 50 + 2x 10 jedną rakietą. Czasem mi to działa, a czasem nie, a chciałbym się dowiedzieć jak robić to ze stuprocentową skutecznością No i czy faktycznie zadaje podwójne obrażenia. 2.Zniszczenie mcoma - kilka razy zdarzyło mi się, że jak moja drużyna zaplantowała mcoma (nie było tam c4 ani min), ja nadal waliłem w niego rakietami, żeby troszkę punktów uciułać W momencie kiedy mcom już ma wybuchnąć trafiłem w niego następną rakietą i dostałem 250 za zniszczenie mcoma Uderzyłem w niego w sumie 2-3 razy, więc powinien jeszcze stać, wcześniej też nie był uszkodzony. Raz nawet trafiłem, kiedy mcom już wybuchł (sekundy po wybuchu) i też dostałem 250. No i jeszcze pytanie, w które miejsce czołgu najlepiej celować patrząc "z góry", żeby go zniszczyć za jednym strzałem (czołg nówka bez obrażeń)? a)wieżyczka (centralnie z góry)? b)powierzchnia z tyłu za "wieżyczką" c)tył czołgu d)bok czołgu najtrudniej chyba wykonać c, bo ciężko się połapać skąd nadleci rakieta, no i trudno ja tak "płasko ułożyć" Co do UAVa to jest kwestia czy rakieta dokładnie uderzyła w m-coma jeśli tak to obrażenia z niej zdjęły 2 "oczka" z armoru m-coma co daje 2x50=100 punktów + 2x10 punktów drużynowych, razem 220 punktów od strzału. viewtopic.php?f=106&t=34775 Tu właśnie opisałem dokładnie działanie jakie obrażenia są na m-comach Do czołgu najlepiej strzelać od tyłu a najgorzej od przodu. Strzelając z RPG + ulepszone materiały wybuchowe wystarczy oddać: 2 strzały w tył czołgu 3/4 strzały w bok 4/5 strzałów w przód Oczywiście inne obrażenia i ilość koniecznych strzałów bedzie z CG;Uava;innego czołgu itd ale proporcje się nie zmieniają co do strzelania w przód/bok/tył. |
Autor: | Sasek [ 3 sie 2010, 10:59 ] |
Tytuł: | Re: UAV bug |
Ramka ma rację, czasami w uszkodzonego już M-Coma wchodzą punkty po 2x. |
Autor: | Ramka [ 3 sie 2010, 11:18 ] |
Tytuł: | Re: UAV bug |
Każdy materiał wybuchowy ma inne obrażenia w stosunku do graczy / pojazdów / stałych obiektów typu " budynek" / m-comy. Do tego wszystkie materiały wybuchowe mają obrażenia skalowane względem oddalenia od epicentrum wybuchu. Dlatego jeden gracz może strzelić w m-coma i dostać 150 + 30 punktów od strzału inny dostanie 100+20 od strzału a jeszcze inny otrzyma tylko 50+10 od strzału. W ekstremalnych warunkach może się zdarzyć że trzeba będzie oddać 2 strzały na jedno uszkodzenie m-coma. Największe obrażenia na jeden strzał w m-coma daje: 1) AT4 / stacjonarne rakiety / UAV ( prawdopodobnie potrzeba około 4/5 celnych strzałów ) 2) C4 / miny 10 szt wzmocnionych 3) RPG ( nie wiem ale na pewno mniej niz z CG ) 3) CG ( nie wiem ) 4) Granaty / granatnik 40mm ( nie wiem ale więcej niż 20 szt ) *Te dane są w/g moich domyśleń/doświadczeń ale nie potwierdzona na 100% w "klinicznych" warunkach". PS. jeśli ktoś dysponuje dokładnymi danymi co do ilości koniecznych szt/strzałów na M-com to proszę o info Edit. Znalezione na naszym forum" Bo$s napisał(a): Czołg ma 1250HP.
Obrażenia: RPG - 360 CG - 280 AT4 - 420 Mina - 865 C4 - 865 Uderzenie w bok i w tył czołgu daje obrażenia x2. Lepsze materiały wybuchowe daje obrażenia broni x1.25, natomiast lepszy pancerz dla czołgu daje obrażenia x0.75. Czyli z ulepszonymi materiałami wybuchowymi waląc w przód czołgu musisz walnąć 3 razy z RPG/AT4 lub 4 z CG. Jeśli czołg ma lepszy pancerz to 4 razy z RPG/AT4 (jeśli będzie już trochę uszkodzony to AT4 da radę trzema - 1181 HP) , 5 z CG |
Autor: | Luky Luke [ 3 sie 2010, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: UAV bug |
Cytuj: ale latając UAV znalazłem 2 ciekawe bugi (wydaje mi się, że to są bugi Czyli wydawało mi się Ramka wszystko dobrze wytłumaczył, dzięki. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |