Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Nowy patch R9 Opinie http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=35744 |
Strona 1 z 13 |
Autor: | Hycel [ 29 paź 2010, 00:02 ] |
Tytuł: | Nowy patch R9 Opinie |
Dajcie znac czy warto wrocic do BC2 po tym patchu Opinie mile widziane |
Autor: | [Yossarian] [ 29 paź 2010, 00:53 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
patch r9 byl dawno temu... |
Autor: | Sokar44 [ 29 paź 2010, 09:18 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
Patch R9 wyszedł dopiero przed 12 minutami ... Nie myl z patchem do serwerów, który obecnie ma nr 23 |
Autor: | kudlaty [ 29 paź 2010, 11:05 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
Jaka jest, mniej więcej, wielkość tego patcha? |
Autor: | sidh77 [ 29 paź 2010, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
kudlaty napisał(a): Jaka jest, mniej więcej, wielkość tego patcha? 900MB |
Autor: | D'ask [ 29 paź 2010, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
czyli mam rozumiec ze po tej aktualizacji do rozwalenia mcoma potrzeba 24 ładunki c4 ? |
Autor: | [Yossarian] [ 29 paź 2010, 11:23 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
mniej wiecej chyba ca 20 czy cus... viewtopic.php?f=106&t=34782 btw mapki wczytuja sie szybciej oraz nie ma tej poswiaty za czatem czy tez po nim |
Autor: | D'ask [ 29 paź 2010, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
sprawdzilem już dokładnie potrzeba 19 C4 :/ |
Autor: | [Yossarian] [ 29 paź 2010, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
szczerze mowiac mialem nadzieje, ze 18 wystarczy... ciekawe czy za kazdy kaboom dodaje 50ptk, bo jesli tak... to za mcoma z c4 czyt tam towa masz teraz nie ca 900ptk tylko ca 2000ptk to sie nazywa stats padding, ty ea/dice |
Autor: | amant1s [ 29 paź 2010, 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
A jak z niestandardową rozdzielczością? Naprawili to, czy nadal przełącza na standardowe? Mógłby ktoś sprawdzić, czy naprawili to ponieważ aktualnie nie mam zainstalowanego a bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam Krzysiek |
Autor: | aro770512 [ 29 paź 2010, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
Pociski w czołgach, helikopterach i AA nie są widoczne. Dice znowu zawiódł. |
Autor: | [Yossarian] [ 29 paź 2010, 15:33 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
buhahaha te hitboxy z moh'a to dla przedszkolakow... teraz to wszystko wchodzi, z wszystkiego.... ja pierd..... quake.... |
Autor: | Mlyniu [ 29 paź 2010, 15:37 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
Cytuj: How to get the game client updated * If you are using Steam: the Steam client will automatically begin updating your game client once Oct 29th, 6:00 AM (GMT) has passed by. * If you are not using Steam: then the game’s online updater will find the version online at the same hour and ask you to patch. * If you are not using Steam: you can get a manual patch. See the original blog post for download links. Here is the complete fix-list for the patch - All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed. - Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns. - Blue box chat window removed - The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World.. - 3D vision fixed. - Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles. - Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons. - Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended. - Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23. - Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23. - Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed. - Reduced the reload time for vehicle countermeasures. - Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor. - Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing. - Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons. - Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons. - Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire. - Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons. - Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%. - Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert. - Fixed a bug with FOV when aiming the M1911. - Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role. - Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR. - Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs. - Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's. - Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons. - Slightly increased the damage of the UH60. http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... r9-pc.html |
Autor: | Krex [ 29 paź 2010, 15:46 ] |
Tytuł: | Re: Nowy patch R9 Opinie |
Hmm jeszcze nie sprawdziłem tego patcha (może wieczorem się uda). Najbardziej przerażają mnie hitboxy z moha ale tera to snajpą nie będę miał żadnego problemu z trafieniem. Niestety działa to w obie strony. |
Strona 1 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |