Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

rotacja zawodników
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=35989
Strona 1 z 2

Autor:  hejo81 [ 20 lis 2010, 01:05 ]
Tytuł:  rotacja zawodników

Sie ma , pograłem ostatnio trochę w nowego CODa i spoko nie ma co porównywać do BC bo to dwie odmienne gry ale co w CODzie mi się spodobało to to że co runda jest tam rotacja zawodników w teamach i nie ma takiego efektu jak w BC że na 10 serwerów na które się wejdzie to w 8 trafia się do teamu słabszego a zazwyczaj tak to wygląda że ten słabszy team tak dostaje po dupie że non stop ludzie uciekają z serwera a wytrwali którzy tego nie zrobili przenoszą się lub starają przenieść do teamu drugiego co widać po liczbach zawodników w teamach. Czy jest to tylko moje spostrzeżenie , czy możliwe jest że i w BC tak by się to odbywało?

Autor:  Adriano47 [ 20 lis 2010, 01:29 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Myślę że jakiś plugin mógłby wywołać taki efekt, to raczej nic trudnego do umieszczenia na serwerze.

Autor:  KeFaS [ 20 lis 2010, 01:52 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Na niektórych serwerach jest coś takiego (z odpowiednio skonfigurowanym narzędziem administracyjnym).

Autor:  Grievous94 [ 20 lis 2010, 22:46 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Niestety działa to na niewielu serwerach. :x

Autor:  Astinz [ 20 lis 2010, 23:14 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Może mi ktoś przybliżyć na czym to polega tzn. ta rotacja zawodników, bo chyba nie do końca zrozumiałem?

Autor:  Zeneq14 [ 21 lis 2010, 12:28 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

W jedynym teamie masz zawodników z rangami powyżej 40. W drugim poniżej 30. Rotacja polega na tym, że dodaje wszystkie rangi z jednego teamu, wylicza średnią. Później robi to samo z drugim teamem. Odpowiednio przenosi graczy, by średnia ich rang była mniej więcej równa w obydwu team'ach.

Autor:  gorion103 [ 21 lis 2010, 14:37 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

@Zeneq14
Tzn. niekoniecznie to musi być na podstawie Levela bo level sie ma nijak do umiejętności. Może być to np. Skill level albo K/D. (przecież ludzie zakładają sobie nowych żołnierzy)

Szkoda że ludzie grają na K/D i przełażą do lepszych drużyn. Grają tak, aby miec jak najlepszy ratio, a nie najlepiej dla dobra drużyny...

Autor:  hejo81 [ 22 lis 2010, 00:00 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Kurde tak jest wiecznie , że nie wiem jakbyś grał to zawsze trafiasz do gorszego zespołu i nie żebym był wymiataczem ale w większości przypadków to jesteś w teamie w którym nie masz szans zrobić co kolwiek a jak jesteś w lepszej ekipie to zaś ci dródzy mają przej...nbe I choćby nie wiem co ,żeby nie porównywać BC z BO ale pod tym względem BO i STeam jest lepsze

EDIT:
Proponuję żeby wprpwadzić na serwerach rotację i nie będzie takich skoków zawodników z teama do teama co runda

Autor:  Grievous94 [ 22 lis 2010, 17:47 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Smutne jest to że trafiają się rundy lvl>40 vs. lvl<30. Kilka razy już tak miałem że pomimo mojego no skilla byłem pierwszy w swoim teamie.

Autor:  Zeneq14 [ 23 lis 2010, 14:38 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

gorion103 napisał(a):
@Zeneq14
Tzn. niekoniecznie to musi być na podstawie Levela bo level sie ma nijak do umiejętności. Może być to np. Skill level albo K/D. (przecież ludzie zakładają sobie nowych żołnierzy)


Dobrze o tym wiem, ale to było tylko dla przykładu.

Autor:  TestyGier [ 23 lis 2010, 14:45 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Grievous94 napisał(a):
Smutne jest to że trafiają się rundy lvl>40 vs. lvl<30. Kilka razy już tak miałem że pomimo mojego no skilla byłem pierwszy w swoim teamie.

Ranga nie znaczy-zawodnik do DUPY :) mało to widziałem jak gracze z lvl'ami do 10 grali lepiej niż Ci z 50... to zależy z kim się gra.

Autor:  sidh77 [ 23 lis 2010, 15:07 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

TestyGier napisał(a):
Ranga nie znaczy-zawodnik do DUPY :) mało to widziałem jak gracze z lvl'ami do 10 grali lepiej niż Ci z 50... to zależy z kim się gra.

Wiesz ja też mogę sobie zrobić nowego żołnierza i grać nawet z pierwszą rangą lepiej niż ktoś z 50-tą bo lepiej od niego ogarniam grę. Z drugiej jednak strony to że ktoś ma maksymalny level nie musi oznaczać że jest pro. Nawet największa lama z czasem zdobędzie wystarczającą liczbę punktów żeby zostać GENERAL OF THE ARMY. Wracając do tematu to jak na jakimś serwerze jest nierówny podział sił to po prostu z niego wychodzą. Wczoraj tak miałem na G4G.PL[4] gdzie po jednej stronie było 5 GofA a po drugiej ja miałem najwyższą rangę (LIEUTENANT COLONEL II 41). Łoili nam tyłek tak, że pierwszą flagę mieliśmy przez jakieś 2 minuty od rozpoczęcia rundy potem ciężko było nawet do niej podejść. Co ciekawe moderator był obecny (akurat w drużynie przeciwnej) ale nie reagował. Trzeba było zmienić serwer żeby sobie krwi nie psuć.

Autor:  [Yossarian] [ 23 lis 2010, 15:08 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

@up: tak jak np ja, lama ktora sie dochrapala ;)
jesli masz 2 lub 3 zawodnika, to z 0 lvl grasz jak z 50 lvl, proste ;)
bardzo wiele osob ma wlasnie po kilku zolnierzykow...

Autor:  Głos z krzaka [ 23 lis 2010, 15:59 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Przenoszenie pojedynczych osob nie ma sensu, pogłebia jedynie chaos. W dodatku powoduje rozłączanie sie "wyróżnionych" (i herkules d...).
Siłą i paliwem wojny :twisted: jest fireteam.
Na jednym z francuskich serwerów spotkałem sie właśnie z zamianą całych sq. Cztery zgrane osoby sa w stanie przynajmniej zbalansować przewagę strony przeciwnej.

Autor:  PoTam [ 23 lis 2010, 17:44 ]
Tytuł:  Re: rotacja zawodników

Głos z krzaka napisał(a):
Cztery zgrane osoby sa w stanie przynajmniej zbalansować przewagę strony przeciwnej.


Dużo prawdy rzeczesz, jednak zapominacie o jednym istotnym fakcie. Na serwerach z 32 graczami jest sieczka (za dużo zależy od szczęścia przetaczającej się masy mięsa armatniego), a im mniejsza mapa tym trudniej wówczas cokolwiek zagrać.
Na serwerach do 24 graczy kilku zgranych graczy może wiele osiągnąć.

Jeżeli chodzi o mieszanie zespołów to nie bazowałbym na levelu gracza (bo to bardzo często nijak ma się do gry), a bardziej bym skoncentrował się na statystyce mówiącej o grze zespołowej połączonej ze skutecznością.
Wiem, że wielu to nie zadowoli, ale jakiś algorytm należny zastosować. W innych grach to działa, na serwerach gdzie się gra FFA.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/