Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Błąd graficzny MECHANIKA http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=36044 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Buraczek [ 23 lis 2010, 15:59 ] |
Tytuł: | Błąd graficzny MECHANIKA |
Witam forumowiczów! Jak już prawie każdy wie czasem mechanik np. Rosjan nosi przy sobie 2 bazooki (1 na plecach [zawsze RPG7] i 2 w ręku). Napisałem ticketa na ten temat i odpowiedzieli ,że jeżeli to jest na skalę ogólną to wprowadzą to w nowym patchu. |
Autor: | Gargot [ 23 lis 2010, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Błąd graficzny MECHANIKA |
Wolałbym mieć biały beret grając medykiem u ruskich na mapie Biała przełęcz niż inny wygląd broni. Poza tym powinni dać CG zamiast RPG, bo większość z nim chodzi i tak |
Autor: | GapcioxD [ 23 lis 2010, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Błąd graficzny MECHANIKA |
@Up no tak ale wiesz , RPG 7 made in Russia ;d |
Autor: | Astinz [ 24 lis 2010, 00:07 ] |
Tytuł: | Re: Błąd graficzny MECHANIKA |
Jakby się tak uczepić to tych błędów jest więcej. Po wystrzale z RPG z zoomem , a następnie odzoomowaniu w celu przeładowania rakieta nam "wypada" z wyrzutni (Chyba nie powinna tam już w ogóle być ). Tak samo jak wiadomo AT4 jest wyrzutnią jednorazowego użytku, przy przeładowaniu po prostu ją wyrzucamy. No ale zużyta wyrzutnia zapada się pod ziemie . Jedynie to nieszczęsne CG nie ma żadnych takich mniej lub bardziej rażących niedociągnięć graficznych . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |