Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Błąd graficzny MECHANIKA
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=36044
Strona 1 z 1

Autor:  Buraczek [ 23 lis 2010, 15:59 ]
Tytuł:  Błąd graficzny MECHANIKA

Witam forumowiczów!
Jak już prawie każdy wie czasem mechanik np. Rosjan nosi przy sobie 2 bazooki (1 na plecach [zawsze RPG7] i 2 w ręku). Napisałem ticketa na ten temat i odpowiedzieli ,że jeżeli to jest na skalę ogólną to wprowadzą to w nowym patchu.

Autor:  Gargot [ 23 lis 2010, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Błąd graficzny MECHANIKA

Wolałbym mieć biały beret grając medykiem u ruskich na mapie Biała przełęcz niż inny wygląd broni. Poza tym powinni dać CG zamiast RPG, bo większość z nim chodzi i tak :D

Autor:  GapcioxD [ 23 lis 2010, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Błąd graficzny MECHANIKA

@Up no tak ale wiesz , RPG 7 made in Russia ;d

Autor:  Astinz [ 24 lis 2010, 00:07 ]
Tytuł:  Re: Błąd graficzny MECHANIKA

Jakby się tak uczepić to tych błędów jest więcej. Po wystrzale z RPG z zoomem , a następnie odzoomowaniu w celu przeładowania rakieta nam "wypada" z wyrzutni (Chyba nie powinna tam już w ogóle być :? ). Tak samo jak wiadomo AT4 jest wyrzutnią jednorazowego użytku, przy przeładowaniu po prostu ją wyrzucamy. No ale zużyta wyrzutnia zapada się pod ziemie :mrgreen: . Jedynie to nieszczęsne CG nie ma żadnych takich mniej lub bardziej rażących niedociągnięć graficznych ;).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/