Teraz jest 25 kwi 2024, 05:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 wrz 2011, 21:53 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, 19:30
Posty: 33
Obrazek




"hi All !'

Od dłuższego czasu gram w Badco2, często robimy pojedynki snajperskie z moim Bratem. Wspólnie stworzyliśmy poradnik dla snajpera w Bad Company 2, chcemy się podzielić naszą wiedzą z początkującymi graczami. Chodzę po serwerach i widzę że bardzo dużo osób próbuje coś ugrać snajperem. Niestety 80% osób nie zna podstawowych zasad/reguł, nie potrafi wykorzystać atutów swojej broni. Może nasz poradnik w czymś wam pomoże.

Poradnik jest stworzony do gry na serwerach HARDCORE. Podzieliłam go na kilka rozdziałów takich jak broń, taktyka itp

Kilka słów o broni dla snajpera.

- VSS i SVU- idealne karabiny do wypadów na tyły wroga, łatwo sie nim obronić gdy zaskoczy was przeciwnik, posiadają tłumnik, przy strzelaniu nie widać błysku z lufy

-M24- małe pole widzenia przez lunetę, cienka siatka celownicza pomaga przy celowaniu na większe odległości.

-SV95- 10 nabojowy magazynek jest dużym atutem tej broni

-GOL- przy celowaniu nie ma bujania góra-dół, nie ma mildot'ów na celowniku, aby grac tym karabinem trzeba miec dobre wyczucie odległosci (jeśli chcemy strzelać headshoty).

-M95- najmocniejszy z karabinów wyborowych, przebija deski, blachy, ścina drzewa można nim niszczyć lekkie pojazdy i śmigłowce, długi czas przeładowania między strzałami i zmianą magazynka.

-ST88- 10 nabojowy magazynek, nie trzeba przeładowywać po każdym strzale, łatwo nanieść poprawkę, zabija 1 strzałem w głowę i 2-ma w korpus (+amunicja magnum), nie nadaje się dla kamperów jest bardzo głośny,


Dodatki.

Zazwyczaj używam lunety x12(strzelanie z dużej odległości, precyzyjne celowanie), lub zwiększonej ilości amunicji(przydaje się podczas wypadów na tyły wroga), większej ilości C4(co daje nam 6 ładunków C4, zazwyczaj 2 ładunki niszczą pojazd).


Lortnetka/Moździeż

Lornetką możemy namierzać cele oddalone o ok. 200 metrów. Pociski artyleryjskie nigdy nie trafiają bezposrednio w punkt który celujesz, tylko wokól niego. Przydatny bajer do odwracania uwagi, rozminowania, niszczenia skampionych pojazdów i żołnierzy wroga.


Taktyka



-zawsze celuj w głowę, dzięki temu przeciwnik nie dowie się z której strony padł strzał, dostaniesz dodatkowe punkty.

-nigdy nie strzelaj do wroga który jest skierowany do Ciebie twarzą, nie ważne jak daleko czy blisko sie znajduje, przed śmiercią zdązy zobaczyć smuge lub błysk, szybko sie dowie skąd strzelałeś.

-jeśli masz okazje to strzelaj w plecy, w ten sposób przeciwnik dowie się z której strony pada strzał, jednak nie wie z którego miejsca dokładnie, zazwyczaj klient wraca w to samo miejsce i próbuje Cie znaleźć. Jeśli jesteś dobrze ukryty - przeczekaj go , kiedy ten zrezygnuje i się odwróci powtórz zabieg.

-zmieniaj kryjówki, czasami piszą żeby zmieniać miejscówkę po 3-4 fragach, co jest kompletną bzdurą. Miejscówkę zmieniasz wtedy gdy jesteś pewien że jest spalona, czyli wtedy gdy nie zastosujesz się do powyższych 3 pkt. lub gdy przeciwnik przypadkiem na Ciebie wejdzie.

-jeśli widzisz 2 lub więcej wrogów w jednym miejscu, nigdy nie zabijaj medyka w pierwszej kolejności, zaczynaj od snajpera(ta postać może Cie zlokalizować najszybciej), później mechanik(może przywalić z RPG), później assault. Medyk zazwyczaj będzie ich reanimował, dzięki temu możesz zabić tego samego wroga kilka razy, to zależy od IQ osoby grającej medykiem.

-graj na słuch, odgłosy broni, pojazdów i język w jakim krzyczą postacie obok Ciebie pozwala ustalić z jaką klasa postaci i z jaką bronią masz do czynienia,

-do budynków wchodź przez okno, jeśli masz taką możliwość. Wiele osób nie zwraca uwagi na rozbitą szybę i nieświadomi zagrożenia włażądo budynku, trzask rozbijanych drzwi powinien Cie ostrzec

-jeśli widzisz wrogiego snajpera, który Cie ostrzeliwuje i nie możesz go trafić wybadaj jaką ma bróń, 10 strzałowe SVU nie ma płomienia z lufy, 10 strzałowy ST88 możesz poznać po dużym błysku z lufy i szybkostrzelności, 10 nabojowy SV98 poznasz po długiej lufie i charakterystycznym "puknięciu" przy strzale, jeśli będzie strzelał z VSS poznasz to po małych obrażeniach jakie zadaje i szybkostrzelności. Pozostałe karabiny maja 5-cio nabojowe magazynki, licz strzały, zaczekaj aż przeciwnik będzie musiał zmienić magazynek, masz czas na skierowanie moździerz na jego kryjówkę.

-nigdy nie dołączaj do drużyn, jeśli nie masz zaufanej ekipy, zawsze może sie na Tobie "zrespić" medyk lub mechanik i zacznie strzlac z Twojej miejscówki.
-dobieraj strój do mapy, dobieraj miejscówki do stroju (jesli masz dodatek SPECACT). Standardowe zimowe maskowanie jest jaśniejsze/lepsze niż to z dodatku SPECACT, na mapy pustynne używaj maskowania SPECACT(jest beżowe) w przypadku amerykanów i standardowego w przypadku ruskich (jest brązowe). Ruski specact dodaje zielone ghillie, dobre na mapy w dżungli.

-wskakuj na drzewa, kryj sie w liściach i pod pniami drzew, wtedy ghillie najlepiej sie sprawdza

-nigdy "nie tańcz", czyli prawa-lewa i szukanie wrogów, robiąc to wróg wypatrzy Cie szybciej niż Ty jego. Ten trik jest dobry gdy znajdziesz sie pod ostrzałem na otwartym terenie.

-nie biegaj przez środek mapy, wtedy musisz mieć oczy dookoła głowy, przemykaj się bokami mapy

-poruszając się po mapie nigdy nie używaj niepotrzebnie noża, nie należy tez skakać, Twoja postać wydaje wtedy dziwne dźwięki, stękanie i sapanie których nie słyszysz a wrogowie jak najbardziej

-omijaj krzaki i liście, przechodząc przez nie szeleścisz na kilometr

-"nie rób nikomu dobrze, a nie będzie Ci źle" czyli nie używaj pistoletu ze strzałkami naprowadzającymi, wróg od razu zobaczy czerwoną nitkę w Twoim kierunku

-jeśli potrzebujesz ammo lub medyka nigdy nie wołaj do swoich, w ten sposób zdradzisz swoja pozycje, znajdź sobie wrogiego assaulta/medyka podejdź i go zabij, weź jego KIT i uzupełnij ammo/healt, pamietaj ze wróg może Cie widźiec przez chwile po śmierci, wiec nie uciekaj w kierunku w których chcesz się udać,

-wybieraj miejscówki zacienione, takie kiedy wróg ma Cie pod słońce.

-patrząc pod słonce, przez lornetkę widać wyraźniej niz przez lunetę karabinu, lornetka troche eliminuje efekt "oślepiania"

-patrząc przez lornetkę wyszukuj przeciwnika, powili najeżdżaj kropką na krzaki, jeśli zapali sie na czerwono przeciwnik lub wrogi pojazd tam jest

-patrząc przez lunetę naciskaj Q, nawet jeśli Ty nic nie zobaczysz, to usłyszysz komunikat o spostrzeżeniu wroga,

-wybieraj miejsca w których nikt by się nie spodziewał snajpera, *wieże* i górki gdzie jestes wystawiony na strzał odrazu odpadają, no chyba ze na 1 czy 2 szybkie fragi,

-jeśli przeciwnik Cie namierzy opuść swoją kryjówkę, nie uciekaj przez otwartą przestrzeń, zostaw C4 i znajdź następną kryjówkę z widokiem na tą z której uciekłeś,

-rób pułapki, minuj wozy wroga, podstawiaj konia trojańskiego jeśli przeciwnicy nagminnie kradną Wasze pojazdy, zaminuj i sam im go oddaj, jedna czy 2 takie akcje i złodzieje do konca rundy będa sie bali zbliżyć do pojazdu, podkładaj C4 obok drogi lub na drzewach, w miejscach gdzie najczęściej przebiegają przeciwnicy,

-jeśli wasza baza zostanie zdobyta, rzuć C4 w pobliżu spawnu UAV,

-sabotuj wrogie UAV, wsiadając i wysiadając z niego, celny strzał z M95 niszczy UAV za pierwszym razem

-"zrób hałas, aby wróg Cie nie usłyszał", czyli odwracanie uwagi i zagłuszanie własnych kroków. Przykładem może być skampiony snajper w latarni na Valparaiso. Namierzasz moździerz na dach latarni, gdy rozpocznie sie ostrzał biegniesz szybko do góry i szukasz kampera. Wróg nie usłyszy Twoich kroków na metalowych schodach. A co zrbić jeśli to Ty kampisz we wierzy i słyszysz wroga wbiegającego na górę ? Biegnij na samą górę, po drodze rzucaj C4 i wyskakuj przez balkon, obiegnij wierze, w międzyczasie zdetonuj C4, wejdź z powrotem do wierzy i zabij wroga.

update*

-helikoptery mogą się poruszać po wiekszej przestrzeni niz piechota, przykład na mapie Valparaiso, lądujemy helikopterem na klifie po prawej stronie, wsiadamy na miejscie pasażera, łatwo wyciągać skampionych obronców, szybka ewakuacja w razie wykrycia, oczywiscie bardzo trudno jest wylądować przez nikogo nie zauważonym,

ObrazekObrazek


-wybieraj miejscówki z których widzisz m-comy, osłaniaj podłożonego planta ostrzałem artylerysjkim,

ObrazekObrazek











Poradnik będzie aktualizowany, jeśli kogoś zainteresuje. Wiemy że wygląda to na poradnik kampera, jednak właśnie taka gra snajperem jest najbardziej naturalna i skuteczna.

Udanych łowów

@e.
wieża*

_________________
"to nie niebiańskie światło , to ogień z lufy chłopcze"


Ostatnio edytowano 18 wrz 2011, 00:35 przez Irina-:-, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2011, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Jedna uwaga. Wszystkie karabiny w BC2 z zamkiem czterotaktowym(M-24, M-95, GOL i SV-98) przebijają drewniane ściany(np. domki w trzeciej bazie na Valparaiso). Własnoręcznie dokonałem kilku takich fragów :lol: (gram na SC). Druga jest taka, że na HC luneta 12x może się przydać(brak 3D spotów) to na SC lepiej wziąć pas ammo. Ale to tylko moje subiektywne odczucia.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2011, 23:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Hmm nie znam się na takiej grze snajperem, wolę grać agresywnie, ale mam dwie uwagi.

1.
Cytuj:
wierze

Wiara nie ma nic do wieży :) Popraw bo aż oczy bolą.

2. Jako pierwszego zabij medyka. Taki gość z MG36 może Cie zlokalizować równie łatwo co snajper a i mniej problemu z zabiciem Cie ma. Przy okazji nie podnosi swoich czyli nie wracają im tickety.

Miały być dwa ale przyszedł mi do głowy 3.

3. Napisz o spuszczaniu mortaru na podłożony ładunek (jeśli atakujesz) - utrudnisz rozbrojenie paki, a jak masz ulepszone wybuchy to w ogóle sieke robisz :) A jak bronisz to gdy widzisz, że ktoś się skrada i może plantować pake też puść mortar. Jak nie zabijesz to uszkodzisz i wystraszysz delikwenta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2011, 09:17 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
To jest bardziej poradnik w stylu "Jak przetrwać całą rundę bez jednej śmierci i fraga", ale spoko :lol:

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2011, 13:43 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
@UP Haters gonna hate: Jak nie umiesz celnie strzelać to się nie bierz za snajpienie. Jedni lubią bezmyślnie nawalać na chybił trafił inni wystrzelić raz i precyzyjnie z dużej odległości. Kupujesz gre za X PLN to grasz w nią jak chcesz, a nie jak Ci pan admin wtyka.



Poradnik jest bardzo rzeczowy,
Można pomysleć jeszcze o opisaniu pojedynków.
Co do 2 postu, to ja preferuję magnum + scope x12, i strzelanie z rozwagą, aby te 25 pocisków starczyło mi do końca rundy.

edit:
Dodał bym jeszcze, że jeśli strzelamy w kolesia, który jest do nas przodem odwrócony, to strzelając w głowę lepiej przestrzelić nad nią niż mielibysmy trafić w korpus, gdyż jest o wiele mniejsza szansa, że nas wykryją.

Pograłem dzisiaj trochę i daję wielkiego +, bo trzymając się zasad z 1 posta mozna być dość skutecznym, niestety jak zwykle "nie pogramy sobie zbyt długo" z oczywistych względów. Praktycznie jedynymi serwerami, gdzie nie ma rasizmu wobec snajperów to DM, wszystkie inne tryby albo są limitowane (najczęściej serwery PL), albo jak zobaczą że idzie Ci za dobrze to od razu walą bana (lamerscy admini G4G)... na niemieckich najcześciej dopiero po rundzie Cię kikną, co moim zdaniem jest oznaką trochę wyższej kultury.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 17 wrz 2011, 20:18 przez ASMODATH, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2011, 16:51 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, 19:30
Posty: 33
Dzięki wszystkim za miłe słowo i konstruktywną krytykę. Podzielcie się też swoimi doświadczeniami/tipsami.


:idea: mały update w I poscie

_________________
"to nie niebiańskie światło , to ogień z lufy chłopcze"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2011, 00:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2010, 16:36
Posty: 1158
Poradnik na poziomie, żeby go tylko niektóre dzieci poczytały :(
No i ja generalnie jestem za braniem arty w rush bo latwiej oslonic mcomy. No chyba że to poradniej wlasnie snajpera, a nie recona....

offtop
ASMODATH długo będziesz jeszcze płakać? dostałeś ban za baserape i jeszcze płacze ........ później też dostałeś słuszny ban od sroxa co potwierdził H@ ale jak masz problemy z czytanie to też twój problem http://g4g.pl/forum/serwer-(1)/(skarga)-na-adminow/msg361025/#msg361025
baserape
http://g4g.pl/forum/serwer-%284%29/%28d ... #msg356207
Jak chcesz na ten temat dyskutować to załuż nowy temat albo jeszcze otwórz sobie tamten albo po prostu naucz sie czytac.....
offtop off

_________________
Mój ulub. serwer:
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2011, 09:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
Sam gram głównie engiem więc raczej zbyt dużo od siebie nie dodam. Warto jednak pamiętać o tym że karabiny z zamkiem czterotaktowym mają dmg na poziomie 100% bez ammo magnum na dystansie 10m.Opanowując strzał z biodra i przejście na pistolet można być bardzo skutecznym na małe i średnie odległości co pozwala nie spędzać całej rundy w krzakach i bycie aktywnym na całej mapie.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2011, 09:30 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Strzelanie z biodra może jest skuteczne, ale do tego służy klasa ogólna, a nie snajper.

@JOY
Recon jest dyskryminowany i basta, nie można grać spokojnie bo zawsze ktoś ma o coś pretensje. Jest to jedyna skuteczna broń na cheterów, bug userów i pro napinaczy takich jak ty.

1* Tak bo ty nigdy na BR nie wlazłes, jesteś święty jak niepokalane poczęcie.

2* Robisz bezsensownego offtopa i jesteś jedyną osobą która tutaj płacze bo gimbusy dla gimbusów muszą do szkoły chodzić i nie masz powoli z kim grać. Admini bezczelnie kłamali (np: Screeny) :lol: zbłaźnili się i wyszli na kretynów. Ban był niesłuszy i dany za to, że zwróciłem im uwagę, chociażby dlatego, że nie potrafili udowodnić niczego, za co został dany. :stupid: Widziałeś kiedyś bana dawanego z godzinnym opóźnieniem ? Masz jakiś problem to pisz na PW, a nie zasrywasz spamem tematy o których nie masz bladego pojęcia. (Ledwo 2000 killi snajperkami... haha chyba przez przypadek kolbą ich trafiałeś)

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 18 wrz 2011, 18:36 przez ASMODATH, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2011, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2011, 19:10
Posty: 83
Fajnie napisany poradnik :). Widać autorowi się chciało :).

Ja sam najczęściej gram snajperem, ale szczerze mówiąc siedzenie w krzakach uważam za piekielnie nudne :roll:. Wolę ganiać po mapie, podkładać c4 na tanki i rzucać czujki. K/D ratio mam więc około 1:1 na końcu rundy :D.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2011, 23:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Ja rzadko gram statycznie Reconem. Jak dla mnie siedzenie 15 min w jednym miejscu jest nudne. Choć czasem lubię postrzelać z ponad 200 metrów. Ale i tak bardziej satysfakcjonuje mnie zabicie połowy drużyny przeciwnej no- i quick-scope'ami w trzy minuty niż oddanie jednego celnego raz na minutę.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2011, 19:43 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Do poradnika należało by dodać wzmiankę dotyczacą płynności obrazu.:

1. Im masz więcej FPS, wym większa szansa, że wróg jest w miejscu w którym go widzisz - im większa odległość, tym jest to babrdziej istotne.

Po prostu nalezy ustawić minimalne datale i rozdziałkę. Naprawdę można się do tego przyzwyczaić, ultra opcje są dla tych co nie potrafią kożystać z wyobraźni.

Jeśli uda Ci się uzyskać 80FPS w górę, to bardzo ładnie można zaobserwować wbudowany w BFBC2 Auto Aim, jak pocisk, mimo że nie trafia to zabija wroga, albo kiedy on ginie to wyświetla się że jest w innym miejscu niż był. Jak ktoś nie lubi grać snajperem to może to samo zauważyć strzelająć do helki z pompek -> zainteresowanych odsyłam do minuty 2.09 http://www.youtube.com/watch?v=ti_1rPwYoAQ

Jest to mimo pozorów jedna z trudniejszych do opanowania klas przy strzelaniu na długie dystanse. Trzeba to lubić, w innym wypadku wystarczy lorynetka i wcześniej opisany sposób: Bierzemy shotguna i lorynetkę, machamy nią aż zapali się czerwona kropka i następnie strzelamy w to miejsce -> HS na 100% gwarantowany


2. Po strzale z m95 + magnum, jesli trafimy we wroga,ale ten nie zginie to wystarczy poprawić pistoletem (najlepiej rex). Wystarczy że po strzale z m95 zmienimy na pistolet, klikniemy PPM i oddamy strzał w to samo miejsce.

Ewentualnie jeśli skończy nam się amo, to tak jak 2x wcześniej było pisane -> używamy lorynety albo lunety, zmieniamy broń i strzelamy z pistoletu, czasami jest to skuteczniejsze niż sama snajperka.

edit.:
Najbardziej śmieszą mnie osoby (JOY'e i inne), które grają medykiem czy asfalem i myślą że są takie zajebiście pro, bo ciągle walą hedy... no to mam złą wiadomość, bo tak się składa, że 99% tych przypadków Heda to gra go wspomaga, a nie hiper super refleks i ocena lagu, prędkości i odległości. Jest to zwykła zręcznościówka, tak jak granie snajperem "z biodra". Nie mówię, że długiej lufie gra nie pomaga, bo o tym pisałem wyżej, ale kwesta odległości i uzycie scopa gra dużą rolę w trudności gry snajperem.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 19 wrz 2011, 21:46 przez ASMODATH, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2011, 20:42 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, 19:30
Posty: 33
ASMODATH napisał(a):
Do poradnika należało by dodać wzmiankę dotyczacą płynności obrazu.:

1. Im masz więcej FPS, wym większa szansa, że wróg jest w miejscu w którym go widzisz - im większa odległość, tym jest to babrdziej istotne.

Po prostu nalezy ustawić minimalne datale i rozdziałkę. Naprawdę można się do tego przyzwyczaić, ultra opcje są dla tych co nie potrafią kożystać z wyobraźni.

Jeśli uda Ci się uzyskać 80FPS w górę, to bardzo ładnie można zaobserwować wbudowany w BFBC2 Auto Aim, jak pocisk, mimo że nie trafia to zabija wroga, albo kiedy on ginie to wyświetla się że jest w innym miejscu niż był. Jak ktoś nie lubi grać snajperem to może to samo zauważyć strzelająć do helki z pompek -> zainteresowanych odsyłam do minuty 2.09 http://www.youtube.com/watch?v=ti_1rPwYoAQ

Jest to mimo pozorów jedna z trudniejszych do opanowania klas przy strzelaniu na długie dystanse. Trzeba to lubić, w innym wypadku wystarczy lorynetka i wcześniej opisany sposób: Bierzemy shotguna i lorynetkę, machamy nią aż zapali się czerwona kropka i następnie strzelamy w to miejsce -> HS na 100% gwarantowany

2. Po strzale z m95 + magnum, jesli trafimy we wroga,ale ten nie zginie to wystarczy poprawić pistoletem (najlepiej rex). Wystarczy że po strzale z m95 zmienimy na pistolet, klikniemy PPM i oddamy strzał w to samo miejsce.

Ewentualnie jeśli skończy nam się amo, to tak jak 2x wcześniej było pisane -> używamy lorynety albo lunety, zmieniamy broń i strzelamy z pistoletu, czasami jest to skuteczniejsze niż sama snajperka.


ASMODATH, bardzo ciekawe to co napisałeś :)

Fajnie że są na tym forum osoby które szanują postac RECONA i nie odstawiają profanacji jak kowboje z biodra :D

_________________
"to nie niebiańskie światło , to ogień z lufy chłopcze"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2011, 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Zaraz "profanacja". Czasem szybciej i bezpieczniej zabić jednym strzałem niż bawić się z pistoletem. Na średnim dystansie(do 100m) świetne jest SV-98. Sam raz z tym karabinem zaobserwowałem coś podobnego do opisu Asmodatha. Strzał o kilkanaście cm ucha i HS. Jedyna różnica to odległość mniejsza niż 50m.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2011, 21:54 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
"Jak masz dużo FPS to gra po prostu pokaże ci więcej" np: Możesz widziec gościa koło ściany, ty strzelasz, a w tym momencie widzisz, że zanim pocisk doleciał ten się za nią schował, a po sekundzie okazuje się jednak że jakimś cudem zginął. Odległość gra tu taką rolę, że im bliżej jesteś tym bardziej będzie wyraźne to, że kolesia pocisk nie trafił. Animacja nie może być dokładna, bo gra "nie wyglądała by na płynną" i widzielibysmy tylko zoombie teleportujące się co 1 - 2 metry. I tak tez trzeba to sobie wyobrazić.

Raz jak grałem z Yossarianem na treningach [ForumBF], to się mnie zapytał na ts3, dlaczego zginałem (moja postac w squadzie dostała "czachę")... ja mu odpowiadam, że przecież żyję i w tedy ni z tąd ni z owąd jakimś cudem faktycznie zginąłem.

3. Z mojego doświadczenia wynika, że jesteśmy najskuteczniejsi, gdy po namierzeniu wroga momentalnie się chowamy, oddajemy strzał i znowu się chowamy delikatnie zmieniając wtedy swoją pozycję, żeby wstając głowa nie była w tym samym miejscu.

Strasznie mi brak w BFBC2 serwerów "SNIPERWORLD" (takich jak w BF2 - long distance sniping), bądź co bądź mam na jednym adminkę (http://sniperbc2.frbb.net/), ale obecne zasady ograniczaja tam grę do strzałów na max 50m więc praktycznie przestałem tam grywać.

4. Jesli uzywasz m95 + magnum, to wal do helek ile wlezie -> zapytasz dlaczego mam marnować, kule skoro cięzko jest zabić pilota ?

-rozną Ci staty celności, jest to tak duży obiek, że trudno nie trafić,
-piloci jesli nie mają "naprawiarek" naprawdę sr@ją na rzadko kiedy nawala kaliber dający obrażenia od 5 do 10, a ci nie są w stanie tego uniknąć.
-no i oczywiście jak trafisz pilota, to masz 1000% do lansu.

5. Nie kożystaj z tych samych spotów co inni, jeśli jakiś lamus wbije Ci się na miejscówkę, to się z nim nie sprzeczaj, tylko poszukaj innego miejsca, pajac i tak zginie, a jesli jest w twoim squadzie to po prostu opuść go, załóż swój i zamknij. Nie dopuszczalne jest aby 2 snajperów stało koło siebie. I przede wszystkim uzyj wyobraźni, aby "zobaczyć z oczu twoich wrogów, czy twoja pozycja faktycznie jest trudno-dostrzegalna". Nalezy pamiętać, że im większa odległość od celu tym gra rysuje mniej trójkątów, aby zwiekszyć wydajność tak też czubki drzew, górek i innych przeszkód MOGĄ być dla twojego wroga niewidoczne, i mimo że może i Cię nie zastrzeli to walnie mortarem i zginiesz.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL