Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
[SNAJPER][PORADNIK] http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=143&t=38923 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | Grievous94 [ 14 wrz 2011, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Jedna uwaga. Wszystkie karabiny w BC2 z zamkiem czterotaktowym(M-24, M-95, GOL i SV-98) przebijają drewniane ściany(np. domki w trzeciej bazie na Valparaiso). Własnoręcznie dokonałem kilku takich fragów (gram na SC). Druga jest taka, że na HC luneta 12x może się przydać(brak 3D spotów) to na SC lepiej wziąć pas ammo. Ale to tylko moje subiektywne odczucia. |
Autor: | Krex [ 14 wrz 2011, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Hmm nie znam się na takiej grze snajperem, wolę grać agresywnie, ale mam dwie uwagi. 1. Cytuj: wierze Wiara nie ma nic do wieży Popraw bo aż oczy bolą. 2. Jako pierwszego zabij medyka. Taki gość z MG36 może Cie zlokalizować równie łatwo co snajper a i mniej problemu z zabiciem Cie ma. Przy okazji nie podnosi swoich czyli nie wracają im tickety. Miały być dwa ale przyszedł mi do głowy 3. 3. Napisz o spuszczaniu mortaru na podłożony ładunek (jeśli atakujesz) - utrudnisz rozbrojenie paki, a jak masz ulepszone wybuchy to w ogóle sieke robisz A jak bronisz to gdy widzisz, że ktoś się skrada i może plantować pake też puść mortar. Jak nie zabijesz to uszkodzisz i wystraszysz delikwenta. |
Autor: | _Dominiko_PL [ 15 wrz 2011, 09:17 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
To jest bardziej poradnik w stylu "Jak przetrwać całą rundę bez jednej śmierci i fraga", ale spoko |
Autor: | ASMODATH [ 16 wrz 2011, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
@UP Haters gonna hate: Jak nie umiesz celnie strzelać to się nie bierz za snajpienie. Jedni lubią bezmyślnie nawalać na chybił trafił inni wystrzelić raz i precyzyjnie z dużej odległości. Kupujesz gre za X PLN to grasz w nią jak chcesz, a nie jak Ci pan admin wtyka. Poradnik jest bardzo rzeczowy, Można pomysleć jeszcze o opisaniu pojedynków. Co do 2 postu, to ja preferuję magnum + scope x12, i strzelanie z rozwagą, aby te 25 pocisków starczyło mi do końca rundy. edit: Dodał bym jeszcze, że jeśli strzelamy w kolesia, który jest do nas przodem odwrócony, to strzelając w głowę lepiej przestrzelić nad nią niż mielibysmy trafić w korpus, gdyż jest o wiele mniejsza szansa, że nas wykryją. Pograłem dzisiaj trochę i daję wielkiego +, bo trzymając się zasad z 1 posta mozna być dość skutecznym, niestety jak zwykle "nie pogramy sobie zbyt długo" z oczywistych względów. Praktycznie jedynymi serwerami, gdzie nie ma rasizmu wobec snajperów to DM, wszystkie inne tryby albo są limitowane (najczęściej serwery PL), albo jak zobaczą że idzie Ci za dobrze to od razu walą bana (lamerscy admini G4G)... na niemieckich najcześciej dopiero po rundzie Cię kikną, co moim zdaniem jest oznaką trochę wyższej kultury. |
Autor: | Irina-:- [ 17 wrz 2011, 16:51 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Dzięki wszystkim za miłe słowo i konstruktywną krytykę. Podzielcie się też swoimi doświadczeniami/tipsami. mały update w I poscie |
Autor: | JOY [ 18 wrz 2011, 00:10 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Poradnik na poziomie, żeby go tylko niektóre dzieci poczytały No i ja generalnie jestem za braniem arty w rush bo latwiej oslonic mcomy. No chyba że to poradniej wlasnie snajpera, a nie recona.... offtop ASMODATH długo będziesz jeszcze płakać? dostałeś ban za baserape i jeszcze płacze ........ później też dostałeś słuszny ban od sroxa co potwierdził H@ ale jak masz problemy z czytanie to też twój problem http://g4g.pl/forum/serwer-(1)/(skarga)-na-adminow/msg361025/#msg361025 baserape http://g4g.pl/forum/serwer-%284%29/%28d ... #msg356207 Jak chcesz na ten temat dyskutować to załuż nowy temat albo jeszcze otwórz sobie tamten albo po prostu naucz sie czytac..... offtop off |
Autor: | Adriano47 [ 18 wrz 2011, 09:16 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Sam gram głównie engiem więc raczej zbyt dużo od siebie nie dodam. Warto jednak pamiętać o tym że karabiny z zamkiem czterotaktowym mają dmg na poziomie 100% bez ammo magnum na dystansie 10m.Opanowując strzał z biodra i przejście na pistolet można być bardzo skutecznym na małe i średnie odległości co pozwala nie spędzać całej rundy w krzakach i bycie aktywnym na całej mapie. |
Autor: | ASMODATH [ 18 wrz 2011, 09:30 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Strzelanie z biodra może jest skuteczne, ale do tego służy klasa ogólna, a nie snajper. @JOY Recon jest dyskryminowany i basta, nie można grać spokojnie bo zawsze ktoś ma o coś pretensje. Jest to jedyna skuteczna broń na cheterów, bug userów i pro napinaczy takich jak ty. 1* Tak bo ty nigdy na BR nie wlazłes, jesteś święty jak niepokalane poczęcie. 2* Robisz bezsensownego offtopa i jesteś jedyną osobą która tutaj płacze bo gimbusy dla gimbusów muszą do szkoły chodzić i nie masz powoli z kim grać. Admini bezczelnie kłamali (np: Screeny) zbłaźnili się i wyszli na kretynów. Ban był niesłuszy i dany za to, że zwróciłem im uwagę, chociażby dlatego, że nie potrafili udowodnić niczego, za co został dany. Widziałeś kiedyś bana dawanego z godzinnym opóźnieniem ? Masz jakiś problem to pisz na PW, a nie zasrywasz spamem tematy o których nie masz bladego pojęcia. (Ledwo 2000 killi snajperkami... haha chyba przez przypadek kolbą ich trafiałeś) |
Autor: | Diter [ 18 wrz 2011, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Fajnie napisany poradnik . Widać autorowi się chciało . Ja sam najczęściej gram snajperem, ale szczerze mówiąc siedzenie w krzakach uważam za piekielnie nudne . Wolę ganiać po mapie, podkładać c4 na tanki i rzucać czujki. K/D ratio mam więc około 1:1 na końcu rundy . |
Autor: | Grievous94 [ 18 wrz 2011, 23:04 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Ja rzadko gram statycznie Reconem. Jak dla mnie siedzenie 15 min w jednym miejscu jest nudne. Choć czasem lubię postrzelać z ponad 200 metrów. Ale i tak bardziej satysfakcjonuje mnie zabicie połowy drużyny przeciwnej no- i quick-scope'ami w trzy minuty niż oddanie jednego celnego raz na minutę. |
Autor: | ASMODATH [ 19 wrz 2011, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Do poradnika należało by dodać wzmiankę dotyczacą płynności obrazu.: 1. Im masz więcej FPS, wym większa szansa, że wróg jest w miejscu w którym go widzisz - im większa odległość, tym jest to babrdziej istotne. Po prostu nalezy ustawić minimalne datale i rozdziałkę. Naprawdę można się do tego przyzwyczaić, ultra opcje są dla tych co nie potrafią kożystać z wyobraźni. Jeśli uda Ci się uzyskać 80FPS w górę, to bardzo ładnie można zaobserwować wbudowany w BFBC2 Auto Aim, jak pocisk, mimo że nie trafia to zabija wroga, albo kiedy on ginie to wyświetla się że jest w innym miejscu niż był. Jak ktoś nie lubi grać snajperem to może to samo zauważyć strzelająć do helki z pompek -> zainteresowanych odsyłam do minuty 2.09 http://www.youtube.com/watch?v=ti_1rPwYoAQ Jest to mimo pozorów jedna z trudniejszych do opanowania klas przy strzelaniu na długie dystanse. Trzeba to lubić, w innym wypadku wystarczy lorynetka i wcześniej opisany sposób: Bierzemy shotguna i lorynetkę, machamy nią aż zapali się czerwona kropka i następnie strzelamy w to miejsce -> HS na 100% gwarantowany 2. Po strzale z m95 + magnum, jesli trafimy we wroga,ale ten nie zginie to wystarczy poprawić pistoletem (najlepiej rex). Wystarczy że po strzale z m95 zmienimy na pistolet, klikniemy PPM i oddamy strzał w to samo miejsce. Ewentualnie jeśli skończy nam się amo, to tak jak 2x wcześniej było pisane -> używamy lorynety albo lunety, zmieniamy broń i strzelamy z pistoletu, czasami jest to skuteczniejsze niż sama snajperka. edit.: Najbardziej śmieszą mnie osoby (JOY'e i inne), które grają medykiem czy asfalem i myślą że są takie zajebiście pro, bo ciągle walą hedy... no to mam złą wiadomość, bo tak się składa, że 99% tych przypadków Heda to gra go wspomaga, a nie hiper super refleks i ocena lagu, prędkości i odległości. Jest to zwykła zręcznościówka, tak jak granie snajperem "z biodra". Nie mówię, że długiej lufie gra nie pomaga, bo o tym pisałem wyżej, ale kwesta odległości i uzycie scopa gra dużą rolę w trudności gry snajperem. |
Autor: | Irina-:- [ 19 wrz 2011, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
ASMODATH napisał(a): Do poradnika należało by dodać wzmiankę dotyczacą płynności obrazu.: 1. Im masz więcej FPS, wym większa szansa, że wróg jest w miejscu w którym go widzisz - im większa odległość, tym jest to babrdziej istotne. Po prostu nalezy ustawić minimalne datale i rozdziałkę. Naprawdę można się do tego przyzwyczaić, ultra opcje są dla tych co nie potrafią kożystać z wyobraźni. Jeśli uda Ci się uzyskać 80FPS w górę, to bardzo ładnie można zaobserwować wbudowany w BFBC2 Auto Aim, jak pocisk, mimo że nie trafia to zabija wroga, albo kiedy on ginie to wyświetla się że jest w innym miejscu niż był. Jak ktoś nie lubi grać snajperem to może to samo zauważyć strzelająć do helki z pompek -> zainteresowanych odsyłam do minuty 2.09 http://www.youtube.com/watch?v=ti_1rPwYoAQ Jest to mimo pozorów jedna z trudniejszych do opanowania klas przy strzelaniu na długie dystanse. Trzeba to lubić, w innym wypadku wystarczy lorynetka i wcześniej opisany sposób: Bierzemy shotguna i lorynetkę, machamy nią aż zapali się czerwona kropka i następnie strzelamy w to miejsce -> HS na 100% gwarantowany 2. Po strzale z m95 + magnum, jesli trafimy we wroga,ale ten nie zginie to wystarczy poprawić pistoletem (najlepiej rex). Wystarczy że po strzale z m95 zmienimy na pistolet, klikniemy PPM i oddamy strzał w to samo miejsce. Ewentualnie jeśli skończy nam się amo, to tak jak 2x wcześniej było pisane -> używamy lorynety albo lunety, zmieniamy broń i strzelamy z pistoletu, czasami jest to skuteczniejsze niż sama snajperka. ASMODATH, bardzo ciekawe to co napisałeś Fajnie że są na tym forum osoby które szanują postac RECONA i nie odstawiają profanacji jak kowboje z biodra |
Autor: | Grievous94 [ 19 wrz 2011, 21:43 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
Zaraz "profanacja". Czasem szybciej i bezpieczniej zabić jednym strzałem niż bawić się z pistoletem. Na średnim dystansie(do 100m) świetne jest SV-98. Sam raz z tym karabinem zaobserwowałem coś podobnego do opisu Asmodatha. Strzał o kilkanaście cm ucha i HS. Jedyna różnica to odległość mniejsza niż 50m. |
Autor: | ASMODATH [ 19 wrz 2011, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: [SNAJPER][PORADNIK] |
"Jak masz dużo FPS to gra po prostu pokaże ci więcej" np: Możesz widziec gościa koło ściany, ty strzelasz, a w tym momencie widzisz, że zanim pocisk doleciał ten się za nią schował, a po sekundzie okazuje się jednak że jakimś cudem zginął. Odległość gra tu taką rolę, że im bliżej jesteś tym bardziej będzie wyraźne to, że kolesia pocisk nie trafił. Animacja nie może być dokładna, bo gra "nie wyglądała by na płynną" i widzielibysmy tylko zoombie teleportujące się co 1 - 2 metry. I tak tez trzeba to sobie wyobrazić. Raz jak grałem z Yossarianem na treningach [ForumBF], to się mnie zapytał na ts3, dlaczego zginałem (moja postac w squadzie dostała "czachę")... ja mu odpowiadam, że przecież żyję i w tedy ni z tąd ni z owąd jakimś cudem faktycznie zginąłem. 3. Z mojego doświadczenia wynika, że jesteśmy najskuteczniejsi, gdy po namierzeniu wroga momentalnie się chowamy, oddajemy strzał i znowu się chowamy delikatnie zmieniając wtedy swoją pozycję, żeby wstając głowa nie była w tym samym miejscu. Strasznie mi brak w BFBC2 serwerów "SNIPERWORLD" (takich jak w BF2 - long distance sniping), bądź co bądź mam na jednym adminkę (http://sniperbc2.frbb.net/), ale obecne zasady ograniczaja tam grę do strzałów na max 50m więc praktycznie przestałem tam grywać. 4. Jesli uzywasz m95 + magnum, to wal do helek ile wlezie -> zapytasz dlaczego mam marnować, kule skoro cięzko jest zabić pilota ? -rozną Ci staty celności, jest to tak duży obiek, że trudno nie trafić, -piloci jesli nie mają "naprawiarek" naprawdę sr@ją na rzadko kiedy nawala kaliber dający obrażenia od 5 do 10, a ci nie są w stanie tego uniknąć. -no i oczywiście jak trafisz pilota, to masz 1000% do lansu. 5. Nie kożystaj z tych samych spotów co inni, jeśli jakiś lamus wbije Ci się na miejscówkę, to się z nim nie sprzeczaj, tylko poszukaj innego miejsca, pajac i tak zginie, a jesli jest w twoim squadzie to po prostu opuść go, załóż swój i zamknij. Nie dopuszczalne jest aby 2 snajperów stało koło siebie. I przede wszystkim uzyj wyobraźni, aby "zobaczyć z oczu twoich wrogów, czy twoja pozycja faktycznie jest trudno-dostrzegalna". Nalezy pamiętać, że im większa odległość od celu tym gra rysuje mniej trójkątów, aby zwiekszyć wydajność tak też czubki drzew, górek i innych przeszkód MOGĄ być dla twojego wroga niewidoczne, i mimo że może i Cię nie zastrzeli to walnie mortarem i zginiesz. |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |