Witam. Jeszcze przed aktualizacją BF BC2 grałem bezproblemowo, potem wyszła nowa wersja, więc zaktualizowałem (aktualizacja trwała dość długo jak na moje łącze 24mb/s) i od tego czasu podczas gdy próbuję uruchomić grę wyskakuje mi komunikat:
Kod:
Wystąpił problem z aplikacją Battlefield: Bad Company™ 2 i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.
Chyba każdy zna ten komunikat, opcje do wyboru to Debuguj, Wyślij raport o błędach i Nie wysyłaj. Posiadam Windows XP, Service Pack 3, kartę graficzną Geforce 8600 GT (specjalnie zaktualizowałem sterownik), procesor Intel core 2 duo E4600 2,4 GHz i 2 GB Ramu firmy Kingstone.
Grę ściągnąłem z EA Download Manager, wcześniej nie miałem z nim problemów. Proszę o pomoc, bo problem jest dosyć uciążliwy.
W razie, gdyby podobny temat już powstał proszę o podanie mi linku do rozwiązania.
Z góry dziękuję za pomoc.