Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=144&t=31351
Strona 2 z 10

Autor:  RaCeR_PL [ 29 sty 2010, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Mi smiga, dalem dx9, wylaczylem bloom i hsao

i7 860
4gb ddr3 1600 cl7
8800gt

ustawienia z settings.ini
Kod:
[WindowSettings]
Width=1680
Height=1050
Fullscreen=true
RefreshRate=60
VSync=false
[Sound]
Quality=high
VoipEnable=true
[Graphics]
Effects=high
Soldiers=high
Vehicles=high
Overgrowth=high
Undergrowth=high
StaticObjects=high
Terrain=high
Shadows=high
Bloom=false
HSAO=false
MSAA=0
Water=high
MainQuality=high
Texture=high
DxVersion=9
Aniso=2
Detail=high

Autor:  StealthZ [ 29 sty 2010, 23:56 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Nic nie pomogl downgrade do XP.Wzrost fps o 2.. i nic więcej.
Nie wiem po co podają takie dane w minimalnych wymaganiach BF:BC2 producenci.Minimalne czyli dla mnie takie na jakich da się grać..

Autor:  Wujek_WilQ [ 30 sty 2010, 00:03 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

TO JEST BETA !!!
Ile razy można powtarzać? Po to ona jest żeby finalną wersje dobrze zrobić i z optymalizować. Sracie żarem za przeproszeniem.

Autor:  Ligurn [ 30 sty 2010, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Mam pytanie gdzie mozna sprawdzic jakie wymagania bedzie miala gra chodzi mi o minimalne i optymalne bo gdzie nie wejde to zupelnie inne podaja

Autor:  StealthZ [ 30 sty 2010, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Cytuj:
Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
OS: Windows XP
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)


Recommended Frostbite PC Specifications for BFBC2
Processor: Quadcore
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce GTX 260
Graphics memory: 512MB
OS: Windows Vista or Windows 7
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)


http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... germs.aspx

Jesli chodzi Ci o BETE to nie kieruj sie tymi wymaganiami ,ja mam komputer ,ktory spelnia wszystkie minimalne wymagania natomiast gra mi haczy,mam 15 fps.

Autor:  MLJA [ 30 sty 2010, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

tez mam taki problem :D
ale sie tym nie martwie bo wiem ze to beta :D choc tylko moge pograć ok 5 min bo mnie wywala xD
a mam:
intel core 2 duo t9300 2.5 ghz
4 gb ramy 667 mhz
typ systemu 32
nvidia geforce 8600m gt

ciekawe czy da się podkrecić, jeśli to jest w laptopie xD ale myśle że by trzeba specjalne chlodzenie dokupic :D

Autor:  TURB0 [ 30 sty 2010, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Żeby gra chodziła jeszcze szybciej wyłączcie sobie Physix w sterownikach NVIDIA, daje dużego kopa, takiego że na mojej padace całkiem wporzo śmiga na medium (AMD X2 5600, EN9600GSO, 2GB +Vista32) :mrgreen:

Autor:  panicz [ 31 sty 2010, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

"Wujek_WilQ"]TO JEST BETA !!!
Ile razy można powtarzać? Po to ona jest żeby finalną wersje dobrze zrobić i z optymalizować. Sracie żarem za przeproszeniem.

bzdury gadasz, do premiery miesiąc i z optymalizacją już nic nie zrobią do tego czasu, bardzo możliwe że płyty już tłoczą i lada moment będą wysyłać do dostawców

TURB0 - kolejny bajkopisarz, gra nie obsługuje nvidia physx więc nie wiem co ci daje wyłączenie w sterownikach fizyki ale na pewno nie wzrost fps

odnośnie działania na moim sprzęcie (corei7 920@4ghz, 6gb ram, ati 5870 sterowniki 8.70 (beta 10.1 rc2) ), gra działa dość przeciętnie, przy ostrej zadymie potrafi spaść do 30fps i to po małej optymalizacji
AA- wyłączone ansio-x8, bloom, hsao -wyłączony, rozdzielczość to 1920x1200, 30fps w grze sieciowej to zdecydowanie za mało, dodam tylko że grę zainstalowałem na dysku ssd i wcale za szybko się nie ładuje, także proszę mi tu farmazonów nie pisać że na core2duo i jakimś 8800gt działa bardzo dobrze, zainstaluj frapsa zrób screena przy ostrej bitce i zobaczymy ile masz na nim klatek, zresztą Kessol uczciwie napisał ile ma klatek na swoim sprzęcie a gtx275 jest sporo mocniejszy od 8800 czy 9600gt, DICE się po prostu nie przyłożyło zrobili konwersję z ps3 bez jakiejkolwiek optymalizacji względem pc, co zresztą widać po wielkości map (większe nie zmieściłyby się w pamięci konsoli), jak i szybkości działania tej gry która pod względem oprawy video nie wiele przewyższa Lost Planet czyli gierkę z przed 2-3lat

Autor:  mcmt [ 31 sty 2010, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Wujek_WilQ napisał(a):
TO JEST BETA !!!
Ile razy można powtarzać? Po to ona jest żeby finalną wersje dobrze zrobić i z optymalizować. Sracie żarem za przeproszeniem

Ile bet testowales? Kto tu sra zarem? Bo ja jeszcze tak nieudanej nie mialem "przyjemnosci". BF2 mial podobnow wiele bledow... To cos bedzie mialo znacznie wiecej. A optymalizacja w bf2 glownie polegala na ograniczeniu widocznosci. Jest pewien prog optymalizacji, ktorej mozna dokonac. Potem ucina sie horyzont.

Autor:  supelek [ 31 sty 2010, 14:04 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Racja Mcemty.
Ja w Cod MW2 na maksymalnej rozdziałce i na maks detalach mam 60 klatek spokojnie, tutaj ledwo 30 wyciągam.

Autor:  Mondello [ 31 sty 2010, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

nie porownuj tego do coda...bo obrazasz bf.
Zreszta jak komus bf nie odpowiada to grajcie sobie w mw2. Wkoncu to tam macie po milion klatek a nie tu.

Autor:  Sten [ 31 sty 2010, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

panicz napisał(a):
"Wujek_WilQ"]TO JEST BETA !!!
Ile razy można powtarzać? Po to ona jest żeby finalną wersje dobrze zrobić i z optymalizować. Sracie żarem za przeproszeniem.

bzdury gadasz, do premiery miesiąc i z optymalizacją już nic nie zrobią do tego czasu, bardzo możliwe że płyty już tłoczą i lada moment będą wysyłać do dostawców

TURB0 - kolejny bajkopisarz, gra nie obsługuje nvidia physx więc nie wiem co ci daje wyłączenie w sterownikach fizyki ale na pewno nie wzrost fps

odnośnie działania na moim sprzęcie (corei7 920@4ghz, 6gb ram, ati 5870 sterowniki 8.70 (beta 10.1 rc2) ), gra działa dość przeciętnie, przy ostrej zadymie potrafi spaść do 30fps i to po małej optymalizacji
AA- wyłączone ansio-x8, bloom, hsao -wyłączony, rozdzielczość to 1920x1200, 30fps w grze sieciowej to zdecydowanie za mało, dodam tylko że grę zainstalowałem na dysku ssd i wcale za szybko się nie ładuje, także proszę mi tu farmazonów nie pisać że na core2duo i jakimś 8800gt działa bardzo dobrze, zainstaluj frapsa zrób screena przy ostrej bitce i zobaczymy ile masz na nim klatek, zresztą Kessol uczciwie napisał ile ma klatek na swoim sprzęcie a gtx275 jest sporo mocniejszy od 8800 czy 9600gt, DICE się po prostu nie przyłożyło zrobili konwersję z ps3 bez jakiejkolwiek optymalizacji względem pc, co zresztą widać po wielkości map (większe nie zmieściłyby się w pamięci konsoli), jak i szybkości działania tej gry która pod względem oprawy video nie wiele przewyższa Lost Planet czyli gierkę z przed 2-3lat


Z ciekawości, zmniejsz rozdzielczość.

Autor:  Okota [ 31 sty 2010, 18:57 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

drogi paniczu...
ATI cos ma narypane i niektorym ta BETAsie nawet nie laduje...

Autor:  km_x [ 31 sty 2010, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

hmmmm a jakich kart dzwiekowych uzywacie ? zintegrowanych czy nie?
Moze tu lezy przyczyna

Autor:  Okota [ 31 sty 2010, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

sb x-fi fatali1ty

Strona 2 z 10 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/