Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=144&t=31351
Strona 7 z 10

Autor:  Piospi [ 8 lut 2010, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

kr0p napisał(a):
http://www.tweaktown.com/reviews/1223/ocz_ddr3_pc3_12800_titanium_with_xmp/index9.html - w jednym teście te z XMP są gorsze, w reszcie zwykle różnica nie przekracza nawet procenta.
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4601-20 - różnice znowu marginalne. W testach syntetycznych jest poprawa paruprocentowa, w grach dual channel wygrywa.

Coś jeszcze?

edit

Żeby choćby taki Q6600 Ci zamulał kartę, to musiałbyś mieć coś pokroju 2x 5870 w SLI. A schodząc na ziemię, to nawet E8400 w pełni wykorzysta, powiedzmy.. 2x295.




O tym, że triple channel ssie to wiadomo. Ale niestety trzeba kupić DDR3 dla nowszego proca i innych rzeczy. Więc Twoja opinia jest nie na miejscu, za to to trzeba mieć pretensje do producentów.

Autor:  zbysiunio [ 8 lut 2010, 13:13 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Vista 64 tak normalnie jak ma 8GB ramu to tak lekko używa średnio 2,5-3,8 GB po prostu jak dasz więcej to i tak zje, co do proca to ledwo przepuszcza Gainward GTX275 896MB GS jest to E8500 podkręcony na 4GHZ w grach pracuje z kartą na max. jak mam włączony monitor wydajności to 90-100% cały czas raczej 4 rdzeniowe są już potrzebne + dobra płyta tak żeby FSB pracowało na min 1600MHZ i pamięci też 1600MHZ niestety ceny sprzętu są drogie w porównaniu z zachodem :(

Autor:  Sokar44 [ 8 lut 2010, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Nie zjada Ci tego ramu tylko rezerwuje sobie zapas ...
To co Wam wskazuje Manedżer zadań Windows , nie zawsze oznacza rzeczywistą konsumpcje Ramu :)
Więcej ramu czasem pomaga szybciej startować różnym pamięciożernym programom :)

Autor:  zbysiunio [ 8 lut 2010, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

używałem paru programów do monitoringu i zarządzania pamięcią jak miałem 4 GB okazało się mało i kupiłem jeszcze 4GB A-Data 1600 nie to złudzenie, jeszcze dochodzi ile pamięci przypiszesz grafice z poziomu BIOS moja płyta wspiera DDR 3 do 1900 O.C, ale wypiąłem 4GB i zostało połowa dla Bad Company 2 spadku wydajności nie było. Co proca on w tej jak i wielu innych grach jest kluczowy

Autor:  kr0p [ 8 lut 2010, 15:35 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Piospi napisał(a):
O tym, że triple channel ssie to wiadomo. Ale niestety trzeba kupić DDR3 dla nowszego proca i innych rzeczy. Więc Twoja opinia jest nie na miejscu, za to to trzeba mieć pretensje do producentów.


Kierowałem to bardziej do kolegi, który się podniecał ładnymi skrótami marketingowymi Intela ;)

Sokar44:

8 giga ramu dobra rzecz, jak robisz powiedzmy billboardy w photoshopie, czyli zdjęcia po paredziesiąt do pareset Mpix. A wątpię, żeby ktoś tutaj na forum takimi rzeczami się zajmował, więc 4 giga jest wystarczające w zupełności do grania/użytki/"zwykły" photoshop.

A, i nie wiedziałem, że i7 tylko DDR3 chapie. Skoro to prawda, to jeszcze gorzej... bo producent zmusza nas do kupowania przeważnie gorszych pamięci, które dodatkowo są droższe, a to nie jest fajne. Nawet Phenomy II na AM2+ mają DDR2, a te najszybsze równają się z i7.

Autor:  Piospi [ 8 lut 2010, 16:40 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

To normalne praktyki INTELA, który zmusza nas do zmiany podstawki i przy okazji pamięci :wink:


Ale proszę o trzymanie się tematu, zapraszam do działu hardware ;)

Autor:  darekw [ 8 lut 2010, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

A jak macie ustawiony dźwięk w kartach bo ja mam ustawiony 16-bitowy a jak włączam 24 bity to nie
widzę różnicy :?

Autor:  Fint [ 8 lut 2010, 20:42 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

może znaleźliscie jakies nowe sposoby na wiecej fpsow?

Autor:  zbysiunio [ 8 lut 2010, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

nie ma różnicy


więcej klatek nowy sprzęt, modernizacja, sterowniki, podkręcania sprzętu, albo format :mrgreen: muszę coś dopisać bo ostrzeżenie żółta karta he he ale format jak najbardziej jak uszkodzone jądro systemu albo system plików, konsola naprawcza nie pomoże Win. a wina p2p albo wiry i stopniowo spada wydajność i sprawność systemu


Piospi EDIT: Edytuj posty !!!!!!

Autor:  Jacaaa [ 8 lut 2010, 23:50 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Hmm czyli wychodzi na to, że w becie gra nie chodzi tak jak będzie chodzić już normalna wersja? (mam na myśli to, że na całkiem dobrych komputerach gra śmiga z małą ilością fps'ów i się przycina a w normalnej wersji nie będzie to występowało w tak dużym stopniu?)

Autor:  kr0p [ 9 lut 2010, 04:05 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Jacaaa napisał(a):
Hmm czyli wychodzi na to, że w becie gra nie chodzi tak jak będzie chodzić już normalna wersja? (mam na myśli to, że na całkiem dobrych komputerach gra śmiga z małą ilością fps'ów i się przycina a w normalnej wersji nie będzie to występowało w tak dużym stopniu?)

Masz rację.

1. Beta to bulid z listopada (ktoś na forum EA to sprawdził, zgubiłem linkę)
2. Wątpię, żeby EA nawet palcem nie kiwnęło z powodu takiego, że gra chodzi tragicznie na procesorze za pareset zł.
3. Minimalne wymagania to dual core na 2GHz bodajże i grafika około GF7800GTX lub Radeon X1900, jednak beta na takim sprzęcie chodzi w około 5 klatkach ;)

Przynajmniej tak mi się wydaje, wątpię, żeby EA spieprzyło sprawę tak, jak to zrobiło z The Saboteur. Za duża kasa do stracenia.

Dla niewiedzących: The Saboteur nie odpalał się na ATI oraz dual core'ach do momentu wyjścia beta patcha, kiedy to użytkownicy ATI mogli pograć.. z oszałamiającymi 20 FPS. :)

Autor:  mcmt [ 9 lut 2010, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

kr0p napisał(a):
http://www.tweaktown.com/reviews/1223/ocz_ddr3_pc3_12800_titanium_with_xmp/index9.html - w jednym teście te z XMP są gorsze, w reszcie zwykle różnica nie przekracza nawet procenta.
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4601-20 - różnice znowu marginalne. W testach syntetycznych jest poprawa paruprocentowa, w grach dual channel wygrywa.

Coś jeszcze?

edit

Żeby choćby taki Q6600 Ci zamulał kartę, to musiałbyś mieć coś pokroju 2x 5870 w SLI. A schodząc na ziemię, to nawet E8400 w pełni wykorzysta, powiedzmy.. 2x295.

Ja w testy nie wierze od czasu porownania P2 z jakims AMD, ktory okazal sie szajsem a w tescie byl zupelnie bezkonkurencyjny. Testy to forma reklamy i wygrywa ten, kto wiecej zaplaci.
Nie chce mi sie wierzyc, ze DDR3 w tripple channelu w xmp1600 bedzie pod jakimkolwiek wzgledem gorsze od DDR2, chocby ze wzgledu na lepszy chipset.

PS. jakis smieszny czlowieczek usuwa moje posty w temacie.

Autor:  Adasi [ 9 lut 2010, 23:25 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

mcmt napisał(a):
kr0p napisał(a):
http://www.tweaktown.com/reviews/1223/ocz_ddr3_pc3_12800_titanium_with_xmp/index9.html - w jednym teście te z XMP są gorsze, w reszcie zwykle różnica nie przekracza nawet procenta.
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4601-20 - różnice znowu marginalne. W testach syntetycznych jest poprawa paruprocentowa, w grach dual channel wygrywa.

Coś jeszcze?

edit

Żeby choćby taki Q6600 Ci zamulał kartę, to musiałbyś mieć coś pokroju 2x 5870 w SLI. A schodząc na ziemię, to nawet E8400 w pełni wykorzysta, powiedzmy.. 2x295.

Ja w testy nie wierze od czasu porownania P2 z jakims AMD, ktory okazal sie szajsem a w tescie byl zupelnie bezkonkurencyjny. Testy to forma reklamy i wygrywa ten, kto wiecej zaplaci.
Nie chce mi sie wierzyc, ze DDR3 w tripple channelu w xmp1600 bedzie pod jakimkolwiek wzgledem gorsze od DDR2, chocby ze wzgledu na lepszy chipset.

PS. jakis smieszny czlowieczek usuwa moje posty w temacie.


MC to zupełnie normalne. Pamiętasz jak się przesiadaliśmy z DDR na DDR2? Na początku różnicy nie było żadnej, wręcz korzyść była po stronie DDR, co się jednak z czasem zmieniło jak powstawały nowe pamięci o większych prędkościach i mniejszych timingach. Nie ma co się doszukiwać teorii spiskowych.

Autor:  Skotnik [ 10 lut 2010, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

Witam...
Mam taki sprzęt :
Procesor: Intel Core 2 Quad Q8200 2.33
Płyta główna: Asus P5Q s.775 P45
Karta graficzna: ASUS EN9800GT 512MB DDR3 HTDI PCI-E
Karta muzyczna: SoundBlaster Audigy SE
Pamięć Ram: Patriot DDR2 Dual Chanel 4GB 800
Zasilacz: Chieftec CFT-560A-12S ATX 560 Watt
Dysk twardy: Seagate ST3500320AS 500GB sATA II 32MB
System: Windows 7 (64)
Wszystkie sterowniki uaktualniłem ale mam problem taki że podczas grania gdy serwer jakikolwiek serwer jest już dosyć sporo zajęty zaczyna mi się głoś przycinać :/ reszta wygląda OK ale dźwięk niestety nie... Gdy gram do 10 osób na serwerze to jest OK. Czego to wina ? Łącze chyba nie jest za słabe do np. Londynu mam prawie 5 Mb/s a UPload 1 Mb/s ping to 94. Gram na LOW opcjach :/

Autor:  zbysiunio [ 10 lut 2010, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie.

sprawdził bym stery i ustawienie karty muzycznej, sprawdziłbym też aktualizację http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en i czy z tylko z tą grą są problemy ??? na necie piszą że są problemy z tą kartą pod W7 32 i 64

Strona 7 z 10 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/