Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=144&t=31351 |
Strona 7 z 10 |
Autor: | Piospi [ 8 lut 2010, 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
kr0p napisał(a): http://www.tweaktown.com/reviews/1223/ocz_ddr3_pc3_12800_titanium_with_xmp/index9.html - w jednym teście te z XMP są gorsze, w reszcie zwykle różnica nie przekracza nawet procenta. http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4601-20 - różnice znowu marginalne. W testach syntetycznych jest poprawa paruprocentowa, w grach dual channel wygrywa. Coś jeszcze? edit Żeby choćby taki Q6600 Ci zamulał kartę, to musiałbyś mieć coś pokroju 2x 5870 w SLI. A schodząc na ziemię, to nawet E8400 w pełni wykorzysta, powiedzmy.. 2x295. O tym, że triple channel ssie to wiadomo. Ale niestety trzeba kupić DDR3 dla nowszego proca i innych rzeczy. Więc Twoja opinia jest nie na miejscu, za to to trzeba mieć pretensje do producentów. |
Autor: | zbysiunio [ 8 lut 2010, 13:13 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
Vista 64 tak normalnie jak ma 8GB ramu to tak lekko używa średnio 2,5-3,8 GB po prostu jak dasz więcej to i tak zje, co do proca to ledwo przepuszcza Gainward GTX275 896MB GS jest to E8500 podkręcony na 4GHZ w grach pracuje z kartą na max. jak mam włączony monitor wydajności to 90-100% cały czas raczej 4 rdzeniowe są już potrzebne + dobra płyta tak żeby FSB pracowało na min 1600MHZ i pamięci też 1600MHZ niestety ceny sprzętu są drogie w porównaniu z zachodem ![]() |
Autor: | Sokar44 [ 8 lut 2010, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
Nie zjada Ci tego ramu tylko rezerwuje sobie zapas ... To co Wam wskazuje Manedżer zadań Windows , nie zawsze oznacza rzeczywistą konsumpcje Ramu ![]() Więcej ramu czasem pomaga szybciej startować różnym pamięciożernym programom ![]() |
Autor: | zbysiunio [ 8 lut 2010, 15:08 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
używałem paru programów do monitoringu i zarządzania pamięcią jak miałem 4 GB okazało się mało i kupiłem jeszcze 4GB A-Data 1600 nie to złudzenie, jeszcze dochodzi ile pamięci przypiszesz grafice z poziomu BIOS moja płyta wspiera DDR 3 do 1900 O.C, ale wypiąłem 4GB i zostało połowa dla Bad Company 2 spadku wydajności nie było. Co proca on w tej jak i wielu innych grach jest kluczowy |
Autor: | kr0p [ 8 lut 2010, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
Piospi napisał(a): O tym, że triple channel ssie to wiadomo. Ale niestety trzeba kupić DDR3 dla nowszego proca i innych rzeczy. Więc Twoja opinia jest nie na miejscu, za to to trzeba mieć pretensje do producentów. Kierowałem to bardziej do kolegi, który się podniecał ładnymi skrótami marketingowymi Intela ![]() Sokar44: 8 giga ramu dobra rzecz, jak robisz powiedzmy billboardy w photoshopie, czyli zdjęcia po paredziesiąt do pareset Mpix. A wątpię, żeby ktoś tutaj na forum takimi rzeczami się zajmował, więc 4 giga jest wystarczające w zupełności do grania/użytki/"zwykły" photoshop. A, i nie wiedziałem, że i7 tylko DDR3 chapie. Skoro to prawda, to jeszcze gorzej... bo producent zmusza nas do kupowania przeważnie gorszych pamięci, które dodatkowo są droższe, a to nie jest fajne. Nawet Phenomy II na AM2+ mają DDR2, a te najszybsze równają się z i7. |
Autor: | Piospi [ 8 lut 2010, 16:40 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
To normalne praktyki INTELA, który zmusza nas do zmiany podstawki i przy okazji pamięci ![]() Ale proszę o trzymanie się tematu, zapraszam do działu hardware ![]() |
Autor: | darekw [ 8 lut 2010, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
A jak macie ustawiony dźwięk w kartach bo ja mam ustawiony 16-bitowy a jak włączam 24 bity to nie widzę różnicy ![]() |
Autor: | Fint [ 8 lut 2010, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
może znaleźliscie jakies nowe sposoby na wiecej fpsow? |
Autor: | zbysiunio [ 8 lut 2010, 21:09 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
nie ma różnicy więcej klatek nowy sprzęt, modernizacja, sterowniki, podkręcania sprzętu, albo format ![]() Piospi EDIT: Edytuj posty !!!!!! |
Autor: | Jacaaa [ 8 lut 2010, 23:50 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
Hmm czyli wychodzi na to, że w becie gra nie chodzi tak jak będzie chodzić już normalna wersja? (mam na myśli to, że na całkiem dobrych komputerach gra śmiga z małą ilością fps'ów i się przycina a w normalnej wersji nie będzie to występowało w tak dużym stopniu?) |
Autor: | kr0p [ 9 lut 2010, 04:05 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
Jacaaa napisał(a): Hmm czyli wychodzi na to, że w becie gra nie chodzi tak jak będzie chodzić już normalna wersja? (mam na myśli to, że na całkiem dobrych komputerach gra śmiga z małą ilością fps'ów i się przycina a w normalnej wersji nie będzie to występowało w tak dużym stopniu?) Masz rację. 1. Beta to bulid z listopada (ktoś na forum EA to sprawdził, zgubiłem linkę) 2. Wątpię, żeby EA nawet palcem nie kiwnęło z powodu takiego, że gra chodzi tragicznie na procesorze za pareset zł. 3. Minimalne wymagania to dual core na 2GHz bodajże i grafika około GF7800GTX lub Radeon X1900, jednak beta na takim sprzęcie chodzi w około 5 klatkach ![]() Przynajmniej tak mi się wydaje, wątpię, żeby EA spieprzyło sprawę tak, jak to zrobiło z The Saboteur. Za duża kasa do stracenia. Dla niewiedzących: The Saboteur nie odpalał się na ATI oraz dual core'ach do momentu wyjścia beta patcha, kiedy to użytkownicy ATI mogli pograć.. z oszałamiającymi 20 FPS. ![]() |
Autor: | mcmt [ 9 lut 2010, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
kr0p napisał(a): http://www.tweaktown.com/reviews/1223/ocz_ddr3_pc3_12800_titanium_with_xmp/index9.html - w jednym teście te z XMP są gorsze, w reszcie zwykle różnica nie przekracza nawet procenta. http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4601-20 - różnice znowu marginalne. W testach syntetycznych jest poprawa paruprocentowa, w grach dual channel wygrywa. Coś jeszcze? edit Żeby choćby taki Q6600 Ci zamulał kartę, to musiałbyś mieć coś pokroju 2x 5870 w SLI. A schodząc na ziemię, to nawet E8400 w pełni wykorzysta, powiedzmy.. 2x295. Ja w testy nie wierze od czasu porownania P2 z jakims AMD, ktory okazal sie szajsem a w tescie byl zupelnie bezkonkurencyjny. Testy to forma reklamy i wygrywa ten, kto wiecej zaplaci. Nie chce mi sie wierzyc, ze DDR3 w tripple channelu w xmp1600 bedzie pod jakimkolwiek wzgledem gorsze od DDR2, chocby ze wzgledu na lepszy chipset. PS. jakis smieszny czlowieczek usuwa moje posty w temacie. |
Autor: | Adasi [ 9 lut 2010, 23:25 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
mcmt napisał(a): kr0p napisał(a): http://www.tweaktown.com/reviews/1223/ocz_ddr3_pc3_12800_titanium_with_xmp/index9.html - w jednym teście te z XMP są gorsze, w reszcie zwykle różnica nie przekracza nawet procenta. http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4601-20 - różnice znowu marginalne. W testach syntetycznych jest poprawa paruprocentowa, w grach dual channel wygrywa. Coś jeszcze? edit Żeby choćby taki Q6600 Ci zamulał kartę, to musiałbyś mieć coś pokroju 2x 5870 w SLI. A schodząc na ziemię, to nawet E8400 w pełni wykorzysta, powiedzmy.. 2x295. Ja w testy nie wierze od czasu porownania P2 z jakims AMD, ktory okazal sie szajsem a w tescie byl zupelnie bezkonkurencyjny. Testy to forma reklamy i wygrywa ten, kto wiecej zaplaci. Nie chce mi sie wierzyc, ze DDR3 w tripple channelu w xmp1600 bedzie pod jakimkolwiek wzgledem gorsze od DDR2, chocby ze wzgledu na lepszy chipset. PS. jakis smieszny czlowieczek usuwa moje posty w temacie. MC to zupełnie normalne. Pamiętasz jak się przesiadaliśmy z DDR na DDR2? Na początku różnicy nie było żadnej, wręcz korzyść była po stronie DDR, co się jednak z czasem zmieniło jak powstawały nowe pamięci o większych prędkościach i mniejszych timingach. Nie ma co się doszukiwać teorii spiskowych. |
Autor: | Skotnik [ 10 lut 2010, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
Witam... Mam taki sprzęt : Procesor: Intel Core 2 Quad Q8200 2.33 Płyta główna: Asus P5Q s.775 P45 Karta graficzna: ASUS EN9800GT 512MB DDR3 HTDI PCI-E Karta muzyczna: SoundBlaster Audigy SE Pamięć Ram: Patriot DDR2 Dual Chanel 4GB 800 Zasilacz: Chieftec CFT-560A-12S ATX 560 Watt Dysk twardy: Seagate ST3500320AS 500GB sATA II 32MB System: Windows 7 (64) Wszystkie sterowniki uaktualniłem ale mam problem taki że podczas grania gdy serwer jakikolwiek serwer jest już dosyć sporo zajęty zaczyna mi się głoś przycinać :/ reszta wygląda OK ale dźwięk niestety nie... Gdy gram do 10 osób na serwerze to jest OK. Czego to wina ? Łącze chyba nie jest za słabe do np. Londynu mam prawie 5 Mb/s a UPload 1 Mb/s ping to 94. Gram na LOW opcjach :/ |
Autor: | zbysiunio [ 10 lut 2010, 21:02 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wydajnością gry na stosunkowo nowym sprzęcie. |
sprawdził bym stery i ustawienie karty muzycznej, sprawdziłbym też aktualizację http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en i czy z tylko z tą grą są problemy ??? na necie piszą że są problemy z tą kartą pod W7 32 i 64 |
Strona 7 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |