Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Joystick http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=144&t=31924 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | supelek [ 4 mar 2010, 09:28 ] |
Tytuł: | Joystick |
No właśnie, uporał się ktoś z tym w ustawieniach? |
Autor: | spadak [ 4 mar 2010, 12:54 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
U mnie joye z osia powodują karuzelę próbowałem na dwóch i efekt ten sam. Pad i stary joy bez osi działają ok.Może ta gra nie lubi nowych joystików |
Autor: | Ozovich [ 4 mar 2010, 13:52 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
Inna sprawa, że helikoptery są absolutnie idiotoodporne w BC2. Ja osobiście, chociaż na biurku kurzy się T16000.M, nie widzę żadnego powodu do używania owego. |
Autor: | supelek [ 5 mar 2010, 07:50 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
To że joye nie działają jest chyba producentów, działa w ogóle komuś joy? |
Autor: | xwielebnyx [ 6 mar 2010, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
extreme 3d pro - generalnie działa, ale są babole- 1-obrót w lewo/prawo, działa ale odwrotnie - skręcam w prawo, helikopter skręca w lewo 2- jest przepustnica, ale nie działa-dodawania mocy można tylko przez klawisze joya można coś z tym zrobić ? nie chcę ustawiać sterowania odwrotnego w opcjach bo skaszani się coś co jest dobrze może ktoś to rozpracować ? coś o tym pisze ,ale nie znam angielskiego http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/375650.page tutaj chyba jest rozwiązanie ,jakieś częściowe http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/428596.page ps. to po co były testy z betą ?? |
Autor: | Byczek Fernando [ 8 mar 2010, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
Siemanko. I ja mam problem z joyem X3D. Nie działa przepustnica i tak samo na odwrót działa skręt w lewo. Czy ktoś z was rozwiązał ten problem ? Pozdrawiam |
Autor: | ManieX [ 9 mar 2010, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
moze cos z tego http://70.85.236.62/forums/showthread.p ... 8e&t=25938 wlasnie bede probowal |
Autor: | supelek [ 9 mar 2010, 23:46 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
ManieX napisał(a): moze cos z tego http://70.85.236.62/forums/showthread.p ... 8e&t=25938 wlasnie bede probowal I jak? Jak się uda to i ja zrobię |
Autor: | ManieX [ 10 mar 2010, 17:13 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
mi dziala (ustawialem pada joy niestety mi pdal juz przy bf2 ) tylko nie podobaly mi sie te ustawienia co ten koles mial i sam edytowalem te pliki pozniej metoda prob i bledow ogolnie wazne jest zeby w axis0 lub axis1 zalezy ktora galka jedno ustawienie bylo 1 drugie -1 ale to tak jak mowie w tamtym linku macie napisane co i jak i pozniej jak cos nie odpowiada to metoda prob i bledow zrobcie tez kopie orginalnego pliku w razie nieszczescia jakiegos. |
Autor: | xwielebnyx [ 10 mar 2010, 20:05 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
panowie pomóżcie, mam tylko 1Y,nie mogę znaleźć 1x,mam 0X,0Y,chyba że jak pisze kolega wyżej, może być w parze 0 i 1 , nie mam pojęcia ... jeżeli tutaj jest 1 Y...,dodać coś ? mam nawet 0Y ,ale nie mam X i dlatego pewnie mam problemy, jak to rozwiązać ? np. <instance guid="39B2951A-2930-11DF-BA2D-E1D229CC63FC" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0Y</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> albo tutaj <instance guid="39B2951C-2930-11DF-BA2D-E1D229CC63FC" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0Y</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> albo 0X <instance guid="39B29523-2930-11DF-BA2D-E1D229CC63FC" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis1Y</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> <instance guid="39B2952A-2930-11DF-BA2D-E1D229CC63FC" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0X</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> ps. panowie udało się, nie wiem w którym miejscu, gdzieś było 0y,czy 0x i tam była jedynka, tylko w jednym miejscu zrobiłem zamiast 1 ....... -1 i jest dobrze,a wie ktoś może jak zrobić by moc suwakiem była dodawana/ujmowana ? |
Autor: | supelek [ 11 mar 2010, 00:53 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
xwielebnyx napisał(a): ps. panowie udało się, nie wiem w którym miejscu, gdzieś było 0y,czy 0x i tam była jedynka, tylko w jednym miejscu zrobiłem zamiast 1 ....... -1 i jest dobrze,a wie ktoś może jak zrobić by moc suwakiem była dodawana/ujmowana ? No ja też zrobiłem, ale przepustnicy w ogóle nie ma w ustawieniach. |
Autor: | xwielebnyx [ 16 mar 2010, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
no co tam słychać w joyu ? coś się ruszyło ? |
Autor: | bether [ 18 mar 2010, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
Hey, Na oficjalnym forum ea jest topik i pliki konfiguracyjne dla joyów: http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... -here.html Ja mam Saitek Cyborg Evo i mi działa bardzo dobrze na Win7. |
Autor: | wrobelek1331 [ 6 gru 2010, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
Siemka też mam problem z osiami w joyu jeżeli chodzi o skręty co robić? |
Autor: | rompersstompers-pol [ 7 gru 2010, 04:27 ] |
Tytuł: | Re: Joystick |
http://forums.electronicarts.co.uk/memb ... re-16.html hej ja skorzystalem z tego mozna tam znalesc plik air.dbx podmienisz go i powinno byc ok niby to jest do saitekax-52 ale z moim cyber evo dziala bez zarzutu sprobuj moze u ciebie tez zadziala |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |