Teraz jest 1 lis 2024, 10:30

Strefa czasowa: UTC + 2

Regulamin działu

Kliknij, aby przejrzeć regulamin

Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2010, 15:03 

Pewnie coś lamie ale wiem że przycisk Q jest "multifunkcyjny" :roll: i jak np. mam mało życia wskazuje na medyka i wołam MEDYK!!!! (po czym i tak na 99% zostaje zlany...) ale interesi mnie inna rzecz, mianowicie jak jestem powiedzmy mechanikiem i widze uszkodzony pojazd wskazuje na niego z wiertarką w łapie :mrgreen: i naciskam Q po czym słysze komunikat "potrzebuje transportu..." a nie że chce go naprawić to samo jest z medykiem, bardzo rzadko jak mam apteczke w łapie i wskazuje jakiegoś okaleczonego to usłysze żeby poczekał bo mam apteczke. To samo się ma gdy kieruje pojazdem i zaliczę kilka panzerów wskazuje na jakiegoś mechanika Q i ... nic, pytam bo nieraz będąc mechanikiem słyszę od innych że potrzebują naprawy itp. a ja kurde w grze jakaś niemowa jestem :stupid:

Co robię nie tak :omg:

PostNapisane: 28 cze 2010, 15:16 

Najkrócej mówiąc - jeśli coś jest do wszystkiego, to - wiadomo. BF2 miał tą wspaniałą zaletę, że można było sobie samemu wybierać komendy - nie trzeba było koniecznie patrzeć na medyka, żeby móc go wezwać itd. A w BC2 niestety często to nie działa jak powinno - uroki grania w betę - wystarczy popatrzeć jak (nie) działa spotowanie. Możemy wycelować w krzak i bez problemu kogoś namierzymy, widzimy cała postać - nic. Takie są uroki tej gry - podobnie jak jeden przycisk odpowiadający za rozbrajanie, zmianę ekwipunku i wsiadanie do pojazdu. Trzeba wciskać Q parę razy - czasami zadziała.
W sumie nie ma co się tym przejmować - jak ktoś chce, to sam przyjdzie i pomoże - nie trzeba będzie go prosić. A jak mu to zwisa - to choćbyś nawet wypisywał soczyste komentarze na czacie - i tak nie przylezie.

PostNapisane: 28 cze 2010, 19:05 

To nie jest tak, że tych komend w ogóle nie ma, gdy się wciska q, a tylko jak ktoś rzuca np. taką apteczkę to akurat postać sama z siebie informuje.