Teraz jest 28 mar 2024, 13:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lut 2010, 01:11 
Offline

Dołączył(a): 18 lut 2010, 20:33
Posty: 63
Lokalizacja: Wrocław
nick: [FS]Bary

1. A ja za to dzisiaj spotkalem sie z pewnym mankamentem Movement Sensor'a - ta prawie kulka, ktora ma snajper - czy jak to sie tam zwie. Mianowicie, gralem w trybie HardCore (nie ma hudow, etc) i chcialem sprawdzic, jak sie owo urzadzenie zachowa. No wlasnie, i tutaj pojawil sie problem, bo MS w ogole nie zadzialal, tzn. nie przesylach zadnych informacji, bo nie mial gdzie. Fajnie by bylo, gdyby Dice dorzucilo chocby minutowa mapke, ktora wskazywala by pionasow, biegajacych w poblizu sensora.

2. Kiedy "doczepiam" Red Dot'a do XM8 to jest ok, ale jak zmieniam na granatnik, to juz go nie ma. W ogole jest animacja wyciagania nowej broni, a nie "prostowania" tej takiej wielkiej szyny.

_________________
[FS/SPQR] Bary/b4ry! ;-)


Ostatnio edytowano 21 lut 2010, 01:41 przez _CuBe_, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2010, 01:33 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2010, 18:50
Posty: 32
Lokalizacja: Gdańsk
Wierzbin napisał(a):
Czasy, kiedy gry pisało się od podszewki na pieca minęły bezpowrotnie (pierwsze COD do MW1, BF, BF2, OFP, MOH), teraz możemy się spodziewać jedynie remakeów z automatów do gry. Zupełnie jak z produktami made in china... :wink:


Chcesz realistyczna gre wojskowa? ARMA II zaprasza. Masz tam i czolganie sie, wychylanie, realistycznie odwzorowane strzelanie z mnostwa broni, czolgi, smiglowce, rakietnice i wszystko czego sobie czlowiek zazyczy.
Od czasu do czasu gram i jestem bardzo zadowolony.
Od BFa oczekuje (i pewnie nie tylko ja) bardziej casualowej gry, przy ktorej mozna sie bardziej zrelaksowac niz wczuwac w prawdziwego wojaka, ktory pada po jednym-dwoch strzalach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2010, 11:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2010, 00:19
Posty: 111
Lokalizacja: Rybnik
[quote="_CuBe_"]nick: [FS]Bary
1. A ja za to dzisiaj spotkalem sie z pewnym mankamentem Movement Sensor'a - ta prawie kulka, ktora ma snajper - czy jak to sie tam zwie. Mianowicie, gralem w trybie HardCore (nie ma hudow, etc) i chcialem sprawdzic, jak sie owo urzadzenie zachowa. No wlasnie, i tutaj pojawil sie problem, bo MS w ogole nie zadzialal, tzn. nie przesylach zadnych informacji, bo nie mial gdzie. Fajnie by bylo, gdyby Dice dorzucilo chocby minutowa mapke, ktora wskazywala by pionasow, biegajacych w poblizu sensora.
rzuć sensor i naciśnij M albo TAB i będziesz widział. "i dobrze że nie ma tego pedalskiego kardiogramu" - cytat z single.

ARMA II jest za duża i kto pierwszy kupi ze 3 myśliwce wygrywa. wolę darmową grę Americas Army 3 idealna do CQB.

_________________
Airsoft jest niczym Project Reality. Prędzej czy później padniesz.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2010, 11:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2010, 17:55
Posty: 11
nick: Lain Coubert

1) Niby update miał to naprawić, ale dalej zdarzają się wyrzucenia z gry. Mianowicie zdarzyło mi się to 2-3 razy gdy zawalał się budynek w którym byłem i ginąłem oraz co ciekawe przy próbie respawnu obok kolegi ze składu (też 2-3 razy).

2) Kilka razy zabity przeciwnik ruszał się po śmierci tzn. gdy ktoś ginie przy ścianie to nie upada na ziemie tylko tak jakby się o nią opiera ( w sumie fajnie), ale zdarza się, że podczas osuwania zatną się tekstury i martwy wojak zaczyna machać ręką bądź nogą ( wątpię, żeby programistą chodziło o pokazanie drgawek po śmiertelnych) i dzieje się tak aż do momentu gdy nie zniknie ( 2 razy to widziałem, ale niestety nie wyrobiłem się ze zrobieniem screenshota :/)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2010, 00:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2010, 00:19
Posty: 111
Lokalizacja: Rybnik
To ja jeszcze dodam jeden bug.
Gdy wrzucimy w kierunku wody snajperowy namierzacz to on jakby robił kaczki przez cały czas podróżuje dalej. tzn nie osiada w wodzie.

_________________
Airsoft jest niczym Project Reality. Prędzej czy później padniesz.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2010, 13:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, 15:22
Posty: 39
Spotkałem się z pewnym "niedopatrzeniem" otóż gdy wybieram lunetę 4x do snajperki, a później nie mogę jej zdjąć i doczepia się do każdej snajperki którą wezmę, podmienić z inną da radę, ale kiedy chcę całkowicie skasować to ni chu chu...

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2010, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Widziałem playera jadącego quadem z rozwinietym spadochronem, czasem nawet wbiegając do budynku ma sie spadochron rozwinięty :D

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2010, 23:30 
Offline

Dołączył(a): 25 sie 2008, 12:03
Posty: 30
wo gule ktoś wysłał te błędy ?? czy tylko pisaliśmy na marne ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2010, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2010, 00:19
Posty: 111
Lokalizacja: Rybnik
Dobre pytanie, ale chyba tak skoro redaktorzy też tu pisali.

_________________
Airsoft jest niczym Project Reality. Prędzej czy później padniesz.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2010, 15:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Ze względu na koniec bety, temat zostaje zamknięty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL