Teraz jest 19 kwi 2024, 20:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lut 2010, 14:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Ja miałem dziwny bug.
Po respawnie nie mogłem się poruszać i kucać. Mogłem jedynie się obracać wokół swojej osi.
Mogłem strzelać. Jak mnie ubili , odrodziłem się niemal w tym samym miejscu i wszystko już grało.
Wczoraj dwa razy doszło do takiej sytuacji:

Mój komp
OS:Windows 7 Ultimate PL 64 bit
Procesor:Core 2 Duo E7400 2,80 GHz
Płyta: Asus P5Q-E
Pamięć: 2 GB DDR2 667 GoodRam
Grafika: Gigabyte GF 9500 GT 1GB DDR2
Dysk WC 500GB

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
- C4 działa z opóźnieniem - podłożyłem, wcisnąłem detonator (było słychać pstryknięcie), ktoś mnie dokładnie po tym rozwalił i nie było detonacji.
- Czasami nie działa opcja play now - klikam i nic - tylko przycisk się podświetla po najechaniu na niego kursorem.
- Broń zabitego czasami ląduje częściowo w ścianie (i nie można jej podnieść).
- Po wyskoczeniu z walącego się budynku, giniemy - mimo, że zrobimy to stosunkowo wcześnie, więc nic nas nie może przygnieść i wylądujemy w bezpiecznym miejscu.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
1. Można rozwalić M-COM-a za pomocą min, wystarczy kilka podrzucić obok (2,3 lub 4 zależy jak jest uszkodzony) i poczekać na jakąś eksplozję w pobliżu lub strzał snajpera w minę. O C4 już chyba nie muszę wspominać...
2. Gdy pojazd wybucha i zdążyliśmy z niego wysiąść czasem eksplozja nas zabija a czasem nie mimo że się stoi tuż obok.
3. Brak celowników iron sights w dart gun, shotgun, stacjonarnych karabinach i niektórych pojazdach. Jak DICE wyobraża sobie używanie tych broni w Hardcore mode?
4. Czasami da rade zabić kogoś nożem mimo że stoi od nas ~5 metrów (bug albo lag pewności nie mam).
5. Po strzale z RPG/Carl Gustav w namierzony pojazd za pomocą dart guna rakiety wystrzelone w górę skręcają pod olbrzymim kątem, przesadzili z tym.
6. Spotowanie przez UAV raz działa raz nie.
7. Czasami spotując przeciwnika zaspotują się też inni biegnący w pobliżu (najczęściej się to zdarza gdy siedzimy jako gunner w czołgu)
8. Unlimited ammo dla pojazdów to bardzo zły pomysł.
9. Znikający celownik w dart gun.
10. Zostające często obramowanie po mapie gdy ją włączymy i wyłączymy (chodzi o tą dużą mapę)
11. Chat znika po włączeniu mapy/ekranu z kitami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 01:06 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 22:02
Posty: 31
nie dostajemy pktow za zniszczenie/uszkodzenie pojazdow wroga minami w momencie czekania na odrodzenie, chociaz slyszymy dzwiek ich dodawania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 01:13 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2006, 06:38
Posty: 5
skypan napisał(a):
W jednym budynku CKM zainstalowany pośrodku okna :lol: Widać belkę a nie teren. Też mam problem z dźwiękiem. Dźwięk strzelania mam w lewym głośniku :( Karta Realtek stery najnowsze jakie znalazłem.


To rama okna, walnij w nią z podręcznej giwery i po sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 01:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
- Nie słyszymy swojego głosu - tj. np. przeciwnik słyszy "nasz" krzyk, kiedy rzucamy ammo itp., ale my tego nie słyszymy - przeciwnik zna naszą pozycję, a my nawet nie wiemy, że ją zdradziliśmy (tj. komp zdradził). W sumie to było już we wcześniejszych BFach, niemniej tu jeszcze dodatkowo słychać reakcję na rzucony granat - nie musimy nikogo trafić - wystarczy, że usłyszymy panikującego wroga.
- C4 czasem w ogóle nie działa - naciskam detonator i nic.
- Nóż też potrafi szwankować - nawet słychać sieknięcie, a koleś żyje.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 08:08 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2010, 08:10
Posty: 2
kosa45 napisał(a):
kosa45

gdy załaduje się mapa i już mam iść do gry gra się wiesza znaczy dźwięki są mogę nawet strzelać i ogólnie grac tylko :) mam przed sobą cały czas okno ładowania z zamarzniętym kółkiem tym co jest po prawej na dole.

może ktoś zna rozwiązanie?


Witam

Mam kartę graficzną SAPPHIRE HD 3850 512MB GDDR3 pod AGP, i mam taki sam problem jak kosa45. Od razu zaznaczam, że czyściłem rejestry, zainstalowałem najnowsze sterowniki do karty graficznej ( próbowałem stery Omegi i nic :( ), muzycznej itd, i dalej nie mogę wejść do gry... Może ktoś wie jak temu zaradzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 08:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2009, 18:09
Posty: 13
Lokalizacja: Jarosław
Banderas

Ja mam np. problem z wyszukiwarką serwów. Gdy odpalę normalnie z zakładki multiplayer, to mogę czekać i do wyjścia pełnej wersji, a serwera ani jednego mi nie znajdzie. Ale gdy włączę listę serwerów paskiem po prawej stronie (zaraz obok statów) to mi wyszukuje zaledwie 3 serwery na których jedynie mogę pograć. Ktoś tak jeszcze miał, albo wie jak rozwiązać problem?

Pozdrawiam ;)

Edit. Ok już wszystko działa ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
Lista serwerów po prawej stronie, to historia ( serwery na których grałeś ). Na stronie głównej bf.pl masz napisane 3 polskie serwery, doklej ich nazwę ( crtl+c / crtl + v ) do plików konfiguracyjnych w moich dokumentach ( będziesz tam miał adresy tych serwerów z histori ) to i one będą w tej zakładce. pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 11:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
- Przydałby się zoom w UAV.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 12:34 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
-Dziwnie też wygląda jak pasażer quada wyskakuje z niego przy pełnej prędkośći i od razu staje w jednym miejscu bez utraty choćby kilku procent życia.
-W drugiej bazie (po jej zdoboyciu) spawnuje się nam samochód z działkiem na dachu (taki jak w bf2) który stoi w takim miejscu że przeciwnik siedzący przy wyrzutni w kolejnej bazie, kampi kiedy ktoś do niego wejdzie.

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 13:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1586
Lokalizacja: Żółwin
- po wyjściu z gry nie są pamiętane ostatnie ustawienia broni/perków naszego żołnierza (tak b. wygodne, tak jest np w MW2)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, 20:58
Posty: 50
Lokalizacja: Żyrardów
Max PL napisał(a):
-Dziwnie też wygląda jak pasażer quada wyskakuje z niego przy pełnej prędkośći i od razu staje w jednym miejscu bez utraty choćby kilku procent życia.


A gdy nasz koleś z teamu siedzi na quadzie i się na nim odrespisz, wrzuca cię w quada na pasażera i możesz obracać się o 360 stopni, a nie o dany kąt jak to ma miejsce przy "ręcznym" wsiadaniu.

_________________
Obrazek
http://www.Counter-Strike.PL
http://www.Board.Counter-Strike.PL
http://www.youtube.com/user/Wschood

Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
- Spotowanie nie do końca działa jak należy - bez większego problemu można zaznaczyć przeciwników schowanych w górach, których ledwo widać, a z czołgiem lub ludzikiem będącym znacznie bliżej i widocznym w całości, jest już znacznie gorzej. Brakuje też opcji ręcznego spotowania - nie trzeba widzieć wroga, żeby wiedzieć, gdzie jest.
- C4 nie zawsze trzyma się pojazdu - czasami, jak odjedzie, część ładunków zostaje w powietrzu.
- Odnoszę wrażenie, że włażenie pod niektóre góry czasem nie działa - szedłem dokładnie tą samą trasą co kumpel - on wlazł, a ja nie mogłem.
- Brakuje jakiegoś wskaźnika informującego o czasie pozostałym do przeładowania się rakiety w UAV czy samego UAV.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
w UAV przestaje migać mały kwadrat a po 2 sec od tego masz przeładowany pocisk. Co do wchodzenia po wzniesieniach - wchodząc bokiem zawsze wejdziesz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL