Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=147&t=31634
Strona 2 z 2

Autor:  Dzichader [ 15 lut 2010, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]

Mi tam jakoś zbrojone Betonowe skrzynie nie przeszkadzają. Zawsze to jakieś pewne miejsce a nie XYZ <T-90>Dzichader .Walą tacy z górki z inżynierem za plecami i można się chować po strychach.

Autor:  DRIVER [ 15 lut 2010, 23:42 ]
Tytuł:  Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]

Ja jestem troche zmieszany :) Sa elementy ktore rozlatuja sie jak kartoniki... a sa ktore przez pewien czas sa nie do zniczenia(poszczególne elementy budynków... dopiero przy zawaleniu nastepuje koncowy efekt). Co do kartonikow to chodzi mi o to ze granat(z tego co widzialem sa to odlamkowe granaty.. wiec one rażą odlamkami) robi bycze dziury w budynkach :). Jest ok, ale malo ma wspolnego z realna fizyka :)

Autor:  kr0p [ 16 lut 2010, 00:28 ]
Tytuł:  Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]

[PL]Partizan napisał(a):
:oops: A to przepraszam. Ale gra powinna być +18, bo już na krótkim filmiku przedstawiającym polski dubbing jest sporo przekleństw. CoD 5 jest od 18 a nie słyszałem w nim przekleństw.

No to nie grałeś w CoD:WaW, bo są tam m.in:
-Rasizm (pierwsza misja ruskami)
-Gęsto lejące się "shity", "fucki" i inne takie
-Urywające się kończyny (w tym głowy)
-Zabijanie zwierząt (tak, głupie, ale za samo to jest kategoria +16 bez niczego innego.. ._O)
Niektóre rzeczy powinny być niezniszczalne, bo nie ma się potem za czym kryć i masz problem.
A całe Destruction 2.0 to w głównej mierze skrypty.. ładnie wygląda, ale na prawdę, to skrypty.. ;)

edit
http://www.youtube.com/watch?v=7WIteICViiE

Autor:  Luky Luke [ 21 lut 2010, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]

A takie pytanie związane z destrukcją, pierwszy domek ze skrzynią A którą się wysadza, to ile c4 trzeba i w jakich miejscach podłożyć, aby domek się rozpadł?
I druga sprawa, widziałem dzisiaj, że snajper wrzucił c4 na quada, podjechał do punktu B (1 linia) zeskoczył i wysadził c4 w powietrze razem z quadem i punkt B wybuchł. Wystarczą tylko zwykłe 3 c4 na ten punkt? Nie trzeba uzbrajać bomby itd?

Autor:  S4nch3z [ 21 lut 2010, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]

Co do rajdów na quadzie z C4 na punkt B są one uważane niezbyt miłe doznanie bo o ile gra polega na zniszczeniu punktów to powinno się równać z załączeniem bomby i obroną do puki nie wybuchnie

niestety część osób robi z tym przekręty np czołgiem zawalając budynek z punktem A albo wjazd quadem na B
robią tak też wykorzystując UAV podkładają na niego c4 podlatują do punktu i bum nie zbyt to miłe ale skuteczne ;/

Autor:  Luky Luke [ 22 lut 2010, 00:20 ]
Tytuł:  Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]

Tutaj z tym zawalaniem budynku to akurat fajnie, bo jeśli atakujący nie mogą się przebić to po kilkunastu minutach przynajmniej coś zburzą.
ref: ile c4 potrzeba na wysadzenie (całego) budynku na A na 1 linii? Tak jak to było pokazane w jakimś gameplayu na arica harbor?

Autor:  Vodoor [ 2 mar 2010, 08:35 ]
Tytuł:  Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;]

mogli dodać funkcję murarza :lol:

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/