Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=147&t=31634 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Dzichader [ 15 lut 2010, 23:00 ] |
Tytuł: | Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] |
Mi tam jakoś zbrojone Betonowe skrzynie nie przeszkadzają. Zawsze to jakieś pewne miejsce a nie XYZ <T-90>Dzichader .Walą tacy z górki z inżynierem za plecami i można się chować po strychach. |
Autor: | DRIVER [ 15 lut 2010, 23:42 ] |
Tytuł: | Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] |
Ja jestem troche zmieszany Sa elementy ktore rozlatuja sie jak kartoniki... a sa ktore przez pewien czas sa nie do zniczenia(poszczególne elementy budynków... dopiero przy zawaleniu nastepuje koncowy efekt). Co do kartonikow to chodzi mi o to ze granat(z tego co widzialem sa to odlamkowe granaty.. wiec one rażą odlamkami) robi bycze dziury w budynkach . Jest ok, ale malo ma wspolnego z realna fizyka |
Autor: | kr0p [ 16 lut 2010, 00:28 ] |
Tytuł: | Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] |
[PL]Partizan napisał(a): :oops: A to przepraszam. Ale gra powinna być +18, bo już na krótkim filmiku przedstawiającym polski dubbing jest sporo przekleństw. CoD 5 jest od 18 a nie słyszałem w nim przekleństw. No to nie grałeś w CoD:WaW, bo są tam m.in: -Rasizm (pierwsza misja ruskami) -Gęsto lejące się "shity", "fucki" i inne takie -Urywające się kończyny (w tym głowy) -Zabijanie zwierząt (tak, głupie, ale za samo to jest kategoria +16 bez niczego innego.. ._O) Niektóre rzeczy powinny być niezniszczalne, bo nie ma się potem za czym kryć i masz problem. A całe Destruction 2.0 to w głównej mierze skrypty.. ładnie wygląda, ale na prawdę, to skrypty.. edit http://www.youtube.com/watch?v=7WIteICViiE |
Autor: | Luky Luke [ 21 lut 2010, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] |
A takie pytanie związane z destrukcją, pierwszy domek ze skrzynią A którą się wysadza, to ile c4 trzeba i w jakich miejscach podłożyć, aby domek się rozpadł? I druga sprawa, widziałem dzisiaj, że snajper wrzucił c4 na quada, podjechał do punktu B (1 linia) zeskoczył i wysadził c4 w powietrze razem z quadem i punkt B wybuchł. Wystarczą tylko zwykłe 3 c4 na ten punkt? Nie trzeba uzbrajać bomby itd? |
Autor: | S4nch3z [ 21 lut 2010, 23:03 ] |
Tytuł: | Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] |
Co do rajdów na quadzie z C4 na punkt B są one uważane niezbyt miłe doznanie bo o ile gra polega na zniszczeniu punktów to powinno się równać z załączeniem bomby i obroną do puki nie wybuchnie niestety część osób robi z tym przekręty np czołgiem zawalając budynek z punktem A albo wjazd quadem na B robią tak też wykorzystując UAV podkładają na niego c4 podlatują do punktu i bum nie zbyt to miłe ale skuteczne ;/ |
Autor: | Luky Luke [ 22 lut 2010, 00:20 ] |
Tytuł: | Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] |
Tutaj z tym zawalaniem budynku to akurat fajnie, bo jeśli atakujący nie mogą się przebić to po kilkunastu minutach przynajmniej coś zburzą. ref: ile c4 potrzeba na wysadzenie (całego) budynku na A na 1 linii? Tak jak to było pokazane w jakimś gameplayu na arica harbor? |
Autor: | Vodoor [ 2 mar 2010, 08:35 ] |
Tytuł: | Re: Zniszczenia - czyli co potrafi Destruction 2.0 ;] |
mogli dodać funkcję murarza |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |