Teraz jest 26 cze 2024, 10:57

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 65  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 wrz 2011, 01:11 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 22:02
Posty: 31
ladnie to wyglada ;p na jakim sprzecie grasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 01:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Phenom X4 955
4GB Ram
GTX 460

Przy 64 osobach na Caspian nie schodzi poniżej 30fps. Wszystko high @ 1680x1050

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 07:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, 23:50
Posty: 33
Ja dodam od siebie mała ciekawostkę: jeśli wsiądziemy do czołgu, to że już nie rozwalimy drzewek przejeżdżając po nich. Drzewko najpierw upadnie by nam droge zagrodzić. Jadąc samochodem, nie rozwalimy barierki, po prostu samochód sie zatrzyma, a co ciekawe niektórzy juz driftuja. Trzecia rzecza jest to ze jesli strzelimy z czolgu obok drzew, to powstanie fala uderzeniowa, dzieki ktorej wszystkie drzewka w okolicy będą sie "gibać". :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 08:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
elcidx napisał(a):
Moim zdaniem dźwięk szczególnie broni, jest trochę za mało soczysty. Strzały są zbyt przytłumione.

Dźwięki były nagrywane mikrofonem i wychodzi na to, że w rzeczywistości takie właśnie są.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 08:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Wierzbin napisał(a):
elcidx napisał(a):
Moim zdaniem dźwięk szczególnie broni, jest trochę za mało soczysty. Strzały są zbyt przytłumione.

Dźwięki były nagrywane mikrofonem i wychodzi na to, że w rzeczywistości takie właśnie są.

Tak nagrywano dzwięki:
http://www.youtube.com/watch?v=Vc8WQsIx ... dded#at=70
robi wrażenie rozmach :D Dźwiękowiec mówi, że specjalnie nagrywali je nie w filmowym stylu Hollywood za to bardziej realistyczne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 09:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jedyne, czego bardzo brakuje, to dźwięk upadających łusek...

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 09:06 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2011, 13:39
Posty: 209
Nie wiem jak wy, ale najbardziej przypadła mi do gustu sprawa żywotności postaci oraz realizmu broni w zadawanych obrażeniach. Np; shotgun w BC2 miał biedę powalić człowieka jednym strzałem, a tu w BF3 nawet nie trzeba dokładnie mierzyć ... jak i pozostałe bronie. W BC2 irytował mnie fakt iż dało się nieraz wywalić pół magazynka w gościa i jeżeli się nie trafiło HS to potrafił nadal biegać :p A tu trzy kulki i leży.

Z drugiej strony denerwuje fakt "ładowania" życia rannej postaci. Kiedy dostaniemy kulkę i się schowamy, to po pewnym czasie wskaźnik życia zaczyna się napełniać hehe w śmieszny dla mnie sposób - gość pije energy drinka czy podłącza się do gniazdka jak w HalfLife :p

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 09:08 
Offline

Dołączył(a): 17 maja 2010, 16:06
Posty: 12
JarasS napisał(a):
vrubson napisał(a):
Nie mam pojęcia jakim cudem wy się dostajecie na ten caspian border...


kopiujesz hasło, potem zaznaczasz serwer i do skutku: enter > wklej(hasło) > enter



Tak też zrobiłem i po jakiś 15 minutach udało mi się wbić, co najciekawsze na początku miałem dziwnego buga z brakiem interfejsu - żadnych napisów w grze, nie dało rady rozpoznać kto jest swój a kto nie swój, żadnego hud'a w pojazdach, taki podrasowany tryb hardcore. Ale za to jak zginąłem przycięło gierkę na jakieś parę sekund i okazało się że z serwera wywaliło wszystkich oprócz mnie i jednego typka z przeciwnej drużyny. Mogłem se w końcu fruwać do woli 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 09:10 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2010, 11:29
Posty: 324
Ja tam wole bardziej soczyste dźwięki :)
mi się nie podoba model uszkodzeń pojazdów, wolałem klasyczne punkty wytrzymałości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 09:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Te z BF3 są bardziej realistyczne niż te z BC2 ...
Tak brzmią w rzeczywistości :)

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 09:51 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Pograłem i co mogę powiedzieć:

Dźwięki- w miarę ok, przyczepiłbym się do kilku rzeczy ale... ;)

Odrzut- to jest pół odrzut pół wibracje wiertarki- daje radę ale mogło by być lepiej.

Hitboxy- tu działają bardzo dobrze, tyle że "X" czasem nie widać jak się trafi.

Snajperki ( SWD i M110 )- brak zastrzeżeń, jedynie dźwięk mógłby być bardziej coko ril.

Świecące granaty :D pomagają i mają nawet dobrego "hita".

UMP jest OP- dostałem 2 strzały z jakiś 150m i po ptakach :/

Na początku nie mogłem dostać się na serwer, potem trzeba było odczekać jakieś 2 do 3 minut i grało się już. Do samej gry nie mam większych zastrzeżeń. Wszystko bangla, grafika jest super ( jak wróce ze szkoły, postaram się zmienić detale i ustawienia ). Ogólnie na+. Jedynie rozgrywka jest taka "szybka", trochę zbyt dynamiczna jak dla mnie. Spawny zmieniają się wolniej niż np. w CoD4, ale same przeniesienie akcji jest szybkie i ciężko IMO się połapać gdzie jest wróg.

Po 40 minutach gry- tyle :P

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 10:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
Sokar44 napisał(a):
Te z BF3 są bardziej realistyczne niż te z BC2 ...
Tak brzmią w rzeczywistości :)


Nie wszystkie. Ten akacza to nagrywali bekaniem chyba, to samo SVD i m9.
Ale nie jest tak kiepsko jak myślałem.

Ogólnie jest zarąbiście, ale moim ideałem był BC2... Dźwięki, animacje, Giwery...
Mogliby zrobić dodatek WWII wepons, albo coś w tym stylu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 11:22 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2010, 11:29
Posty: 324
Wyłączono destrukcję terenu w becie. I tak już zostanie do końca OB.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 12:32 
Offline

Dołączył(a): 15 wrz 2011, 22:45
Posty: 72
elcidx napisał(a):
Wyłączono destrukcję terenu w becie. I tak już zostanie do końca OB.

Tzn ze w pelnej bedzíe wieksza destrukcja? I mam wazne pytanie mam 20lvl czy jest w jakiekolwiek broni granatnik tak jak to bylo w bf2 i bc2?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 8 paź 2010, 20:32
Posty: 5
Wbija wam na serwery? Bo mi nie chce się połączyć rano było dobrze a teraz jest cały czas Joining server i nic sie nie zmienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 65  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL