Teraz jest 16 paź 2018, 21:04

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 wrz 2011, 13:05 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2011, 19:22
Posty: 6
Witam, czy moglibyscie w tym temacie pisac na jakim sprzecie gracie
w BETE i jak wam to chodzi :)


Ostatnio edytowano 28 wrz 2011, 13:53 przez DeathName, łącznie edytowano 2 razy
Poprawiona nazwa tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 13:20 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2011, 09:07
Posty: 22
Nie chce nikogo dołować ani sie chwalić ofkors

i7 2600k
HD6970
8GB

Kupiłem ten sprzęt po długiiim namysle i oporach ale teraz w Becie mam minimum 60FPS w parku który jest podono najbardziej wymagający jak narazie, wszystko chodzi jak bajka, to już nie jest dziwne celowanie z ramienia jak w BC2 tylko ultrapłynna gra z niesamowitym systemem animacji i poruszania się, naprawde robi wrażenie.

Ale bugów od groma, czasem jak się stoi to obraz zaczyna dygotać jak przy rajdzie traktorem po ugorze :D nie da sie celować i trzeba zmienic pozycję, inne tez są ale mniej irytują.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2011, 19:56
Posty: 26
Lokalizacja: Przyroda
System:
• Intel Core i7-2600K
• ASUS ENGTX570 DCII
• ASUS P8Z68-V PRO
• 8GB Kingston DDR3-1333 CL9

Ustwienia gry:
• 1900x1200
• Texture Quality: Ultra
• Shadow Quality: High
• Effects Quality: High
• Mesh Quality: High
• Terrain Quality: Ultra
• Terrain Decoration: Ultra
• Antialiasing Deferred: 2xMSAA
• Antialiasing Post: Medium
• Motion Blur: On
• Motion Blur Amount: 0
• Anisotropic Filter: 8x
• Ambient Occlusion: Off

Metro, start mapy (otwarte pola):
• Wykorzystanie CPU (1-8): 41%, 78%, 51%, 15%, 56%, 1%, 56%, 1%
• Wykorzystanie GPU: 99%
• Wykorzystanie Pamięci GPU: 95%
• FPS: 45-55(60)

Metro, podziemie:
• Wykorzystanie CPU (1-8): 42%, 74%, 51%, 13%, 54%, 3%, 54%, 2%
• Wykorzystanie GPU: 95%
• Wykorzystanie Pamięci GPU: 92%
• FPS: 60-75(80)

Caspian border:
• Wykorzystanie CPU (1-8): 45%, 72%, 47%, 58%, 56%, 31%, 63%, 3%
• Wykorzystanie GPU: 99%
• Wykorzystanie Pamięci GPU: 96%
• FPS: 45-55

Na tym systemie moim zdaniem hamulec jest karta graficzna. Za pewnie ze względu na wysokie ustawienia graficzne.

_________________
We are the SPQR. You will be assimilated. Resistance is futile.


Ostatnio edytowano 28 wrz 2011, 16:10 przez Banana.RobaL, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 13:55 
Offline

Dołączył(a): 28 kwi 2003, 11:57
Posty: 408
Lokalizacja: 127.0.0.1
AMD Phenom II 945 @ 3.6Ghz
AsRock M3A780GXH
4GB RAM DDR3
MSI GTX 460 Cyclone 768mb (901/1802/2050 1.0025v)

1680x1050 med/high bez AA. (vsync wlaczony)
Operation Metro praktycznie stale 60fps
Caspian Border 40-50fps


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 13:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Dobrze wiedzieć, że na lepszych kompach gra śmiga na większych ustawieniach z porządną ilością fps (a to przecież beta). Mam nadzieję, że na medium/low też sobie spokojnie będę mógł grać dopóki nie uzbieram kasę na nowe bebechy :)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 15:02 
Offline

Dołączył(a): 30 sie 2011, 10:43
Posty: 9
Na:
Intel Core 2 Duo E6700 z 1,86GHz podkręcony na 2,8GHz :twisted:
4GB Ram 800
Ati HD5850 1GB
Abit AB9 PRO

Gra chodzi płynnie na rozdzielczości 1920x1080 z ustawieniami High bez AA.
Jak się robi większa zadyma na otwartej przestrzeni zaczyna przycinać ale da się grać. W metrze już jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 15:44 
Offline

Dołączył(a): 15 wrz 2011, 22:45
Posty: 72
LoL gra w ogole nie ma duzych wymagan a wy tu piszecie ze wam cos tnie na lepszym sprzecie odemnie.
Phenom x4 955 3.6ghz
4 gb ram
Radeon 6870 his x turbo
Gram na 1920x1080, wszystko ultra , aa ,x16 , 50fps obojetnie gdzie mega płynnie.
P.s do panow wyzej to czy masz 8gb ram czy 20 to i tak bez roznicy, nie ma gry co wykorzystuje wiecej jak 4gb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
armada23 napisał(a):
LoL gra w ogole nie ma duzych wymagan a wy tu piszecie ze wam cos tnie na lepszym sprzecie odemnie.
Phenom x4 955 3.6ghz
4 gb ram
Radeon 6870 his x turbo
Gram na 1920x1080, wszystko ultra , aa ,x16 , 50fps obojetnie gdzie mega płynnie.
P.s do panow wyzej to czy masz 8gb ram czy 20 to i tak bez roznicy, nie ma gry co wykorzystuje wiecej jak 4gb

Może wykorzystywać więcej jeśli jest to wersja 64 a nie 32bitowa.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 17:58 
Offline

Dołączył(a): 15 wrz 2011, 22:45
Posty: 72
Mozesz miec sobie nawet Windows 10 x128bit i tak nie bedzie gra pobierac wiecej niz 4GB, No moze za 2 lata jakas gra np crysis 3 bedzie wykorzystywał 6GB pamieci ale watpie. Jesli ktos kupuje kompa z pamiecia od 8GB pamieci i wiecej to tylko do programow graficznych itp zadna gra nie wykorzysta ci wiecej niz 4 GB ram i mozesz spytac to na kazdym forum, wiec czy ktos ma 8gb ram czy 16gb to gra mu chodzi tak samo jak u mnie na 4GB.

P.S do battlefielda wystarczy dobry procek 4rdzenia minimum 3.5Ghz i grafika z wyzszej polki RAdeon lub Nvidia i full


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 19:39 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2011, 10:20
Posty: 73
Dobry procek 4 rdzenia 3.2Ghz starczy
i do tego dobra karta
Skad zes wyttrzasnal 3,5 minimum?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 20:06 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Proc: i7-940m
Ram: 16GB
Graf: Fire Pro m7740

Na low: min 40 FPS max 200 FPS śr: 55 FPS; zal od rozdziałki, światła, wybuchy i od razu spada na łeb na szyję
Na Med: kiszka

Zużycie procka na Ultra: 30%
Zuzycie grafy na Low: 100%

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 28 wrz 2011, 20:43 przez ASMODATH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 20:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
ASMODATH napisał(a):
Graf: Fire Pro m7750



włąt is dad ? :shock:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 20:43 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
m7740, nie bądź taki drobiazgowy można było się domyslić, czyli to samo co M HD 4860
Dodam jeszcze, że na low i 800x600 zużycie ramu to 5 GB
I na ultra 1920x1200 jest 11-22 FPS a jeden z 8 wątków nic nie robi.
I na ultra 600x480 jest 25-65 FPS

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 28 wrz 2011, 21:08 przez ASMODATH, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2011, 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Też się zdziwiłem. Ale ma leprze wyniki niż mój GF 330M.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 05:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
armada23 napisał(a):
Mozesz miec sobie nawet Windows 10 x128bit i tak nie bedzie gra pobierac wiecej niz 4GB, No moze za 2 lata jakas gra np crysis 3 bedzie wykorzystywał 6GB pamieci ale watpie. Jesli ktos kupuje kompa z pamiecia od 8GB pamieci i wiecej to tylko do programow graficznych itp zadna gra nie wykorzysta ci wiecej niz 4 GB ram i mozesz spytac to na kazdym forum, wiec czy ktos ma 8gb ram czy 16gb to gra mu chodzi tak samo jak u mnie na 4GB.

P.S do battlefielda wystarczy dobry procek 4rdzenia minimum 3.5Ghz i grafika z wyzszej polki RAdeon lub Nvidia i full


Metro 2033 wykorzystuje nawet 8 GB ramu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL