Teraz jest 19 mar 2024, 12:08

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 paź 2011, 15:35 
Offline

Dołączył(a): 8 sty 2010, 05:28
Posty: 5
Metro
-Drużyny wolny wybór.
-Papierowe przeszkody czyli: ściany, kamienie, mury ,wagony itd. można zginąć strzelając przez wszystko.
-Balans broni im mniejszy kaliber tym większy DMG … tak to teraz wygląda
-Hit Boxy są zrobione dla słonia nie wiem czy to wina laga ale przykładowo gdy się położymy to
jeszcze przez sekundę obrywamy jakbyśmy stali.
-Dwójnóg na klawisz powinien być zrobiony
-A propo menu powinna być możliwość wykasowania jakiegoś klawisza np.ESC’apem a nie
zastepowania go innego
-Ikonka postaci koło licznika ammo jak leżymy, kucamy i stoimy. Taki mały bajer.
-Latarka za dnia nie powinna mieć prawa nas oślepiać no chyba że ma tam 1000W…
-Ostatni etap metra do przerobienia tego się nie da obronić praktycznie jak atak zajmie pozycje to obrona respi się na talerzu i mamy strzelanie do kaczek.
-Pierwszy etap metra obrona może praktycznie wejść na resp ataku.
-Regenerowania życia a niech będzie ale nie do 100% a 50% niech medycy się do czegoś przydadzą.
-Problem z perkami np.SQD AMMO bywa że nie działają
-Przeciw pancerne krzaczki w 1 etapie metra są kulo odporne przeciw pancerne i można w nich zniknąć ,a powinno się je dać zniszczyć: granatem, rpg ,C4 …
-Błędy animacji postaci rozciągają się ,strzelają biegając na plecach itd.
-Granaty dymne ! Powinien być wybór czy chcemy mieć normalnym lub dymnym. Gdy mamy perka na 2 granat też powinien być wybór czy 2xDym 2xnorm czy 1-1.
-Znikające miny i C4 po śmierci nawet jak nas medyk podniesie to znikają(miny nie powinny znikać chyba że je położymy w innym miejscu patrz BC2)
-Dlaczego nie ma Mapy całej mapy.

Caspian
-System zniszczeń jest żenujący praktycznie nie idzie zniszczyć żadnego budynku.
-Pojazdy latające powinny mieć w standardowym wyposażeniu flary
-Limit ammo w pojazdach latających niech będzie jak w BF2 tam to dobrze działało to dlaczego tu nie może ?
-Samolot powinien mieć 2 rakiety powietrze – powietrze w standardowym wyposażeniu i 4 kolejne z perkiem
-Dwie bomby do samolotu jako perek
-Więcej jak dwie kamery z samoloty powinna być kamera z widokiem do tylu by widzieć czy na ogonie ktoś nie siedzi.
-Czołg ma problem z pokonaniem przeszkód mały dołek to dla niego już problem.
-Pojazdu jeżdżą dziwnie ślizgają się patrz czołg
-Samo naprawiające się pojazdy jakieś nieporozumienie !
-Czy w finalnej wersji gry będzie zapowiadany Javelin i AT4

Battlelog
-Kolejkowanie na serwer w BC2 się dało to dlaczego tu tego być nie może?
-I po kiego trza uruchomić Origin ?!

Pewno sporo się powtarza ale nie chciało mi się czytać całego tematu :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
pretorian napisał(a):
(1)-Ikonka postaci koło licznika ammo jak leżymy, kucamy i stoimy. Taki mały bajer.
(2)-Latarka za dnia nie powinna mieć prawa nas oślepiać no chyba że ma tam 1000W…
(3)-I po kiego trza uruchomić Origin ?!

1. Nie widzisz że leżysz/stoisz? Niepotrzebny bajer i utrudnianie życia programistom.
2. Poświeć sobie latarką w oczy, zresztą, i tak z latarką na pierwszej części OpMetro spotkałem się... Raz?
3. Co 2 DRMy to nie 1.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
uwagi odnośnie helki :

-ślimak z niej, troszeczkę zwrotniejsza by mogła być
-celowanie z rakiet to ciężka sprawa + obrażenie zadają małe
-motyw ze strzelaniem z samolotu w helkę, po kilku trafionych strzałach helka zaczyna wariować obracać sie o 180stopni+- nawet przy 80-90%HP
-działko w helce strzela wybuchającymi pociskami a trzeba niezłązdrową serię wsadzić w piechotę żeby padła



w heli, znikome szanse na wymanewrowanie przeciwlotniczych rakiet...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2003, 10:59
Posty: 167
pretorian napisał(a):
Metro
-Kolejkowanie na serwer w BC2 się dało to dlaczego tu tego być nie może?

Raz wchodziłem na serwer z kolejkowaniem. Więc to pewnie kwestia ustawień serwera.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2011, 12:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2006, 15:46
Posty: 26
8. Samoloty powinny mieć na starcie jakieś rakiety/bomby to się nie godzi sam karabin...
9. Rozeta, rozeta jeszcze raz rozeta... jej brak czuć szczególnie na Caspianie
10. Mapa i punkt zrzutu po przyciśnięciu entera, tak jak za starych BFów... i żeby nie trzeba było oglądać kto Cię zabił tylko od razu do modowania broni czy czego tam cokolwiek
11. Zarządzanie drużyną/składem gdzie to jest? To jakieś nie porozumienie, chcemy zagrać z kumplami stworzyć team a tu dupa, przdziela nas z automatu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2011, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Zmiana teamu, bez konieczności popełniania samobójstwa i tracenia czasu na to, aż wolne miejsce zostanie już zajęte.
Większa odległość między przyciskami zmiany teamu i drużyny - łatwo się pomylić.
Dołączanie do gry z przeglądarki serwerów za jednym kliknięciem - bez głupawego rozwijania menu i wybierania alone/with party.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2011, 21:24 
Offline

Dołączył(a): 22 paź 2010, 09:20
Posty: 1
Nie wiem na ile to wynikało z tego, iż podobno BF3 Beta nie była zabezpieczona przed cheatami.

1. Snajperzy zdecydowanie za silni. Jak już wszedłem w rytm gry to jedyni, którzy mnie zabijali to byli właśnie oni. W BC2 udawoło się jeszcze zabić snajpera w pojedynku. Tutaj nie było takiej szansy. Jak tak dalej pójdzie nic tylko brać snajperkę i uczyć się z niej perfekcyjnie korzystać i dalej pojedynek snajperów.
2. Pociski przechodzące przez obiekty, przez które nie powinny przechodzić.
3. Wydaje się, iz hitboxy rzeczywiście wymagają korekty. Wydawało Mi się, iż kilkakrotnie dostawałem już schowany za ścianą. Nie wiem czy to nie wynikało z punktu 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL