Teraz jest 13 lis 2018, 00:50

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 wrz 2011, 15:41 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
http://www.battlefield.pl/news-3281-%5BKONKURS%5D_Nagradzamy_aktywnych_beta_testerow_Battlefield_3!

Zgodnie z naszym newsem konkursowym, w tym wątku możecie zgłaszać błędy w wersji beta Battlefield 3.

1.) Zgłoszenie powinno wyglądać w następujący sposób (posty w innej formie będą usuwane):

System operacyjny: podaj nazwę oraz wersję systemu, np. Windows 7 32bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), np. AMD Phenom II X4 945 @ 3Ghz
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. GeForce 8800GTS 320MB
Wersja sterownika karty graficznej: podaj wersję sterownika karty graficznej, np. 235.38
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, ustawienia tekstur (low, medium, high, ultra), czy włączony jest AA itp.
Pamięć RAM: podaj ilość pamięci RAM, np. 4GB
Ilość FPS: pytanie opcjonalne, jeżeli problem dotyczy wydajności gry; ilość klatek na sekunde można sprawdzić programem dostępnym pod tym adresem - http://www.fraps.com/download.php
Typ oraz prędkość łącza internetowego: np. neostrada 20mbit
Opis błędu: opisz na czym polega wykryty błąd, jak można dokonać jego reprodukcji, podaj link do filmiku/screenshota

W przypadku gdy błąd dotyczy wersji na konsolę XBOX 360 lub PS3, przejdźcie od razu do pozycji Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego i napiszcie w opisie błędu platformę, na której błąd występuje.

Cytuj:
System operacyjny:
Procesor:
Karta graficzna:
Wersja sterownika karty graficznej:
Ustawienia graficzne:
Pamięć RAM:
Ilość FPS:
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego:
Opis błędu:

2.) Starajcie się nie powtarzać tych samych informacji o błędzie. Duble będziemy sukcesywnie usuwać.
3.) Dla przypomnienia, redakcja Battlefield.pl będzie wedle własnego uznania nagradzać autorów postów. Najważniejszym kryterium jednak będzie jakość i zawartość merytoryczna posta a nie np. ilość zgłoszonych przez was błahych błędów (typu nie działa mi Battlelog ;)).
4.) Każdy użytkownik może zgłosić nieograniczona ilość błędów. Nie edytuj swojego posta nowymi bugami, napisz nowy jeżeli po Twoim poście pojawiła się odpowiedź. To tak, abyście nie aktualizowali swoich postów listą bugów, które ktoś napisał po was. Bądźmy fair-play.
5.) Moderatorzy i Redaktorzy Battlefield.pl - nie piszcie tutaj. Dajcie szansę wykazać się innym userom :D.
6.) Temat zostanie zamknięty 12 października.


Prosimy o nie komentowanie postów innych. Jeżeli chcecie to zrobić, to załóżcie do tego celu nowy temat.

W dziale Beta BF3 jest zablokowana edycja postów. Jest to podyktowane tym, że do 12 października trwa konkurs i chcemy uniemożliwić jego uczestnikom nieczyste zachowania w postaci edycji swojego pierwszego posta i np. wklejenia listy bugów/propozycji, które ktoś podał w dalszej części wątku.

Po zakończeniu konkursu, wszystko wróci do normy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 16:08 
Offline

Dołączył(a): 29 sie 2010, 14:13
Posty: 54
PS3
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Kablówka osiedlowa, 10Mb/s
Opis błędu: Fizyka postaci - gdy ginie dana postać często jej ciało lata jakby ktoś nią rzucił, bez powodu
Czerwone/jasno zielone smugi światła unoszące się w powietrzu, nie wiadomo w ogóle skąd, po wejściu w nie oślepiają gracza
Zapadanie się pod ziemię przy leżeniu w niektórych miejscach na mapie, dodatkowo widać czasem jak ktoś biegnie po górkach a jego nogi są pod ziemią.
Niektóre grafiki doczytują się dopiero po pewnym czasie, typu grafika gaśnicy w metrze.
Zdarzyło mi się za murkiem i nagle przesunęło mnie bez powodu metr dalej.
Zdarza się dziwne miganie ekranu na biało, jest to minimalne mignięcie ale zauważalne.
Przy przeładowywaniu M16A1 bodajże z ACOG-iem czasem zanika animacja przeładowania, było podobnie z UMP-45 z ACOG-iem w BC2.
Gdy gracz odradza sie na członku squadu animacja jest zepsuta bo jego ciało czasem podskakuje, upada, szarpie w jedną i drugą stronę, zamiast normalnie się pojawić za członkiem drużyny.


To tyle co wyniosłem po około godzinnej rozgrywce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2010, 14:54
Posty: 5
Platforma: Xbox 360
Dostawca internetu: Dominet
Prędkość internetu (nie wiem, które się liczy więc podam oba ;P): download - 19825 Kbps; upload - 3933 Kbps
U mnie podobnie jak u kolegi wyżej (z tymi ciałami), tylko że ciała przesuwają się po ziemi, a nie latają. Prócz tego, smugi - mój przedmówca wymienił je, ale u mnie występują tylko białawe (jak w BC2 za nabojami ze snajperek). Miganie ekranu na zielono (po chwili ustępuje). Raz, jak zabiłem kogoś z noża, wpadłem w ścianę i nie mogłem wrócić na mapę (tj. włączyła się animacja zabójstwa i zostałem wepchnięty w ścianę, po czym spadłem na dół. Osoby wyglądają jak martwe (głównie wrogowie), lecz nie są, a ich karabiny/bronie stoją pionowo nad nimi.
Tyle.

A, jeszcze jedno: to miganie może wynikać z tego, że mam grę na pendrivie (dysku jeszcze nie oddali ), lecz jest to mało prawdopodobne, gdyż występuje tylko czasami.

_________________
Yyy... mleko?


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 12:45 przez Sokar44, łącznie edytowano 1 raz
Scalenie postów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 17:20 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2005, 13:48
Posty: 123
Lokalizacja: Oleśnica
Platforma: PC
Dostawca internetu: Neostrada
Prędkość internetu 10Mbps

Problem przy strzelaniu blisko tekstur ścian. Naboje nie przelatują. ( Niewidzialna ściana )
Skok przez płotki, murki itp czasami nie działa. ( niby skacze ale tylko w miejscu )
Wróg pokazuje się jako przyjaciel ( czasami )
Tekstury map czasami wariują ( możliwe ,że to problem z gafą, radek 6870 )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 17:46 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
System operacyjny: W7 PRO
Procesor: i7-40m
Karta graficzna: m7740
Wersja sterownika karty graficznej: najnowsze (patch)
Ustawienia graficzne: low
Pamięć RAM: 16GB
Ilość FPS: 50
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: 2Mbps
Opis błędu:

1* Brak "niewidzialnej powłoki" na teksturach powierzchni - takiej jak w BC2, prezez co pociski przelatują poprzez szczyty "górek, kamieni" - tekstur gruntu.
2* Bardzo często zdaża się zapadanie postaci pod ziemię czasami o kilka cm, czasami przez całą grę postacie zarówno racza jak i wrogów "biegają / leżą nisko pod powierzchną ziemi"
3* Przy spawnie, gdy się obracały "ekran migocze" - robi się na 1ms biały i z naszych rąk znika broń

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2005, 14:05
Posty: 68
Lokalizacja: Wadowice
System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor:AMD Phenom 9850 x4 2.5Ghz
Karta graficzna: GeForce 9600GT 1024MB
Wersja sterownika karty graficznej: podaj wersję sterownika karty graficznej, np. 285.38
Ustawienia graficzne: na każdych jest tak samo :)widoczny mój błąd
Pamięć RAM: p 4GB
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: np. neostrada 6mbit
Opis błędu: samolot widniejący na filmiku zawsze jakiś czas od startu mapy sobie wisi w powietrzu dopiero po jakimś czasie rusza albo niech on sobie leci z tak daleka by go nie było widać i przelatuje co jakiś czas albo nie wiem bo perfidnie to wygląda samolot rusza gdy drużyna atakująca podejdzie do linie comow lub broniąca wyjdzie za comy w stronę bazy atakującej http://www.youtube.com/watch?v=hTQ0Ic3Xlyo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 18:59 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2011, 11:15
Posty: 35
Phenom x2 550 BE 3.2GHZ po odblokowaniu( x3 3.5 GHZ)
K.Graficzna Gigabyte Radeon 5770 1GB
Ram:4GB 1333 Mhz

Gra na Hight i Ultra w Budynkach i Metro chodzi bardzo Płynnie (50 fps) zas na zewnatrz juz gorzej do 30 fps
dodam ze na innych ustawieniach tez tak jest

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2010, 17:02
Posty: 31
Lokalizacja: Wrocław
System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: AMD Phenom II X4 965 @ 3,4Ghz
Karta graficzna: Gigabyte 460 GTX 1GB
Wersja sterownika 285.38
Ustawienia graficzne: Ultra wszystko co możliwe na max
Pamięć RAM: 4GB
Ilość FPS: 35-50
Typ oraz prędkość łącza internetowego: dialnet 2mbit
Opis błędu: Operation Metro Rush Zapadanie sie pod tekstury w pobliżu Punktu A w pierwszej fazie rozgrywki (glitching znany z BF2)

_________________
życie to nie je bajka ... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:23 
Offline

Dołączył(a): 29 wrz 2011, 17:59
Posty: 1
System operacyjny: Win 7 32bit
Procesor: intel core 2 duo 3GHz
Karta graficzna: GeForce 8800 GTS 512
Wersja sterownika karty graficznej: 280.26
Ustawienia graficzne: low
Pamięć RAM: 4 gb
Ilość FPS:
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: 25Mb/ s enea
Opis błędu: Granaty wyrzucane z krzaków zostają na nich tzn. zawisają jak jabłka na krzaku.
Nie da sie podejść pod schody które są nad dziórą przy zejsciu do metra trzeba przy nich podskoczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:25 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2010, 11:29
Posty: 324
System operacyjny: WIn 7 64 bit Ulti.
Procesor: i5 2500k 3.3 GHz
Karta graficzna: MSI 560 Ti TF II
Wersja sterownika karty graficznej: 258.38
Ustawienia graficzne: 1680x1050 Ultra
Pamięć RAM: 4 GB
Ilość FPS: 60
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: neostrada 1 Mb
Opis błędu:
1 - Gdy mamy zamocowany grip (rączkę) do broni postać za nią nie trzyma, co jest po prostu głupie
2 - Podczas pobytu w ekranie deploy/squad/cast, nie można przejść do menu gry (ESC). Również podczas pobytu w tym ekranie, gdy napiszemy coś na czacie (all,team,squad) wiadomość nie jest przekazywana innym graczom.
3- podobno gdy mamy karabin snajperski lecz bez żadnej optyki, wróg i tak widzi "odbłysk" od lunety (ciężko jest to w pojedynkę sprawdzić)

Ps. nie biorę udziału w konkursie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:31 
Offline

Dołączył(a): 3 lis 2010, 13:23
Posty: 1
System operacyjny: Win 7 64
Procesor:2600K
Karta graficzna: hd 5850
Wersja sterownika karty graficznej: 11.10
Ustawienia graficzne: medium
Pamięć RAM: 4GB
Ilość FPS: 45-80
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: 6
Opis błędu: 1. Opcje - klawisze można poustawiać w momencie jak postać jest na mapie, jak ginie menu sie wyłącza, co może doprowadzić usiłującego zagrać do pasji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:36 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2011, 11:15
Posty: 35
Uwaga dla tych co maja jakies problemy ze spadkiem fps na Radeonach polecam zainstalowac wersje setownikow 11.9 one zostaly troche pozniej wydane od 11.10 do beta BF3 ale poprawilo mi plynnosc i to bardzo!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 20:09 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
[POPRAWKA]
System operacyjny: Windows 7 PRO 64bit
Procesor: i7-940m
Karta graficzna: m7740
Wersja sterownika karty graficznej: najnowsze (patch)
Ustawienia graficzne: low
Pamięć RAM: 16GB
Ilość FPS: 50
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: 2Mbps



2* Błąd z "zapadaniem" związany jest z konkretnymi serwerami, jeśli się na taki trafi, to od początku do końca jest się jakby "pod powłoką", że nie da się z niej wyjść i ciągle się zapada biegając po mapie. Błędy pojawiały się najczęściej na rerwerach: Niemckich, Czeskich.

Obrazek
Obrazek

4* Sterowanie postacią nie jest płynne -> nie można precyzyjnie reagować, gdzy zaskoczy nas wróg -> niezależnie od ilości FPS i ping-u. Czasami zdaża się podczas ostrzału wroga z za zasłony, że w jednym momencie go widzimy, a wdrugim, gdy ten się chowa i zowu wstaje by do nas strzelić, to go nie widać (strzela do nas powietrze).

5* Czujkę i Spawn radiyjko u snajpera nie da się rozstawiać na pochyłej powierzchni, czasami zdaża się że jak się stara położyć czujkę (tę z antenką) na kamieniu, to ta w niego wpada.

6* Czasami po śmierci zamiast wroga pojawia się "piekło"

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 20:27 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
Okej, panów modów proszę wykasować coś co już było D:

System operacyjny: Win7 Ultimate x64
Procesor: Phenom II X3 720 @3.00GHz
Karta graficzna: GTX 470 1280MB
Wersja sterownika karty graficznej: 285.38
Ustawienia graficzne: Wszystko na medium, AA na off, HBAO off, AF na 8x
Pamięć RAM: 4 GB
Ilość FPS: Minimum 40
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: Neozdrada 2 MB/s
Opis błędu:

1. Zapadanie się pod ziemię.
2. Support biega jakby strzelił kupsko w gacie.
3. Bronie z bipodami wyglądają jak kusze - bipod jest rozstawiony na boki.
4. Magazynki do broni są w powietrzu.
5. W M416 foregrip jest zamontowany do lufy, a nie do szyny.
6. Na niektórych serwerach stacje w metrze mają problemy z kolizjami. Przechodzisz koło ściany i dostajesz teleport w tył.
7. Wyrzutnie rakiet (te od samolotu) na pierwszej stacji. Po ich eksplozji część szczątek wisi w powietrzu.
8. Problemy z animacją kosy - ciało przeciwnika jest już ragdollem i upada na ziemię, kiedy dostaje kosę w gardło i nóż wyciągany jest z powietrza...
9. Jeden z kraterów przy respawnie defenderów na 1 stacji ma dziwne tendencje do odpalania ludzi w powietrze (pokazuje się wtedy suicide, domyślam się że przez upadek D:)
10. W większości wypadków w squadach nie ma SLa.

Hmmm, nie wiem czy OP bronie się do tego zaliczają ale:
1. UMP jest strasznie OP, 3-4 pociski do zabicia kogoś przy tak małym recoilu to za mało.
2. 870mcs z amunicją strzałkową: 1-2 pociski na dystans 30m, przeciwnik nie ma wtedy szans.
3. M416 ma ciut za mały recoil.

Screenów/filmików nie mam bo nie śmigam ciągle z włączonym frapsem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 20:35 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
7* Czasami stawiająć spawnpoint blisko brzegu ten wyląduje w wodzie w tedy albo na niej stoi i można się na nim spawnić-> jak na obrazku, albo po prostu wybucha po kilku sekundach.

Obrazek

8* W wodzie pociski rażą przeciwnika tak samo łatwo jak na lądzie.

9* W wodzie biega się po płyciźnie (wodzie do ramion) tak samo szybko jak po lądzie.

10* Skacząc z lądu na płycizną w wodzie można się zranić -> tak jakby wody wogóle by nie było, tylko falująca tekstura, przez którą upadamy na kamienie -> raz zdażyło mi się tak zginąć.
11* Ludzie leżący na skałach i na niej się poruszający czasami dostają "żyrafiej szyi" wydłuż się im ona o 1m i wyglądają jakby pełzający wąż.
12* Przy zmianie rozdziałki z max 1920x1200 na minimalnąc 600x480 zablokował mi się ekran (zastył obraz jakby wycinek z większej rozdziałki) po kliknięciu ustawienia "fullscren" i nie można było w żaden sposób niz w grze zrobić -> reset.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 12:17 przez Sokar44, łącznie edytowano 2 razy
Scalenie wątków


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL