Teraz jest 28 mar 2024, 12:56

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 paź 2011, 14:08 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 23:09
Posty: 16
System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Raz gdy zabiłem wroga zbugował się dźwięk broni i był on przez około 10 sek (strzelało ciągle z niczego :D)
LINK: http://www.youtube.com/watch?v=vLzSRle46UA

System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Przenikanie pocisków rpg przez budynek
LINK: http://www.youtube.com/watch?v=2bBaK2O4uFY

System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Zawsze gdy na rashu ten przekaźnik już prawie wybucha nastaje cisza na jakies 3-4 sekundy i jeb a tutaj miałem jakby blokadę i to nie wybuchło

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 14:19 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
43* Kiedy przeładujemy snajperkę przymierzymy, ale potem klikniemy R, to w momenci gdy będziemy chcieli strzelić we wroga (LPM) -> to karabin zamiast strzelić zostanie zdjęty z zooma i zostanie zmieniony magazynek, co jest całowicie bezsensu.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 14:29 
Offline

Dołączył(a): 30 gru 2010, 22:07
Posty: 10
System operacyjny: Windows 7 32bit
Procesor: podaj model AMD Phenom II X4 965 @ 3,4Ghz
Karta graficzna: GeForce 9800GT 1024MB
Wersja sterownika karty graficznej: Nvidia 280.26
Ustawienia graficzne: 1920x1080, wszystko na low
Pamięć RAM: 2 GB
Ilość FPS: 25-50 zależy czy znajduje się w pomieszczeniach zamkniętych bądź nie i czy jest rozpierducha koło mnie czy jej nie ma
Typ oraz prędkość łącza internetowego: np. 3mbit

Opis błędu1: Tak zwana malutka zwiecha kiedy rzucamy apteczkę. Po wciśnięciu przycisku 3 i wyrzuceniu apteczki musimy odczekać tak z 2 sec na powrotną zmianę do broni.

Opis Błędu2: Najnowsze sterowniki Beta Nvidi 285.38 Nie są zoptymalizowane pod starsze karty graficzne takie jak moja. Na najnowszych oficjalnych 280.26 wszystko ładnie chodzi ale nie ma efektu bluru, lecz w full hd mogę grać bardzo płynnie. W sterownikach beta płynnie powyżej 23fps mogę grać w rozdzielczości poniżej 1440x900

Opis Błędu3:Po śmierci jak włączymy esc i coś pogrzebiemy w menu po respawnie obraz jest przyciemniony filtrem z menu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 14:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2005, 14:05
Posty: 68
Lokalizacja: Wadowice
-nie wiem czy ktoś to zgłaszał bardzo często gdy jest com uzbrojony i przed samym wybuchem ktoś zacznie rozbrajać nie wybucha podczas rozbrajania nawet gdy zaczniemy rozbrajać sekundę przed wybuchem

EDIT:
-brak spotów z prosbą o medyka ammo


Ostatnio edytowano 1 paź 2011, 16:11 przez szymon08, łącznie edytowano 1 raz
Łączenie postów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2011, 14:35
Posty: 23
sashazlomiarz napisał(a):
Opis Błędu2: Najnowsze sterowniki Beta Nvidi 285.38 Nie są zoptymalizowane pod starsze karty graficzne takie jak moja. Na najnowszych oficjalnych 280.26 wszystko ładnie chodzi ale nie ma efektu bluru, lecz w full hd mogę grać bardzo płynnie. W sterownikach beta płynnie powyżej 23fps mogę grać w rozdzielczości poniżej 1440x900


Możesz mi powiedzieć jak mogę grać na starych sterach 280.26?
Bo mi wyskakuje że mam zaktualizować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 17:07 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
44* Trudno to zakfalifikować do czegokolwiek, ale jeśli MCOM wybucha poprzez zdetonowanie na nim c4, to osoby w jego poblirzu podczas wybuchu powinny dostać obrażenia i zginąć, tak samo jak przy wyrzutniach rakiet, a tak się nie dzieje co jest trochę sprzeczne z logiką.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 17:12 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
45* Radyjko wpada w tekstury schodów, a spawnujący się wtedy na nim nasi koledzy są przez chwilę niewidzialni (ok 2s jak się nie ruszają) -> widać tylko ich broń.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 17:23 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
26. Tak w sumie to nie wiem o co z tym chodzi.
Link: http://img571.imageshack.us/img571/9266 ... 583764.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 17:27 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
46* Jak się MAVem potrąci drzewko, to zaczyna drgać bardzo nierealistycznie w każdym kierunku.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 17:44 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
47* Jak się popatrzy przez scopa na dym, to dym znika. Nie malują się obiekty efektów pomiędzy obrazem z odległości zooma, a naszym.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 18:04 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
48* Niezniszczalna szyba, pociski przelatują, i zabijają, nawet rpg przez ną przelatuje, a ta szyba nic sobie z tego nie robi.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 18:44 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 23:09
Posty: 16
System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Czasem gdy się zrespimy obraz jest taki niebieski (jak w menu) dopiero po wciśnięciu ESC i potem znowu wyłączeniu menu mamy normalne kolory.

System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Pewnie ktoś już to mówił ale czasem pojawiają się dziwne błyski, po prostu czasem ekran na milisekunde zmienia się na kolor niebieski itp. Zauważyłem też że na ULTRA to nie zbyt często występuje a na High dosyć często.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 18:58 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
49* Jakiś grafik się troszkę pospieszył z tymi krzakami, do tego wsyztskie wisza w powietrzu, tak samo wszystkie stojące obiekty -> mcomy, takie maetalowe oczka przy wodzie.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 23:09
Posty: 16
System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Po zabójstwie kolesia broń zamiast leżeć latała, ale potem znikła.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 19:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Jeśli ktoś wpadnie pod teksturę może strzelać do ludzi "na powierzchni" praktycznie przez ściany. Killcam pokazuje bezwładne zwłoki które i dak dalej strzelają.

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL