Teraz jest 28 mar 2024, 22:27

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 wrz 2011, 20:48 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
11. Battelog ma problemy z pokazywaniem osób na serwerze. 30 osób na 32 i nie możesz dołączyć bo serwer jest pełny...
12. Miganie kolorków po ekranie.
13. Niekiedy nie możesz przycelować przez przyrządy, musisz zmienić broń i wrócić do poprzedniej D:.
14. Rzuciłeś jedną apteczkę. Rzucasz drugą na przeciwnym krańcu mapy. Ta poprzednia przelatuje przez wszystkie tekstury i modele w miejsce gdzie kliknąłeś.
15. Podczas czekania na rozpoczęcie rundy bronie zmieniają się bez animacji ich wyciągania. Po prostu ona nagle pojawia się w twojej ręce.
16. Problemy z łączeniem się do serwerów (server connection timed out) i 'server disconnected' praktycznie z dupki. Kumple dalej normalnie tam grają, a mnie wywala, muszę dołączać jeszcze raz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 20:53 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
13* Snajper może tak zablokować drzwi nadajnikiem -> kładąc go w progu, że nie da się przez nie wejść ani wyjśc. :twisted:

Obrazek

14* Można wypchnąć swojego kolegę w każdym miejscu -> zza drzewa, ze skarpy, z drzwi prosto pod ogień nieprzyjaciela -> casami jest to dobre i przydatne, a czasami można go po prostu przez to "niechcący" zabić.

1* Tak sie ginie na kamieniach:

Obrazek
Obrazek

15* Na ziemi na low leżą takie kartonowe placki:

Obrazek

16* Jak ktoś uzbraja przekaxnik to my też czasem widzimy takie (A) jakbyśmy sami o rozbrajali.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 21:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2011, 16:01
Posty: 40
Lokalizacja: Bolesławiec
Xbox360
Łącze: Kablówka 4MB/s
Otóż, gdy zabijemy przeciwnika jego ciało(już martwe) dalej do nas strzela i nas zabija.
Drugi problem to czasami brak celownika oraz niemożność celowania(musimy zmienić broń i bug znika)

@EDIT czasami gdy przekaźniki nie są uzbrojone słychać dźwięk jakby były, czasami nie widać, że są uzbrojone i wybuchają.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 12:34 przez Sokar44, łącznie edytowano 1 raz
Scalenie postów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 21:24 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
17* Wchodząc do wody przy samym końcu płycizny widać jak znika broń.

Obrazek

18* Jak się rozstawi snajperem "antenkę" albo "spawn" to po śmierci nasz żołnierz nadal "myśli" że ma te przedmioty i trzyma powietrze.

Obrazek

19* Te schody naprawdę są ruchome -> nasz solider "zsuwa się na nich" jak z dachu -> na innych tak się nie dzie -> ktoś zapomniał wyłączyć fizyki równi pochyłej.

Obrazek

20* Jesli trafimy przeciwnika zaraz zanim on nas zabije, to niedostaje on obrażeń. Widać "celowniczek trafienia" ostatniego naszego pocisku, A koleś ma nadal 100%. Jest tak za każdym razem.

21* Nie można strzelać przez dziurę w słupach -> pociski odbijają się od niewidzialnej powłoki.

Obrazek

22* W dziurach na ścianach czasami można zobaczyć "czujkę"

Obrazek

23* Jak się czesto minimalizuje Alt+Tab to czasami znikają wsyztskie statsy. I nie da się już wejść do gry -> reset.

Obrazek

24* Assault za pomocą c4 bardzo łatwo może nim spamować przejścia, przez co nie da się przejść przez niektóre korytarze. :|

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 12:40 przez Sokar44, łącznie edytowano 1 raz
Scalenie postów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 22:19 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
25* Zdaża się, że gra zapomni, że już się oddaliliśmy od ustawionego przez nas spawnpoint'a i nadal pokazuje, że można go podnieść nawet z bardzo daleka, a czasami z bardzo bliska tego nie pokazuje.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 22:49 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2008, 15:43
Posty: 2
System operacyjny:Windows 7 64 bit
Procesor: i5 2500k ( nie podkręcony)
Karta graficzna: 9800 gt 512 ram
Wersja sterownika 235.38 ( chyba ten najnowsze w każdym razie)
Ustawienia graficzne: Medium, AA x2
Pamięć RAM: 4GB
Ilość FPS: 10-50
Typ oraz prędkość łącza internetowego: inotel 50 mb/s
Opis błędu:
1. Auto jedzie strasznie kwadratowo przy pełnym gazie nawet lekko go nie zarzuci na zakręcie o wybojach nie wspominając
2. Wyskok autem pełną prędkościa i upadek prosto na mache po dość długim locie auto stawia się na koła i jedzie dalej. Kierowca mógł by ginąc albo auto wybuchac było by lepiej.
3. Jadąc czołgiem ludzie wchodzący pod niego z własnego zespołu z przeciwnego nie testowałem po prostu przez niego przenikają, a po chwili ich odpycha.
4. Na Caspianie, gdy po wejściu do gry zmieniłem opcje w grafice wychodzi do pulpitu i konieczny jest reset gry
5. na Metro wchodząc już do metra i idąc lewą stroną jako atakujący, mamy po lewej co jakiś czas filarki gdy wskakuje za nie i już leże wrogie pociski i tak potrafią zabić ( tu miałem ping mały więc o lagu nie ma mowy)
6. W pierwszym i ostatnim wejściu po lewej do metra ( chodzi o pojazd) nie zawsze wskakuje, po prostu się odbija, trzeba dobrze przy-celować by wskoczył do środka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
System operacyjny: Windows 7 x64
Procesor: e8500 @4ghz
Karta graficzna: hd4870 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.8
Ustawienia graficzne: High, aniso x16, aa off
Pamięć RAM: 8gb
Ilość FPS: 17-50
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: cable, 6mbit
Opis błędu: 2 błędy:
1) leżąc w krzakach kampiąc jako obrońca przy respie atakujących w krzakach, leżąc, po odpowiednim obróceniu się znikają krzaki, a ja wszystko widzę i zabijam dziesiątki atakujących, podczas gdy oni mnie nie są w stanie zobaczyć, bo krzaki te są duże i cały się w nich mieszczę (niestety nie zrobiłem screena, ale jest to w pobliżu fontanny)
2) Rzucając apteczkę (amunicję prawdopodobnie tak samo, nie sprawdzałem) w niski murek (np fontanny na pozycji startowej mapy metro) niszczy ona ten mur w drobny mak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 23:06 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 22:02
Posty: 31
System operacyjny: 7 64bit
Procesor: c2d @ 2.8ghz
Karta graficzna: msi 9800gtx+
Wersja sterownika karty graficznej: 285.38
Ustawienia graficzne: ultra low
Pamięć RAM: 4gb ddr2
Ilość FPS: niewiele
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: 5mbs
Opis błędu:
- gdy wlaczam gre, uruchamia sie ona zminimalizowana (jest w pasku zadan), po kliknieciu przechodzi w fullscreen;
- czasami po spawnie wszystko jest zabarwione na niebiesko, tak jakbym byl w menu, naprawia to wcisniecie escapu i powrot do gry;
- deploy praktycznie nigdy nie dziala, musze go klikac co najmniej 2 razy,
- listy przyciskow do przypisania nie da sie przewijac rolka w myszce, ani uzywajac strzalki (gora/dol) przy pasku przewijania na ekranie. da sie to jedynie zrobic kursorami;
- nie moge przypisac przyciskow myszki;
- swiatlo, najczesciej z wyrzutni pojawia sie w pomieszczeniach, w ktorych nie powinno byc widoczne (przenika przez sciany);
- zbugowane killcamy;
- luneta snajperska blyska nawet w ciemnych pomieszczeniach, pomijajac fakt ze aby luneta blyskala potrzebne jest slonce, ktore jest z reguly po jednej stronie mapy, a nie dookola;
- zbugowane snajperskie radyjko do spawnowania, mimo ze je ustawiamy, po smierci nie pojawia sie opcja spawnu;
- po revivie zmienia sie tryb strzalu na auto, gdy wczesniej mialismy ustawiony inny;
- na ekranie czasami pojawiaja sie [R] do podniesienia czyjegos kitu, czy [E] do uzbrojenia/rozbrojenia mcomu, gdy jestesmy od nich daleko;
- po walce, gdy pokazywane sa nasze osiagniecia, dzwiek jakby pierdzial, nie byl czysty;

generalnie gra jest okropnie zbugowana, a niektore elementy rozgrywki sa debilnie wrecz przemyslane. obawiam sie ze w retailu wiele sie nie zmieni


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 23:16 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2008, 15:43
Posty: 2
Samoloty Dziwnie upadają. Mianowicie gdy ktoś z nich wyskoczy to lecą cały czas prosto i po chwili pod takim samym kątem jak w momencie opuszczenia pojazdu. powinien zacząć pikować nosem w dół a on sobie leci np bokiem póki nie pieprznie w ziemię.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 23:19 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 22:02
Posty: 31
- ponadto noz powinien byc usprawniony, dziala z opoznieniem

sry za post pod postem:
- niedorobione przeskakiwanie obiektow, czasami tylko podskakujemy do gory;
- nie mozemy normalnie wbiec na niektore skalki, trzeba wskakiwac ; o
- podczas lezenia zdazylo mi sie pare razy nie moc dac zooma;
- niekiedy granaty zatrzymuja sie na krzakach


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 12:41 przez Sokar44, łącznie edytowano 1 raz
scalenie postów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 00:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
System operacyjny: Win 7 64bit
Procesor: X4 965 BE
Karta graficzna: 5870
Wersja sterownika karty graficznej: 11.8
Ustawienia graficzne: ALL LOW, TEX MED, ANIZO 1x, SSAO
Pamięć RAM: 4 GB
Ilość FPS: 35-45
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: Neo 2Mbit
Opis błędu: Kompletny brak HUD w Eyefinity ( różne rozdziałki testowane )

http://img24.imageshack.us/img24/7009/b ... 154.th.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/1143 ... 321.th.jpg

Dobra, teraz czepiam się bo koledzy już większość grubych felerów wyłapali.

http://imageshack.us/g/692/selektor.jpg

Selektor trybu ognia w pozycji SEMI a walił na AUTO.

Haters gonna hate.

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 12:44 przez Sokar44, łącznie edytowano 1 raz
Scalenie postów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 07:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2003, 21:42
Posty: 47
Lokalizacja: Białystok
System operacyjny: win7+sp1 32-bit (z dzisiejszymi aktualizacjami)
Procesor: intel core 2 duo t7500 2,2Ghz
Karta graficzna: GF 8600m 512mb
Wersja sterownika karty graficznej 280.26
Ustawienia graficzne: niedotyczy
Pamięć RAM: fizycznie 4 gb widziane przez system 3gb

mam błąd już podczas samego uruchamiania przez orgin-a

bf3.exe has stopped working
Kod:
Problem signature:
  Problem Event Name:   BEX
  Application Name:   bf3.exe
  Application Version:   0.0.0.0
  Application Timestamp:   4e7b2777
  Fault Module Name:   MSVCR80.dll
  Fault Module Version:   8.0.50727.4940
  Fault Module Timestamp:   4ca2b271
  Exception Offset:   00014c23
  Exception Code:   c000000d
  Exception Data:   00000000
  OS Version:   6.1.7601.2.1.0.256.48
  Locale ID:   1045
  Additional Information 1:   c48a
  Additional Information 2:   c48ac3c59a7c03efd3d875ba4c1ba4e5
  Additional Information 3:   f07e
  Additional Information 4:   f07e2c2a1d04131786300bc6b4ab8234

Read our privacy statement online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
  C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

_________________
Każdy coś umie jeden trochę lepiej drugi zaś trochę gorzej

q2dmkajoTHC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 10:49 
Offline

Dołączył(a): 8 wrz 2009, 08:03
Posty: 2
System operacyjny:Windows 7 64 bit
Procesor: i5 2500k (podkręcony)
Karta graficzna: 2 x hd6950
Wersja sterownika catalyst 11.10
Ustawienia graficzne: ultra
Pamięć RAM: 8GB
Ilość FPS: 25-50

masa błędów grafiki przy włączonym crossfire obraz mało płynny zwłaszcza w parku
na pojedynczej karcie grafika wyświetla się prawidłowo i jest płynniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 13:24 
Offline

Dołączył(a): 30 wrz 2011, 13:18
Posty: 1
System operacyjny: Win 7 Ultimate 64bit
Procesor: Intel Core 2 Duo 3.2 GHZ
Karta graficzna: nVidia GeForce 9600
Wersja sterownika karty graficznej: beta coś tam (te najnowsze)
Pamięć RAM: 4GB
Ilość FPS:30-35
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: Play Online 4G
Opis błędu: Dość nietypowy i ciekawy bug, robi się on podczas biegu http://s2.ifotos.pl/img/bug_hqrpasa.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
System operacyjny: Windows 7 x64
Procesor: e8500 @4ghz
Karta graficzna: hd4870 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.8
Ustawienia graficzne: High, aniso x16, aa off
Pamięć RAM: 8gb
Ilość FPS: 17-50
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: cable, inea, 6mbit
Opis błędu: Może nie tyle błąd, co chyba po prostu o tym zapomnieli. Nie widać na minimapie, na którym mcomie została podłożona bomba, a te 2 kwadraty nad nim też nie mają oznaczenia, które jest A, a które B

Właśnie na koniec mapy gra się po prostu zwiesiła na tabeli z wynikami.


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 13:35 przez Sokar44, łącznie edytowano 1 raz
Scalenie postów


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL