Teraz jest 19 mar 2024, 09:27

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 paź 2011, 23:00 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
66* Ostatnia broń, jaka odblokowywuje się u snajpera to SVD i M11 zamiast m39

Obrazek

Co więcej Zostajemy w nagrodę zamienieni w medyka -> Tak własnie widniec będziemy w zakładce KITS

Obrazek

No i oczywiście mała bzdetna gwiazdka, nie wiem po co...

Obrazek

Moim zdaniem jest to albo kiepski żart, albo jeden wielki BUG.

22h żeby odbplokować wszystko z tego kitu, to trochę za mało moim zdaniem. Miało być 100h więc oczekuję poprawki tego crapu.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 10:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
A mi tam nie przeszkadza ze szybciej można wszystko odblokować, przynajmniej w becie można więcej zobaczyć. Co do pełnej to mogli by trochę wydłużyć ale bez przesady. Nie każdy ma czas siedzieć tygodniami by wszystko odblokować. A tak chwila moment i wszyscy będą biegać z tym co trzeba ^^. A mi tam nie przeszkadza ze szybciej można wszystko odblokować, przynajmniej w becie można więcej zobaczyć. Co do pełnej to mogli by trochę wydłużyć ale bez przesady. Nie każdy ma czas siedzieć tygodniami by wszystko odblokować. A tak chwila moment i wszyscy będą biegać z tym co trzeba ^^.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 11:03 
Offline

Dołączył(a): 27 lip 2011, 13:30
Posty: 23
Gdzieś na oficjalnej stronie BF3 wyczytałem że system levelów jest jeszcze nie ukończony, więc wszystko jest możliwe. W BF3 Beta miała być możliwość odblokowania wszystkiego i mam nadzieję że to spowodowało szybsze odblokowywanie, Beta ma działać w końcu, jak mnie pamięć nie myli do 10.10.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2011, 11:02
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
A mnie denerwuj to że jak leże sobie gdzieś za głazami tam gdzie nikt mnie nie powinien widzieć dotaje i gine a ten co mnie zabił jest w takim miejscu z którego na 100% nie powinien mnie widzieć i tym bardziej zabić :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 12:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Up@ to znaczy ze co? Ze widzi cię przez te skały? Czy strzela na oślep a gumowe skały przepuszczają kule?

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2011, 11:02
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
wydaje mi się że skały przepuszczają strzały wystarczy kogoś podświetlić i go zabijesz nawet jak się schowa oczywiście nie za każdym razem tak jest


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
System operacyjny: Windows 7 64 bit
Procesor: Phenom II x4 965
Karta graficzna: GTX560Ti
Wersja sterownika: różne
Ustawienia graficzne: high
Pamięć RAM: 4GB
Ilość FPS: 280.26 i 285.38
Typ oraz prędkość łącza internetowego: UPC 25Mb/s

1. Spawnujący się/zreanimowani gracze mogą nas przesuwać.
2. Czasem modele (żywych) postaci leżą, ale zamiast czołgać się - przesuwają się szybciej niż powinni (idą/biegną w tym czasie?).
3. Trup przesuwa się również na płaskiej, poziomej powierzchni.
4. Zwiecha typ 1 - wywala do Windowsa.
5. Zwiecha typ 2 - freez i trzeba killować proces.
6. Zwiecha tup 3 - freez, trzeba killować proces, ale dźwięk się sypie (jakby spowolniony), więc trzeba robić restart.
7. Zwiecha typ 4 - freez i samoczynny restart.
8. Zwiecha typ 5 - freez i trzeba samemu robić restart.
9. Zwiecha typ 6 - czarny ekran, a potem brak sygnału od grafy - i trzeba robić restart.
Co do zwiech - temperatury ok, sterowniki - te same problemy na obu wersjach.
10. Leżący gracze czasem mają dużo dłuższe szyje, niż zazwyczaj - foki jakieś?
11. Stacjonarna wyrzutnia ppanc - rakieta leci trochę za wolno.
12. Raz zdarzyła mi się sytuacja, w której postaci nie dało się normalnie obrócić - przesuwam mychę, bardzo powolny obrót, a potem przeskok do właściwej pozycji. Lagów nie było.
13. Na CB, na lotnisku US, siedząc w wyrzutni plot, nie możemy rozwalić najbliższego drzewa.
14. Laser - promień nie powinien być widoczny w normalnych warunkach (bez dymu etc.).

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 20:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
_OskaR napisał(a):
Co do zwiech - temperatury ok, sterowniki - te same problemy na obu wersjach..
Średnio co 10-15 minut. Jak się uda, to można zagrać całą rundę.

15. Podnosimy kit martwego gracza, strzelamy sobie, chcemy podnieść naszego kita z powrotem - nie możemy - mimo,że jest widoczny, przykleja się do ściany.
16. Brak możliwości wyjścia do menu etc. tuż po śmierci - trzeba czekać na reanimację/możliwość respa.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2011, 21:52 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
34. Dao12 ma problemy z amunicją strzałkową, po odblokowaniu extended magów dalej nie mam strzałkowej która jest 10 fragów wcześniej...
35. Jak się dobrze przypatrzysz to przy A na pierwszej stacji lewy kawałek murka (tego okrągłego) nie jest dociągnięty do ziemi i wystaje ponad nią D:.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2011, 10:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2006, 15:46
Posty: 26
System operacyjny: Windows 7 64bit SP1
Procesor: i5 2500k
Karta graficzna: Radeon 6970
Wersja sterownika karty graficznej: Catalyst 11.10
Ustawienia graficzne: Ultra, 4x AA, 4x FSAA, 1920x1200
Pamięć RAM: 8GB 1600MHz
Ilość FPS: pomiędzy 40-50FPS
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: 20mbit od Multimedia Polska

Opis błędu:
1. Po zreanimowaniu przez medyka czasami zdarza się że nie działa celownik optyczny.
2. Po zreanimowaniu przez medyka, lub po wejściu z menu do gry zostaje ta fioletowa poświata.
3. Czasami osoby które się zreanimuje wyglądają jak by były na krzyżu unoszą się w powietrzu z rozłożonymi rękoma w bok.
4. Osoba która zginie czasami jest ściągana na skraj mapy albo jej ciało porusza się bardzo szybko jak by się obsuwało z góry wygląda to komicznie bo przecina krzaki (taki szybki ruch w bok)
5. Mapa Operacja Metro: przez niektóre metalowe płotki można przeskoczyć a przez większość płotków jak już się wyjdzie z metra nie da rady przeskoczyć.
6. Caspian Border: tutaj jadąc samochodem czasami można było rozwalić płot (siatkę) a czasami nie i samochód stał jak by przywalił w kamień.
7. Zdarza się też że jak rozwali ktoś z rakiety ścianę lub w wagonie metra to gracz się zacina w tym całym gruzie i nie da się ruszyć.

To chyba na tyle ode mnie :) prześlijcie to do EA / Dice :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2011, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Najlepsi sa wrogowie czolgajacy sie na boku z wycelowana bronią w sufit i do tego strzelający celnie. No masakra jakaś. Można bugi wymieniać bez końca ale jak już ktoś napisał , te błędy już dawno zostały usunięte a my gramy na starej wersji kodu. Fajnie pograć ale nie ma co zbyt serio do tematu podchodzić i nabierać złych nawyków :pNajlepsi sa wrogowie czolgajacy sie na boku z wycelowana bronią w sufit i do tego strzelający celnie. No masakra jakaś. Można bugi wymieniać bez końca ale jak już ktoś napisał , te błędy już dawno zostały usunięte a my gramy na starej wersji kodu. Fajnie pograć ale nie ma co zbyt serio do tematu podchodzić i nabierać złych nawyków :p

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2011, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
36. AN94 przy strzelaniu fullauto nie ma dźwięku wystrzału, słychać tylko 1 pocisk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2011, 17:32 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
37. Tryb pojedynczy, P90 i szybkie strzelanie powoduje że słychać co drugi wystrzał D:.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2011, 18:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2006, 15:46
Posty: 26
8. Ludzi i bronie ściąga w jedną stronę jak by przyciągał ich jakiś magnes.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2011, 18:33 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
37. Czasami M320 podczas sprintu zachowuje się jakbyśmy stali w miejscu (nie kołysze się)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL