Teraz jest 7 gru 2019, 20:00

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 paź 2011, 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Ej ale tak na serio wiecie ze sie nie ginie od jednej kuli? Tylko bugi tak pokazują...

Zabiliście wgl kogos jedna kulą? Pomijam headshoty ze snajperek i czegokolwiek co jest aktualnie w stanie zabić na strzał...

To widać najlepiej gdy giniesz a wiesz że trafiłeś pare razy w wroga a na killcami ma on 100% nadal. Po prostu jakims cudem(bugiem) dmg czasem "sumuje sie" (nie wiem jak to najtrafniej okreslic) :S

...Przynajmniej tak jest u mnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2011, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2009, 14:58
Posty: 224
Lokalizacja: Legionowo
ja się rozczarowałem. To nie jest gra, którą tak szumnie zapowiadano. Popieram dywana, chociaż pre ordera nie wycofuję. Jak można robić beta testy i jednocześnie blokować tak ważny tryb jak podbój? może nie chcieli się kompromitować? Samoloty mnie połowicznie rozczarowały, inf całkowicie. Jak zwykle aby mieć przewagę trzeba grać na low, aby bujna przyroda nie przeszkadzała;) pociski trafiają zewsząd... Poczułem się troszkę oszukany tym produktem, tym bardziej, że alfa ważyła tyle samo co obecnie waży beta. Czyżby był to ten sam produkt?

_________________
Obrazek

DOGFIGHT POLISH JET CUP 2010


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2011, 15:11 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2007, 14:05
Posty: 141
Cytuj:
tym bardziej, że alfa ważyła tyle samo co obecnie waży beta. Czyżby był to ten sam produkt?


Obrazek

Omfg & No Comment

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2011, 15:24 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2011, 13:39
Posty: 209
hahaha dobre :lol:

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2011, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2010, 19:31
Posty: 327
Również odnoszę wrażenie, że to nie jest tak że giniemy od 1 kuli tylko te strzały do nas nie są w żaden sposób markowane. Czerwone smugi pojawiają się dopiero po fakcie. Jak narazie największy dla mnie problem w Becie i dość irytujący, a te zniszczenia? Coś się aktualnie Frostbite 2 nie popisuje. Za to optymalizacja całkiem wporzo, mój biedny Q6600 i GTX460 SOC dają radę na High bez problemu. Zamawiam Preordera mimo wszystko i mam nadzieję, że wersja finalna miło nas zaskoczy ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2011, 05:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
Zauważyłem że dalej nie ma hedszot = śmierć.
Nie ważne czy jest to M95, czy M9, powinien być truposz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2011, 20:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Z M95 to w noge powinien być już dead :P Może na hardcorze tak będzie.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2011, 20:54 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 08:53
Posty: 10
Samoloty??!! - imo brak im dynamiki i prędkości - to co powinno wgniatać w fotel zachowuje się jak zwykła awionetka- z ziemi wygląda to jeszcze bardziej komicznie. Liczę bardzo że ten "mały" mankament naprawiony będzie/jest w wersji finalnej. Na tę chwilę nie mam ochoty zasiadać za sterami :-(.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2011, 21:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
=FPPL= DJArnold napisał(a):
Samoloty??!! - imo brak im dynamiki i prędkości - to co powinno wgniatać w fotel zachowuje się jak zwykła awionetka- z ziemi wygląda to jeszcze bardziej komicznie. Liczę bardzo że ten "mały" mankament naprawiony będzie/jest w wersji finalnej. Na tę chwilę nie mam ochoty zasiadać za sterami :-(.

Pozdrawiam

Albo realizm albo balans, gdyby miały takie super duper prędkości to tylko blitzkriegi a Stingera i Igle można by o kant wiadomej części ciała rozbić.

EDIT:
Dywan napisał(a):
TestyGier napisał(a):
No tak... BETA to beta, ludzie-czego Wy oczekiwaliście? pewnie to wersja z przed pół roku...
wersja z przed pol roku?????

Z tego co pamiętam, w dniu "premiery" bety był to hotfixowany build sprzed miesiąca.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2011, 22:17 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 08:53
Posty: 10
Tu o "super duper" prędkości się nie rozchodzi tylko o odczucie i wrażenie tej prędkości - niestety w becie tego nie czuć ani za sterami ani będąc obserwatorem z ziemi. Animacja samolotów pozostawia sporo do życzenia - nie będę porównywał nawet do BF2 bo "dziadek z 2005r." pożera betę na starcie. Jak wyżej mam nadzieję na poprawę w full wersji ;-).
PS. i ten start z "łąki" tak to można modelami RC a nie potężnymi myśliwcami.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 10:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2009, 14:58
Posty: 224
Lokalizacja: Legionowo
Ano racja po stronie Arnolda i większości zawiedzionych pilotów. Arnold kiedy wrócisz do 2ki?? :D mimo wszystko odczuwam więcej frajdy z gry w starszą wersję.

Wpadaj do nas na tsa (info na stronie NSZ)

_________________
Obrazek

DOGFIGHT POLISH JET CUP 2010


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 10:30 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2011, 10:20
Posty: 73
Widzialem gameplay na youtube jak gral jetem uzywajac joysticka ...
I powiem wam ze nie ma porownania, gra wtedy jest o wiele bardziej dynamiczna, mozesz pozwolic sobie na blizsze latanie przy ziemi, bardziej ogarniasz.
Po drugie gdyby jet mialy wieksza szybkosc mysle ze malo kto by dal rade w cokolwiek trafic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 11:31 
Offline

Dołączył(a): 21 maja 2011, 11:48
Posty: 1
Ja np. mam problem z odróżnieniem wroga od swojego. Jedynie w bliższym kontakcie pojawia się pomarańczowy pasek nad opforem albo dostrzegam różnicę w mundurze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2010, 11:18
Posty: 24
ja po 20 godzinach przyzwyczailem sie do modeli wrogow i bez problemu moge odroznic wroga.

jesli chodzi natomiast o moje odczucia to sa calkiem pozytywne, to jest tak samo jak z autami jak z oprogramowaniem... za pol roku wszystko bedzie dobrze spokojnie ;) pare updateow, poprawek, aktualizacji.....

gra na mnie robi ogromne wrazenie mimo minusow, niezpominajmy ze tez sa plusy o ktorych malo kto mowi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 12:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Akurat co do startu z łąki/uszkodzonego pasa to samoloty rosyjskie są niedoścignione. Amerykanie muszą mieć pas równy jak blat stołu i zamieciony nawet z okruszków bułki mechanika.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL