Teraz jest 11 gru 2018, 17:36

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 paź 2011, 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2003, 10:59
Posty: 167
Podziwiam osoby, które grają na joyu. Ja wymiękłem przy próbie konfiguracji. Po pierwsze piechota (oraz pozostałe pojazdy) ma domyślnie ustawienia do joya, więc trzeba jej wszystko wyzerować, bo inaczej przepustnica podniesiona do góry powoduje, że nasza postać kręci się w lewo. Dodatkowo nie wykrywa mi wszystkich przycisków na joyu :/ Oczywiście konfigurować joya można tylko po zrespieniu postaci, bo będąc martwym do opcji nie wejdziemy. Aby nie było za łatwo, to mnie jeszcze w trakcie konfiguracji ze dwa razy wywaliło z serwera za nieaktywność, więc potem wiedziałem, że co kilka zmienionych "klawiszy" trzeba wyjść z menu i zapisać zmiany :/ Walczyłem z tym długo. Po skonfigurowaniu i tak okazało się, że tona rzeczy się źle poprzypisywała i np. przepustnica od siebie to "hamulec" a do siebie zwiększenie ciągu. Drążek od siebie to podniesienie nosa, a do siebie to opuszczenie itd. W końcu się poddałem i stwierdziłem, że i tak nie chce mi się latać badziewiem z plastiku, bez flar, rakiet i widoku do tyłu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2011, 23:52 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 08:53
Posty: 10
Jurand napisał(a):
Ano racja po stronie Arnolda i większości zawiedzionych pilotów. Arnold kiedy wrócisz do 2ki?? :D mimo wszystko odczuwam więcej frajdy z gry w starszą wersję.

Wpadaj do nas na tsa (info na stronie NSZ)



Jurand ja prawie codziennie grywam w 2'ke ;-) tak z godzinkę góra dwie :-).
Na Ts'a chętnie wejdę.

aby nie było offtop - podoba mi się natomiast gra infantry "ale nie na mapie Metro - jakoś nie przepadam za ciasnotą" gdy w squadzie mam swoich znajomych i jesteśmy dodatkowo na Ts'ie. Wspaniale się wówczas gra - napięcie podczas akcji sięga zeniutu :-) i w końcu BF3 stał się trochę bardziej grą taktyczną - to mi akurat przypadło do gustu.

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2011, 09:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
Czemu po wystrzeleniu całego magazynka, nasz bohater ładuje wolniej, niż jak przeładujemy z nabojami w środku?
CODowski sposób...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2011, 11:55 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2007, 14:05
Posty: 141
Bo jak wyjebiesz wszystko, to musisz wepchnąć kulę do komory. Jak masz połowę magazynka, to ta kula w komorze już jest, i zajmuje to mniej czasu ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2011, 09:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
MilkyWayPL napisał(a):
Czemu po wystrzeleniu całego magazynka, nasz bohater ładuje wolniej, niż jak przeładujemy z nabojami w środku?
CODowski sposób...

Bo tak jest w rzeczywistości.
Pustą komorę nabojową trzeba przeładować ręcznie.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2011, 11:00 
Offline

Dołączył(a): 15 lut 2007, 12:35
Posty: 154
A jakie modele jetów były na Caspianie? Lub może wiecie jakie mają być w wersji finalnej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2011, 11:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2003, 07:58
Posty: 1901
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
ZbiR napisał(a):
A jakie modele jetów były na Caspianie? Lub może wiecie jakie mają być w wersji finalnej?


Na Caspianie byly F/A-18 Super Hornet i Su-35 Flanker-E
Na pozostalych mapach pojawia sie jeszcze Su-25 Frogfoot i A-10 Thunderbolt II.

_________________
Nikogo nie ma w domu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2011, 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Ciężko jednoznacznie opisać odczucia po becie. Na pewno jestem zadowolony z optymalizacji. Większość minusów które chciałbym wymienić już wiadome że zostaną wyeliminowane w pełnej wersji.

Największa bolączka jednak jest mapa. Operation Metro pasuje do BFa jak pięść do nosa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2011, 22:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
Wierzbin napisał(a):
MilkyWayPL napisał(a):
Czemu po wystrzeleniu całego magazynka, nasz bohater ładuje wolniej, niż jak przeładujemy z nabojami w środku?
CODowski sposób...

Bo tak jest w rzeczywistości.
Pustą komorę nabojową trzeba przeładować ręcznie.


No dobra, a co z shotgunem?
Pierwszy nabój wkłada jakoś dziwnie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2011, 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2011, 14:35
Posty: 23
Moje odczucia?
Na pewno jestem zadowolony że tak ładnie mój komp udźwignął BF3ke, operacja metro się znudziła ale dobrze że na pocieszenie dodano
caspian brodera na koniec, miły akcent.
Co do zastrzeżeń, nie mam. Cała gra bardzo mi się podoba fakt jedyne co mi przeszkadzało to obliczenia trafień a tak to gites malina.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2011, 11:03 
Offline

Dołączył(a): 15 lut 2007, 12:35
Posty: 154
Grievous94 napisał(a):
Akurat co do startu z łąki/uszkodzonego pasa to samoloty rosyjskie są niedoścignione. Amerykanie muszą mieć pas równy jak blat stołu i zamieciony nawet z okruszków bułki mechanika.


Gucio prawda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2011, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
No trochę przekoloryzowałem. Ale to Rosjanie montują opuszczane kraty we wlotach do silnika. A co do wytrzymałości samolotów rosyjskich to polecam zapoznanie się z manewrem "Cobra" http://www.youtube.com/watch?v=xgHoBDW56CI&feature=related. Obecnie ten manewr wykonują MIG 29, Su 27(i ich wersje rozwojowe) i oraz F-22 Raptor(chyba jako jedyny amerykański samolot). Tyle offtopu.
Co do bety. Wreszcie jakieś wyzwanie z dawaniem poprawki na odległość :D

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2011, 18:32 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2007, 17:44
Posty: 63
Żaden współczesny myśliwiec nie wystartuje z łąki czy z ubitej ziemi (tak jak na caspian border ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2011, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
clashh napisał(a):
Żaden współczesny myśliwiec nie wystartuje z łąki czy z ubitej ziemi (tak jak na caspian border ;).

Ale wiesz, to są ruskie myśliwce, one na popych i wódkę działają.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2011, 20:47 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
MilkyWayPL napisał(a):
No dobra, a co z shotgunem?
Pierwszy nabój wkłada jakoś dziwnie :mrgreen:

Wkłada pocisk do komory żeby nie musiał go później znowu dokładać po zaciągnięciu go. Lepiej wtedy załadować go prosto do komory.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL