Teraz jest 20 lut 2025, 13:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 gru 2011, 23:58 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
Witam, mam problem, właśnie ściągnął mi się BF3, instaluje przez Origina, włączam odrazu multi, jakąś pustą mapę, żeby "potrenować" latanie itd. I tu pojawia się mój problem. Grafika jest według mnie zwyczajnie brzydka. Rozmywanie jakieś dziwne, skaczące cienie... W niczym nie przypomina to trailerów i gameplayi. Wszystko na ultra. Mój sprzęt:

i5 2400 4x3.1
8GB Ramu
Radeon HDR 6950 2GB

Problem leży w sterownikach, w directx czy w czym? komp dość nowy, a za dużo tego nie instalowałem. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 00:06 
Offline

Dołączył(a): 16 paź 2011, 10:03
Posty: 106
Lokalizacja: Ave Silesia Wratislavia
Zrób screeny, zobaczymy tą Twoją "brzydką" grafikę :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 00:18 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
To w screenach raczej nie wyjdzie, chodzi o to że np. jak patrzysz na jakąś gałąź czy coś, to pod jednym kątem ona jest, pod innym znika. Wygląda trochę tak, jakby rozdzielczość była zła, ale jest na bank dobra, 1920x1080. Sterowniki najnowsze, directx 11, co jescze moze byc nie tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 00:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
To że liście są teksturami, nie modelami i przez interpretacje gry w 3D czasem znika większa lub mniejsza część tego liścia.
Pokaż najlepiej te zdjęcia brzydkiej grafiki bo możliwe że wymagasz więcej niż gra potrafi zaoferować na dzisiejsze warunki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 10:24 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
Teraz trochę pozmieniałem znowu ustawienia, ale nadal te dalsze dzrewa wyglądają tak strasznie, cały czas migają jakby. Na screenach to nie wychodzi :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 10:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Faflon napisał(a):
Teraz trochę pozmieniałem znowu ustawienia, ale nadal te dalsze dzrewa wyglądają tak strasznie, cały czas migają jakby.

Wiem dlaczego, one się ruszają a ty dostrzegasz zmianę koloru każdego piksela, zacznij się interesować przeciwnikami zamiast patrzeć na liście, będziesz idealnym snajperem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 12:19 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
Jest jescze problem z rzeczami w kształcie siatki, takimi jak płoty etc. Strasznie skaczą. A u mojego kumpla tego wogóle nie widać. Tak samo trawa etc. No niby można grać i przymróżyć na to oko, ale nie po to kupowałem niedawno nowego kompa, żeby grać na takim poziomie. coś musi być nie tak....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
A filtr anizotropowy włączyłeś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 15:46 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
Jest, x16. Tyle że teraz właśnie wyłączyłem, i nie ma żadnej, ale to żadnej różnicy, czy jest na 1 czy na 16. Może w tym leży problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Faflon napisał(a):
Jest, x16. Tyle że teraz właśnie wyłączyłem, i nie ma żadnej, ale to żadnej różnicy, czy jest na 1 czy na 16. Może w tym leży problem.

Dostrzega ruch pikseli a ostrości tekstur zauważyć nie może, porównaj tekstury pod kątem bez i z filtru.
Cóż, ja sam nie mam pojęcia co może być źle, może jesteś zwyczajnie przeczulony?
Na dodatek kto normalny w ferworze walki ogląda liście zamiast szukać przeciwnika?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 16:34 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
No właśnie problem jest taki że na mapach gdzie ejst dużo drzew można dostać apopleksji. a nie chodzi tylko o drzewa to samo jest z trawą, płotami z siatki etc. A czy jest filtr czy nei ma to żadnej różnicy nie widzę.

A też nie chodzi o to że musze je oglądać, tylko wiem, że na moim sprzęcie powinno to wyglądać znacznie lepiej. I to denerwuje.

Chociaż teraz znalazłem screen an którym wygląda to podobnie jak u mnie:

http://imageshack.us/f/14/forestrd.jpg/

to drzewo nad celownikiem. U mnie wszystkei są takie znikome i takie nijakie jak to. To normalne?



http://static.cms.netshare.pl/cms/2011/ ... 4ultra.png a tu z kolei wygląda lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2011, 23:28 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
Kurde, ale jak gram u siebie to nie mogę uwierzyć że to gra z 2011... NO jak dla mnie to w porównaniu grafiki MW2 wychodzi lepiej. Coś musi być spieprzone, ale nei wiem co i gdzie popsułem....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2011, 10:33 
Offline

Dołączył(a): 12 gru 2011, 23:23
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Też pojawiają mi się podobne kwiatki. Ale u mnie jest za to problem ze światłem. jest ze tak powiem przejaskrawione. Ciemne miejsca nawet przy nikłym oświetleniu ciemne niczym głębie Tartaru. Za to odblaski czy jasne powierzchnie bija po oczach "jasnością"
Dochodzi do tego jeszcze idiotyczne halo. Pracuje w "taktykach" nosze na co dzień szkła i za cholerę nie spotkałem się z takim efektem.
Znaczy wygląda to tak jakbym patrzył przez kamerę. ALE JA NIE PATRZĘ PRZEZ KAMERĘ.
Musisz się przyzwyczaić niestety. Niektóre tekstury wołają w tej grze o pomstę do nieba jest po prostu bardzo nierówna graficznie.
Przypuszczam że to zabieg optymalizacyjny zapewne przy pełnowymiarowych ładnych wszystkich teksturach gra była by niegrywalna ok grywalna na sprzęcie za dyszkę :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2011, 12:04 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 15:33
Posty: 42
Dobra, wziąłem się za siebie, zrobiłem nieco screenów, tyle ze są w pełnej rozdzielczości, i żeby było widać o co chodzi, nie miałem gdzie ich wrzucic wieć wrzucam na chomika. Jeżeli ktoś miałby czas, to mam wielką prośbę żeby to przejrzał, mimo że to 70 mb, i powiedział czy wszystko jest na pewwno ok.

[... CIACH...]
Mamy płacić by ujrzeć twoje screeny ??

Sokar44


folder bf3, plik screenshots.rar.


Szczególnie martwią mnie te płoty etc, bo ne screenie może nie wygląda to źle, ale jak się biegnie, i kazdy płot w okolicy tak robi, to sząłu można dostać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2011, 12:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Problem tkwi w Twoim komputerze a raczej w Twojej karcie graficznej.
Mam ten sam co Ty procek, 8GB Ramu i kartę GTX460 i u mnie wszystko wygląda idealnie. Wrzuć swoje screeny na inny serwis, nie mam zamiary płacić za to by ci pomóc.

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL