Ja włączyłem synchronizację pionową i dałem pamięć wirtualną na 5 GB i chyba po problemie z tym że nie wiem co z tych dwóch działań dało efekt. No ale w miejscu gdzie teraz nie ma crasha dzieje się inny bajer. Gra chodzi super płynnie na ultra a na caspianie. W jednym miejscu koło wzgórza lub na nim po chwili zwalnia masakrycznie aż dźwięk tnie i choć by nie wiem co już z tego tempa nie wyjdzie mimo że 5 sekund wcześniej było idealnie... Jak daje same tekstury na średnie a reszta ultra to chyba już się tak nie dzieje, może pamięć się tak nie zapycha. Jak by jeszcze to wyeliminować to by działało tak jak należy. Tak że bez kilku patchy i porządnych sterowników na ultra się nie pogra nawet jak ci chodzi super płynnie

Śmieszny patent jest też po alt tabie, zwiechy przy każdym obróceniu się i też już nic nie pomaga do restartu gry, tak ze widać że jeszcze trochę to kuleje wszystko.
Edit: Sprawdziłem, dałem pamięć na 1 GB i błąd się powtórzył po chwil cięcia, na 5 GB tak cięło 5 minut ale błędu nie wywaliło tak że o to chodzi. Ciekawy błąd swoją drogą, podaje wartość 2 na 4 GB czegoś tam a że mam 4 GB ramu to pewnie coś z tym wspólnego a dalej jest napisane o karcie graficznej ponad 512 MB, ja mam 1 GB. A ostatecznie dotyczy pamięci wirtualnej

Dałem sobie teraz 7 GB i gram a żeby cięcia nie było niestety tekstury średnie do póki tego nie naprawią

_________________

Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______