No to prawda, że jako aplikacja BF wykorzystuje 3 rdzenie jednak stwierdzenie "minimum" jest tu zasadne z uwagi na to o czym sam wspomniałeś - 4 weźmie na siebie sterownik, directX, system czy co tam jeszcze będzie mógł. Pośrednio na wydajność i komfort gry zastosowanie 4-rdzeniowego procesora będzie więc miało wpływ i tym samym nie mogę się zgodzić ze stwierdzeniem, że "między trzecim, a czwartym jajkiem nie ma praktycznie różnicy" bo jest. W szczególności w multi BFa, który jak żadna inna współczesna gra obciąża procesor. Z drugiej strony nie ma co się "kłócić" o techniczne szczegóły, ważniejsze są względy czysto praktyczne

A artykuł, o którym chyba piszesz był na benchmark.pl i ja go oczywiście znam. To pewnie ten z premiery BF3 połączony z mini-recenzją gry, tak? Z tego co się orientuje to testy jednak dotyczyły SP, a już to robi róźnicę.
_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
