Teraz jest 28 mar 2024, 13:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 paź 2011, 12:27 
Offline

Dołączył(a): 16 lut 2010, 15:56
Posty: 18
Jak zgłosić problem z B3?

wchodzisz na:
https://help.ea.com/

Wybierasz jakieś pytanie.

po prawej stronie jest kwadrat a tam:
Oceń przydatność pomocy.

wypełniasz formularz i można wysłać swój problem, który dostaje numer sprawy.


Dodatkowo tam jest info:
+48 22 397 44 33
Nasi konsultanci czekają na pytania 7 dni w tygodniu od 11:00 do 23:00 czasu środkowoeuropejskiego.
Opłata za połączenie według cennika operatora telekomunikacyjnego. O szczegóły proszę pytać swojego operatora.

Dział Pomocy Technicznej
Electronic Arts Polska
tel. (22) 397 44 33
http://www.polska.ea.com
pomoc_techniczna@ea.com

Electronic Arts Polska
adres: Budynek E Wisniowy Business Park, ul.Iłżecka 26, 02-135 Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2011, 17:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Nie polecam supportu z EA Polska. Trzy dni już próbuję się do nich dodzwonić (mam już nieźle nabity rachunek), a na maile odpowiadają tylko raz na dobę.
Strata czasu i nerwów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2011, 18:17 
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2011, 00:48
Posty: 4
Potwierdzam.
Cały dzien próbuję, się do nich dodzwonic, efekt ? tragedia.
Poprostu ręce opadaja ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2011, 04:33 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 02:52
Posty: 13
Też chciałbym się skontaktować z EA. Robię tak jak napisano powyżej. Oceniam przydatność pomocy, ale nie pojawia się żaden formularz... Napisałem na pomoc_techniczna@ea.com i system wygenerował mi taką odpowiedź:

Cytuj:
Dzień dobry,

Otrzymaliśmy Twoją prośbę pomocy wysłaną do Centrum Pomocy Electronic Arts. Z powodu ujednolicenia naszych usług, należy kontaktować się z nami za pośrednictwem formularza na stronie http://pomoc.ea.pl

Mamy nadzieję, że to rozwiązanie usprawni i przyśpieszy nasze usługi. Aby pierwszy kontakt z nami odbył się bez problemów, przygotowaliśmy instrukcję, w której znajdziesz wszystkie informacje niezbędne do wysłania wiadomości. Zalecamy, by już w czasie pierwszego kontaktu podać nam wszystkie niezbędne dane, dzięki którym będziemy mogli rzetelnie i w możliwie najkrótszym terminie odpowiedzieć. Instrukcję możesz zobaczyć klikając poniższy link. Odpowiedzi od nas należy oczekiwać w dniach roboczych w ciągu 24 godzin.

http://eapo-new.custhelp.com/cgi-bin/ea ... aqid=24128

Dziękujemy za korzystanie z naszych usług.

Centrum Pomocy Technicznej Electronic


Nie wiem jak dokładnie to rozumieć. Czy w takim razie jak dostałem taką informacje to ten mail wysłany do nich zostanie zignorowany?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2011, 10:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Tak, musisz się skontaktować przez stronę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2011, 14:51 
Offline

Dołączył(a): 3 lis 2011, 14:47
Posty: 1
Co jest sensowne chyba ze konto do ea ci nie działa i jak chcesz skasować hasło to wyskakuje błąd i kierują cię do pomocy. Kwadratura koła. Szlak mnie trafia z EA i dla tego od piątku popieram piractwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2011, 17:24 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2011, 20:58
Posty: 9
Piospi napisał(a):
Nie polecam supportu z EA Polska. Trzy dni już próbuję się do nich dodzwonić (mam już nieźle nabity rachunek), a na maile odpowiadają tylko raz na dobę.
Strata czasu i nerwów.

Ja dzwoniłem przez 3 dni i wkoncu o 17 sie dodzwonilem nie bylo zadnego problemu pani wszystko ladnie wyjasnila i rozwiazala problem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2011, 20:20 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 02:52
Posty: 13
Skorzystałem z pomocy technicznej i czekam już ponad tydzień na odpowiedź... Jakaś masakra... Dzwonić się boję, bo koszta połączenia mogą być duże. Macie co takich rzeczy informacje? Czy jest w ogóle jakaś inna forma kontaktu z EA niż telefon lub pomoc techniczna?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2011, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2011, 19:56
Posty: 26
Lokalizacja: Przyroda
Spróbuj EA live chat

_________________
We are the SPQR. You will be assimilated. Resistance is futile.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2011, 17:43 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:27
Posty: 19
a ja sie zdziwiłem bo na emaila odpisali po niecałej dobie:O i az nadto wyczerpująco :P

_________________
unser:DOSTOJNY and Arica_Harbor


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2011, 13:55 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2009, 02:52
Posty: 13
Banana.RobaL napisał(a):
Spróbuj EA live chat


Zadziałało! W 10 minut rozwiązano mój problem. Czekałem ponad tydzień na te maile... a można było tak rozwiązać sprawę.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2011, 21:59 
Offline

Dołączył(a): 27 paź 2011, 19:53
Posty: 11
Jak wejść na ten EA live chat ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2011, 09:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
W battlelogu masz po lewej "feedbacl & support".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2011, 11:50 
Offline

Dołączył(a): 27 paź 2011, 19:53
Posty: 11
Piospi napisał(a):
W battlelogu masz po lewej "feedbacl & support".


Ok, thx.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, 03:47 
Offline

Dołączył(a): 20 lis 2011, 14:09
Posty: 9
Zapraszam do korzystania z EA Advisors. Korzystanie jednak z tej szybkiej pomocy Supportu wymaga znajomości języka angielskiego.

https://customersupport.ea.com/loginapp ... ct-with-us

Myślę, że dzięki tej opcji każdy otrzyma to czego chce i zrozumie, że tam też pracują ludzie, a sami na świecie nie jesteście : ).

_________________
Electronic Arts Polska Sp. z o.o.
Telefon:+48 (22) 575 70 00
Faks:+48 (22) 575 74 00
ul. Iłżecka 26
02-135 Warszawa Polska


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL