Battlefield.pl http://forum.battlefield.pl/ |
|
Znikające bronie i wywalanie http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=152&t=41226 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | TheNagazul [ 8 sty 2012, 19:10 ] |
Tytuł: | Znikające bronie i wywalanie |
Powiem tak już mnie szlag trafia! Zapłaciłem za gre stówe i jak odpalam multi to najpierw bronie znikajom, postać jakby idzie a model zostaje za nią. Po tym cyrku gra wywyala i pisze, że gra nie działa. Przeinstalowałem na dysk C. najnowsze sterowniki karty. Komputer spełnia wymagania. Crysis 2 na full detalach jedzie i bez problemów nawet na Mp, a to?. Nawet na minimalnych próbowałem z najniższą rozdziałką i nic. Mój PC: procesor: AMD athlon 64 Dual Core 2.21GHz RAM: 2,5 GB WIN 7 32 bit. (tak u kolegi działa a ma też 32bit) Karta graficzna: ATI radeon 4650 HD. Proszę o szybką pomoc. (acha gra orginalna i gdzieś pisało że w trybie zgodności z xp odpali. po ustawieniu trybu zgodności nie włącza się) |
Autor: | Sokar44 [ 8 sty 2012, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Crysis 2 ma mniejsze wymagania niż BF3 Masz kiepski procesor, a karta też nie powala. Polecam lekturę a`propos debilizmu ustawiania w tej grze zgodności z XP. viewtopic.php?f=133&t=40924 |
Autor: | TheNagazul [ 8 sty 2012, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
ech czyli jakbym kupił jakiś lepdzy procesor (4 rdzeniowy) bo mam w planach to będzie szło? A sry jeśli uznasz z spam. Polecałbyś sprzedać bf 3 i kupić bad company 2? Bo "zła kompania" leci pięknie. (kiedyś kumpel porzyczył). |
Autor: | fido2801 [ 8 sty 2012, 23:27 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
TheNagazul napisał(a): Crysis 2 na full detalach jedzie i bez problemów nawet na Mp, a to?. Nawet na minimalnych próbowałem z najniższą rozdziałką i nic. Zakładam, że pasjans i saper też chodzą, ale to nie znaczy że BF3 również musi. Co to jest za argument w ogóle? TheNagazul napisał(a): ech czyli jakbym kupił jakiś lepdzy procesor (4 rdzeniowy) bo mam w planach to będzie szło? Jeśli wymienisz sam procek bez karty to na low/medium (być może) będzie szło. Jeśli do tego dorzucisz kartę to będzie latało. Ale wszystko zależy od głębokości Twojej kieszeni. Poza tym mocy procka nie ocenia się po ilości rdzeni. Quad oraz i7 mają tyle samo rdzeni, a różnica w wydajności jest kolosalna. PS: Jest opcja "zmień", tudzież edytuj. |
Autor: | Mofixil [ 9 sty 2012, 15:01 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
fido2801 napisał(a): Quad oraz i7 mają tyle samo rdzeni, a różnica w wydajności jest kolosalna. Quad ma 4 rdzenie z 1 wątkiem każdy, i7 ma 2 wątki na rdzeń więc łopatologicznie tłumacząc, ma "8" rdzeni na przelicznik z Quada. |
Autor: | fido2801 [ 9 sty 2012, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Mofixil napisał(a): fido2801 napisał(a): Quad oraz i7 mają tyle samo rdzeni, a różnica w wydajności jest kolosalna. Quad ma 4 rdzenie z 1 wątkiem każdy, i7 ma 2 wątki na rdzeń więc łopatologicznie tłumacząc, ma 8 rdzeni na przelicznik z Quada. Czego kolega wyżej nie wie gdyż w każdej specyfikacji technicznej zarówno i7 jak i Quad w rubryce "liczba rdzeni" jest piękne i okrągłe 4. |
Autor: | Mofixil [ 9 sty 2012, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
fido2801 napisał(a): Czego kolega wyżej nie wie gdyż w każdej specyfikacji technicznej zarówno i7 jak i Quad w rubryce "liczba rdzeni" jest piękne i okrągłe 4. Wiem, niejasno się wyraziłem z "8" rdzeniami. Chodziło mi o to że i7 chociażby potrafi wykonywać dwa zadania jednocześnie na rdzeniu, dlatego pozwoliłem sobie porównać to do "8" rdzeniowego Quada. |
Autor: | fido2801 [ 10 sty 2012, 03:20 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Mofixil napisał(a): Wiem, niejasno się wyraziłem z "8" rdzeniami. Chodziło mi o to że i7 chociażby potrafi wykonywać dwa zadania jednocześnie na rdzeniu, dlatego pozwoliłem sobie porównać to do "8" rdzeniowego Quada. Mofixil ja to wiem ![]() |
Autor: | TheNagazul [ 10 sty 2012, 08:00 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Hmm. Dziwne przcierz wymagania spelnia ale multi ma wieksze? Czyli kupuje procek lepszy i powinno smigac na medium? Dodam ze jak sklaniam kursor w kierunku nog postaci to bron pojawia sie i tez raczej problemow nie mam z czolgami. |
Autor: | fido2801 [ 10 sty 2012, 12:48 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Tak, multi ma znacznie większe wymagania. A jak skierujesz mysz w dół to karta ma mniej pracy i dlatego jest w stanie wygenerować prawidłowy obraz. |
Autor: | Mofixil [ 10 sty 2012, 16:30 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
fido2801 napisał(a): Tak, multi ma znacznie większe wymagania. A jak skierujesz mysz w dół to karta ma mniej pracy i dlatego jest w stanie wygenerować prawidłowy obraz. NOPE! Zbliżając się znacznie do obiektu który zasłania cały ekran lub patrząc na coś co samo z siebie zajmuje mało mocy obliczeniowej (statyczne obiekty) widać znaczący skok wydajności. Dziękujmy wszystkim za Backface Culling. |
Autor: | arcyzakala [ 10 sty 2012, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Czy wygląda to mniej więcej tak? http://www.youtube.com/watch?v=1CyW1VjzCfw Nagrywane kartoflem. Przepraszam za stęka i odgłosy tv ![]() Myślałem, że to jest wina lagów, ale pingi w granicach 50-60 ms. Gram na: Intel Core 2 Duo E7600 (po 3,06 ghz na rdzeń) 4 GB ramu GF 9800 GT (tu może być problem, niedługo planuję to zmienić na radka 6790) W7 64 bit. Tyle tylko, że mnie nie wywala z gry. |
Autor: | TheNagazul [ 10 sty 2012, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Powiem tak arcyzakala. to wygląda identycznie tak jak nagrałeś. |
Autor: | arcyzakala [ 10 sty 2012, 22:03 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
No to teraz zapewne jest nas dwóch ![]() Ja myślę, że w moim wypadku to raczej wina karty graficznej. Bo rewelacji nie ma, żeby jako tako grać mam wszystko na najniższych detalach, w muli ofc. Ale było by miło gdyby ktoś powiedział: NIE! zrób to i to i będzie po problemie ![]() |
Autor: | KrzysiekSBE [ 2 lut 2012, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Znikające bronie i wywalanie |
Sorry za wykop,ale : Mam to samo co koledzy wyżej. Mój komp to : Proc;Intel Pentium 4 2 X 3.20 GHz Graf; GeForce GT220 1Gb Ram : 8 ram DDR3 Win7 Proffesional 64 bit |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |