Teraz jest 24 kwi 2024, 15:08

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 paź 2012, 18:23 
Offline

Dołączył(a): 21 paź 2012, 18:14
Posty: 3
Witam serdecznie. Na wstępie dodam, że jesteście raczej moją ostatnią nadzieją na naprowadzenie mnie na jakikolwiek możliwy kierunek, dlatego też jestem skłonny prosić Was o pomoc. Od 3 dni nie mogę zalogować się ani na aplikację Origin, ani przez stronę www, ani na battleloga. Login jak i hasło są 100% poprawne. Jak nie pierwsze, to próbuję się zalogować na adres e-mail - bez rezultatów. Cały czas wyrzuca błąd, że login, e-mail bądź hasło są niepoprawne. Co do tego ostatniego to jest ogromny problem. Założyłem dawno temu konto e-mail na zagranicznym serwerze, który od pewnego czasu przestał istnieć. Nie mogę więc odzyskać konta e-mail, ani wysłać ponownego linku aktywacyjnego - jeśli cokolwiek by mi to dało. Co robić? Czy jest szansa na odzyskanie konta? Kontakt z EA? Wydałem na nie prawie 250zł, smutno byłoby się z nim rozstać. Ponadto nie sądzę, żeby me konto zostało w jakikolwiek sposób skradzione. Nie wchodzę na niesprawdzone serwisy, nie zapisuję haseł w przeglądarce, nikogo nie rzucam mięsem etc. etc. Login nie jest wcale zmieniony (potwierdził mi to kolega, tak samo, jak bf3stats), a moja ostatnia aktywność miała miejsce ok. 1.5 tyg. temu, wszystko się zgadza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2012, 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
kaaleth napisał(a):
Założyłem dawno temu konto e-mail na zagranicznym serwerze, który od pewnego czasu przestał istnieć.

Adres czy serwis?
Jak adres, załóż nowy o tej samej nazwie, jeśli serwis, cóż, zostaje tylko łaska EA.
Ostatnio coś w EA piaprzło i nikt nie mógł się zalogować, zmiana hasła pomogła.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2012, 18:42 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2012, 12:54
Posty: 64
Masz tutaj telefon do pomocy technicznej. 223970840 . Zadzwoń z rana koło 9;30 powinni szybko odebrać i ci pomogą. Nie baw sie w e-maile chyba że w ostateczności bo zanim nadejdzie odp to ...

_________________
Obrazek
i
3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2012, 18:53 
Offline

Dołączył(a): 21 paź 2012, 18:14
Posty: 3
Mofixil, niestety cały serwis, a z nim wszystkie usługi.
YOYO, dzięki. Spróbuję się dodzwonić, dysponuję wszystkimi danymi, kluczami oraz egzemplarzami gier (w szczególności Battlefield 3), więc mam nadzieję, że nie powinno być problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2012, 14:53 
Offline

Dołączył(a): 21 paź 2012, 18:14
Posty: 3
Na wstępie chciałbym prosić o scalenie postów o ile zajdzie tego potrzeba.

Problem rozwiązałem samemu. Po nieudanych próbach logowania na konto Origin i Battlelog, postanowiłem zalogować się na EA Help i co ciekawe, tam zrobiłem to bezproblemowo. :shock: Zmieniłem prędko dane i teraz wszystko ładnie gra :).

Chciałbym też dodać moje spostrzeżenia odnośnie EA Polska. Dzwoniłem do nich 3-ci dzień i nic. Cały czas melodyjka w tle i nic... Dziś dzwoniłem ostatni raz, naliczyłem prawie 5min z myślą, że jednak komuś zechce się odebrać i nic. Ciężko ich niestety nazwać w tym przypadku wsparciem, mimo tego, że pierwszy raz naszła mnie potrzeba skorzystania z polskiego wsparcia (o ile w ogóle można to nazwać "wsparciem").

Dzięki wszystkim za zainteresowanie, pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL