Teraz jest 24 kwi 2024, 09:10

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 maja 2013, 17:57 
Offline

Dołączył(a): 31 gru 2011, 15:47
Posty: 32
Witam

Nie mogłem nigdzie znaleźć podobnego tematu dlatego otworzyłem nowy. Gram w BF3 od ponad roku i nie miałem z nim większych problemów. Jakiś czas temu miałem problem z internetem i zanim znalazłem włąściwą przyczynę w akcie desperacji zrobiłem restart biosu. Od tamtej pory nie mogę grać w BF. Nic nie działa! Nie mogę dołączyć do żadnego serwera, po prostu po kliknięciu przycisku "dołącz" nic się nie dzieje, nie otwiera się żadne okno ładowania, nic. Tak samo jest z kampanią i z innymi przyciskami w batlelogu takimi jak aktualizacje, mecze czy raporty bitewne. Czy ktoś wie co mogło się stać? Może jakieś sterowniki przeglądarki się pogubiły? Próbowałem naprawić grę z poziomu origin oraz odpalać w każdej możliwości. Zrobiłem również aktualizacje sterowników karty i nic. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo moje się już wyczerpały...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2013, 18:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Data w biosie jest ustawiona poprawnie ?

Przeczytałem twoje wcześniejsze posty.

Grasz na i3-2110 i GT520M ... Kup inny sprzęt, ten już się kończy.

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2013, 21:05 
Offline

Dołączył(a): 31 gru 2011, 15:47
Posty: 32