Teraz jest 25 wrz 2018, 22:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sty 2012, 00:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
yyy a kogo a dzisiaj wyjebalem niby? pierwsze slysze bo nawet nikt killa za rpg nie dostal nie mowic o kicku
rozumiem ze to twoje konto?

[19:16:24] Sgt-Brzoza > same haki
[19:16:36] marioseda > wez nobie skoncz
[19:16:48] Sgt-Brzoza > *mama zabroniła mi przeklinać* sie psie morda
[19:16:59] Sgt-Brzoza > bo bana dostaniesz
[19:17:14] marioseda > dawaj
[19:17:30] Sgt-Brzoza > masy yaatwione
[19:17:56] Sgt-Brzoza > morda psie powiedziaem
[19:18:11] marioseda > do morda szczylu to ja ci moge
[19:18:24] Sgt-Brzoza > morda gwniarzu
[19:18:36] Pan_Kamil > brzoza japa kasztanie
[19:18:46] Sgt-Brzoza > morda piee
[19:19:47] Sgt-Brzoza > admin naucz sie czytac
[19:19:52] Sgt-Brzoza opuścił gre


nie oczekuj ze bede biernie czytal to co piszesz od 2 map tez mam swoje zdanie na ten temat ale kicka i tak nie dostales bo wychodze z zalozenia ze jesli ja nie przebieram w slowach nieraz to tez na naszym serwerze nie ma zakazu przeklinania wyjatkiem sa wszelkie wjazdy na rodzine i PL

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 00:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 10:01
Posty: 38
masz te logi w których to rozmawiałem z "aktimelem" i ta wyimaginowaną osobą która też potwierdziła moją winę ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 09:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
dalem juz logi actimela a ten drugi byl na ts to chyba logow Ci nie dam

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 10:01
Posty: 38
dobra zakładam że zrozumiałeś swój błąd


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 16:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Ja raz czy dwa grałem na tym serwerze. Źle nie było, dało się ugrać. Wolę inne serwery, ale cóż, nie spotkałem się na tym z niczym, na co mógłbym narzekać.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
maLENstwo napisał(a):
dobra zakładam że zrozumiałeś swój błąd


hmmmm... niech sie zastanowie
nie?!
nadal Ci tlumacze ze byly 2 osoby przeciwko Tobie a kick dostales tylko i wylacznie dlatego ze grales na tylke juz dlugo na serwerze ze dokladnie znales zasady inaczej poprostu dostal bys killa
a odpowiedz bo ktos do mnie strzelil z rpg to mu oddalem to w przedszkolu Pani

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 18:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 10:01
Posty: 38
Haah czyli dalej jesteś ograniczony i nie rozumiesz że ja tej zasady nie złamałem, a te pierwsze 3 linijki loga masz skąd?
Pytam bo nie orientuję się od strony technicznej czy serwery w tej grze zapisują takie logi czy też nie. Jeśli tak to weź się cofnij o 4-5 rund wstecz o tej rundy do mapy caspian border i otwórz oczy jak to Cie aktimel w lola zrobił. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 20:08 
Offline

Dołączył(a): 24 sty 2012, 21:05
Posty: 3
Witam.
Mnie nie obchodzi kogo zbanowałeś czy wyrzuciłeś anty-cheat był aż czerwony od wyrzucania oszustów z serwera gość miał prawo się zdenerwować .
Nie dało się grać sam tam grałem.
Mogłeś go ostrzec że jesteś adminem i że ma nie skakać[żeby się uspokoił bo dostanie "kick"} a ty go sam "podjudzałeś" ty tez jesteś winny.
sgt. to akurat gracz którego znam i nie rozumiem waszego podejścia do zaistniałej sytuacji jeżeli ty uważasz ze jak graja cheaty to jest ok to wporzo ale tak się grać nie da.
Czy on ma ban czy nie tego nie wiem ale tak się nie robi i tyle.
Jak ktoś gra uczciwie ma prawo do zdenerwowania przez oszustów którzy graja.
NADAL UWAŻAM ZE SERWER O KTÓRYM MOWA JEST OK I DA SIĘ NA NIM GAC ALE....
NIE MAMY DUŻO SERWERÓW POLSKICH W BF3 I TRZEBA TAK ROBIĆ ABY TE KTÓRE SĄ BYŁY WYSOKO W RANKINGU I ADMINISTRACJA SERWEREM STAŁA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.
Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam wszystkich.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, 22:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
roman2503 napisał(a):
Witam.
Mnie nie obchodzi kogo zbanowałeś czy wyrzuciłeś anty-cheat był aż czerwony od wyrzucania oszustów z serwera gość miał prawo się zdenerwować .
Nie dało się grać sam tam grałem.

Pozdrawiam wszystkich.



widzisz nie masz nawet pojecia o czym piszesz !!!
te informacje sa zbierane ze wszystkich serwerow i wyswietlane (bo mamy streaming PBBans i w ten sosob ustawione zeby wyswietlalo)
na serwerze nie bylo zadnego czita (mam alergie na nich takze szybko by polecial)
trzeba by sie nauczyc grac/pograc troche w ta gre dopiero wyrazac swoje zdanie takze zdenerwowac sie mieliscie prawo ale na siebie
bana/kicka nie dostal tylko killa z info zeby sie zamknal

a chcesz zobaczyc czity? idz na esl zagraj versusa w bf3 to spotkasz ludzi ktorych uznasz napewno za czity i stwierdzisz ze taki maadaa ktorego od czitow sgt wyzywal jest tylko dobry (nie zajebistym nie bardzo dobrym) graczem

chcesz administracji na najwyzszym poziomie?!
nie da sie zawsze ktos bedzie mial problem z tym ze albo kogos wyrzucisz albo ze nie wyrzucisz albo ze starasz sie zeby przestrzegali zasad (nazwa cie noob adminem w najlepszym przypadku) albo ze nie starasz sie o przestrzeganie zasad i tak w kolko
oczywiscie mozna tylko mowic o lepszych czy gorszych adminach ale zwroc uwage ze czesto pojawiaja sie teksty na czacie ze admin to admin tamto ze czesto tez pojawiaja sie tematy na forach (nie mam tu na mysli tego tematu bo sa serwery napewno z lepszymi adminami i tez maja wpisy ktorymi ktos probuje przeforsowac swoje zdanie lub zdyskredytowac adminow)

i pozdrawiam wszystkich normalnych zarowno graczy jak i adminow

p.s.
dodam tez ze admini tez graja a nie patrza co to ktos robi badz nie robi takze male info o lamaniu zasad przez typa X by sie przydalo a nie tekst typu admin noob

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2012, 17:05 
Offline

Dołączył(a): 24 sty 2012, 21:05
Posty: 3
W takim razie nie wiedziałem że to jest zbiorcza informacja.
Nic dodać nic ując.
Nie będę się spierał prawda zawsze leży po środku i każdy ma swoja prawdę.
Pogadam z sgt. aby się następnym razem zastanowił i tyle, lepiej sobie czasem "warczeć" do klawiatury niż obwinąć "obrażać" innych .
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2012, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
no takto wyglada takze nie dasaj sie :mrgreen:

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2012, 19:33 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2012, 16:52
Posty: 23
Grałem , grywam na Polish Hussars i nie mam do tego serva żadnych zastrzeżeń Polecam pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, 21:53
Posty: 201
Serwer spoko tylko dzisiaj spotkała mnie nie przyjemna sytuacja z jednym z adminów bodajże o nicku KubicaPL czy jakoś tak.
Najpierw pisał coś do mnie że mam "to wyłączyć" a później zaczął wyzywać od frajerów czy coś (dokładnie nie pamiętam). Trochę przykra sytuacja że administratorzy tak się zachowują, to tyle :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2012, 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
@Suszin
Kubica to nie admin tak dla wyjasnienia
usprawiedliwiac nie bede bo nie ma co sam wiesz jak bylo
jak dla mnie poprostu jestes dobry i tyle chociaz mozna dostac wk... jak napierdalasz i co tu sie dziwic ze on akurat nie wierzy ze tak dobrze grasz gdy na okolo tylu wspomagaczy


a tak wogole to dzieki za dobre slowo Artemis i Suszin

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2012, 23:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, 21:53
Posty: 201
Spoko, nie wiem jak wygląda sytuacja z cziterami bo nie grałem w BF3 ponad 2 miesiące. W każdym razie chciałem tylko zwrócić uwagę na tą sytuacje:)


Dzięki :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL