szakal0x napisał(a):
Jak by dla bf4 dali to w mig by naprawili netcode i wszystkie duperele
Nie sądzę, że narzędzia moderskie (przynajmniej w takim sensie jak do tej pory były udostępniane przez innych producentów) potrafiły naprawić netcode. Za to z pewnością tworzone mapy, budynki, krajobrazy nie miałyby małych kamyków przez które nie daje się przeskoczyć
Że o różnorodności, rozległości map, nowatorskich pomysłach nie wspomnę.
Moim zdaniem DICE padł ofiarą własnych ambicji (albo pazerności). Chcąc wygrać wyścig na rynku gier stworzyli grę tak rozbudowaną, że ani menadżerowie, ani programiści a w końcu i ani ich serwery ani nawet nasze blaszaki nie udźwignęły tej komplikacji. Rozległość map, ilość użytkowników, destrukcja otoczenia, skomplikowana fizyka, zmienne środowiskowe, itd. spowodowały, że ilość danych które trzeba wymieniać między serwerami a komputerami graczy jest ogromna. To powoduje że pojawiają się błędy "netcode", które mogą wynikać z gównianego kodu w samej grze ale też i z tego, że dane w internecie są wysyłane pakietowo z całą tego konsekwencją (np. taką, że pierwszy wysłany pakiet niekoniecznie dotrze jako pierwszy, jeśli w ogóle dotrze) itd....