Teraz jest 19 lip 2019, 01:51

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lis 2013, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Mofixil napisał(a):
szakal0x napisał(a):
Dokładnie tak, nienawidziłem tego latania po x minut w kółko jak się było podobnych umiejętności co wróg.

Przynajmniej był spokój i reszta mogła się wykazać.
q

Ale taka sytuacja i tak zdarzała się raz na może 10 tryhardzonych jetem gier.


Mofixil napisał(a):
LOCKON WARFARE!
Nie o taki skill(g/c)ap walczyliśmy!

*modern warfare. Takie czasy :> Jak dla mnie zrozumiałe, przynajmniej słabsi gracze też mogą cokolwiek zdziałać. Imo dominacja jednostek gdy w grze jest tak dużo ludzi nie powinna być przesadzona.
Mofixil napisał(a):
szakal0x napisał(a):
Kontrą jest pelotka i wrogie jety,


Gdzie MAA ma gówniany zasięg i DPS, SAA w bazie losowo instakilluje wszystko i pruje popkornem

No teraz w MAA działko to jest w sumie dodatek, a w bf3 było dokładnie na odwrót, rakietami to się chyba nigdy nie namierzałem.
A SAA broken, niech naprawią, albo dadzą ludzi do środka bo raz działa a raz nie...

Mofixil napisał(a):
a inne jety są zbyt zajęte farmieniem fragów na pojazdach naziemnych.

No to mierny team, co poradzić.
Mofixil napisał(a):
szakal0x napisał(a):
W bf3 było o tyle gorzej, że były dwa jety które i tak rozwalały każdy pojazd na jedno podejście, przy dwóch ogarniających pilotach bardzo szybko się serwery wypróżniały, tu jest o tyle lepiej, że masakrator jest tylko jeden.

Szkoda, że teraz wyrabia normę za dwóch.

Ale starczy rozwalić tylko jeden :>
No i dwóch czołgów na raz raczej nie zjedziesz, chyba że jakoś skillowo przy pomocy jdam ale do tego jeszcze sam nie doszedłem ;d Teraz mają jeszcze mniejszą szanse vs pelotka bo w bf3 mogłeś albo z końca mapy ffarami spamować albo na dwa jety dojechać, a tutaj nawet jeden activ radar i już orają pola :>


Mofixil napisał(a):
W dniu dzisiejszym, gdzie dla EA najważniejsze jest wygryzienie coda z rynku, BF4 jest casualówką, sztucznie upraszczaną i debilouodpornianą, mechaniki pojazdów to najlepszy dowód na to, można na pełnej lurwie wbić się helką w ścianę, spaść 30 metrów i spokojnie odlecieć...

Tak.
I tak jest fajne.

Mofixil napisał(a):
Infantry nie jest tyle najlepsze w całym pakiecie co najmniej złe. Jest gorzej tylko przez marne zabiegi z balansem i kiepski map design.

Jestem odwrotnej opinii ;d

Mofixil napisał(a):
szakal0x napisał(a):
Kolejnego bc2 nigdy w życiu.

Problem jest taki że w infantry zdecydowanie więcej rzeczy się udało (a przynajmniej tak go wspominam, BF4 też będę tak wspominać gdy wyjdzie jeszcze bardziej spartolony BF5).

Ja jedyne co wspominam to klawiatura w kawałkach po setnym zużyciu całego magazynka dla może dwóch trafień. W sumie odwrotność do tego co się dzieje teraz :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2013, 20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
szakal0x napisał(a):
Mofixil napisał(a):
Infantry nie jest tyle najlepsze w całym pakiecie co najmniej złe. Jest gorzej tylko przez marne zabiegi z balansem i kiepski map design.

Jestem odwrotnej opinii ;d

To że mapy wyglądają ładnie, nie znaczy że są dobrze zrobione.

szakal0x napisał(a):
Ja jedyne co wspominam to klawiatura w kawałkach po setnym zużyciu całego magazynka dla może dwóch trafień. W sumie odwrotność do tego co się dzieje teraz :>

Bo to wszystko jest debiloodporne pod "z grubsza przyceluj i przytrzymaj spust by wygrać" :>
W BC2 to trza było przynajmniej jakoś ogarnąć tapfire żeby być skutecznym na dystans, na dodatek TTK było dużo wyższe (niemalże dwukrotnie) i bardziej liczyła się celność niż to kto wysra więcej pocisków w stronę przeciwnika.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2013, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, 20:58
Posty: 24
Lokalizacja: Łódź
http://www.youtube.com/watch?v=nhigI6ioKLM
http://www.youtube.com/watch?v=rDisbX2EpA0
Tak apropo zrytej fizyki jetów. Może i się mylę, ale patrząc na te pokazy to w bf po prostu brakuje przeciągnięcia. Gdyby je dodali to może wtedy wyglądałoby to realistycznie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2013, 21:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Mofixil napisał(a):
To że mapy wyglądają ładnie, nie znaczy że są dobrze zrobione.

Jak napisałem, odwrotna opinia. Teraz mam 200h ponad w grze to moge się wymądrzać
Pisze ofc o conquescie.
bc2: Wszystkiego w sumie prócz Laguna alta i Heavy metal nienawidziłem w sumie
bf3: Firestorm Bazar Seine Metro Khrag <-Tych map nienawidziłem, jak grałem to czysto dla statów aby posnajpić, ponoobić, potrolować
bf4: ...eee, na shanghaju nie gram bo crashe i downbreaker bo w sumie nie wiem... A tak to każda mapa imo bardzo dobra
No na minus dla bf4 to są tdmy bo tylko locker i floodzone mi pasuje, cała reszta to słabizna jak na razie ;/

Mofixil napisał(a):
szakal0x napisał(a):
Ja jedyne co wspominam to klawiatura w kawałkach po setnym zużyciu całego magazynka dla może dwóch trafień. W sumie odwrotność do tego co się dzieje teraz :>

Bo to wszystko jest debiloodporne pod "z grubsza przyceluj i przytrzymaj spust by wygrać" :>
W BC2 to trza było przynajmniej jakoś ogarnąć tapfire żeby być skutecznym na dystans, na dodatek TTK było dużo wyższe (niemalże dwukrotnie) i bardziej liczyła się celność niż to kto wysra więcej pocisków w stronę przeciwnika.

Akurat ttk bardzo chętnie bym chciał z powrotem. Ale przy akcjach typu strzelasz nawet z bliska a pociski magicznie lecą do innego wymiaru chyba to ja wysiadam psychicznie ;s Do dziś wspominam akcje - ja z jakimś karabinem koleś na wprost mnie, bez celowania i tak cała jego postać jest w ramach celownika, full auto i NIC nie trafiło ;D Normalnie jak bym grał w to przed chwilą to pamiętam ;s


waclawek napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=nhigI6ioKLM
http://www.youtube.com/watch?v=rDisbX2EpA0
Tak apropo zrytej fizyki jetów. Może i się mylę, ale patrząc na te pokazy to w bf po prostu brakuje przeciągnięcia. Gdyby je dodali to może wtedy wyglądałoby to realistycznie :D


Kompletnie się na tym nie znam ale chodzi tu o to, że jak za bardzo się zamanewrujesz to zaczniesz opadać?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2013, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
szakal0x napisał(a):
Akurat ttk bardzo chętnie bym chciał z powrotem. Ale przy akcjach typu strzelasz nawet z bliska a pociski magicznie lecą do innego wymiaru chyba to ja wysiadam psychicznie ;s Do dziś wspominam akcje - ja z jakimś karabinem koleś na wprost mnie, bez celowania i tak cała jego postać jest w ramach celownika, full auto i NIC nie trafiło ;D Normalnie jak bym grał w to przed chwilą to pamiętam ;s

Wolisz to czy w losowych momentach padać od strzelby gościa będącego 50 metrów dalej za 3 ścianami i dodatkowo piętro wyżej?
Przypominam również że problemy z rejestracją trafień są i w BF4, nieraz widziałem już przeciwnika który mimo 20 celnych strzałów miał 75HP czy jakąś całkowicie niemożliwą ilość.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2013, 21:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Mofixil napisał(a):
szakal0x napisał(a):
Akurat ttk bardzo chętnie bym chciał z powrotem. Ale przy akcjach typu strzelasz nawet z bliska a pociski magicznie lecą do innego wymiaru chyba to ja wysiadam psychicznie ;s Do dziś wspominam akcje - ja z jakimś karabinem koleś na wprost mnie, bez celowania i tak cała jego postać jest w ramach celownika, full auto i NIC nie trafiło ;D Normalnie jak bym grał w to przed chwilą to pamiętam ;s

Wolisz to czy w losowych momentach padać od strzelby gościa będącego 50 metrów dalej za 3 ścianami i dodatkowo piętro wyżej?
Przypominam również że problemy z rejestracją trafień są i w BF4, nieraz widziałem już przeciwnika który mimo 20 celnych strzałów miał 75HP czy jakąś całkowicie niemożliwą ilość.

Problem z rejestracją zdarzył mi się tylko raz, obwinić mogę o to wszystko np. lag tego kolesia. Padać od ludzi za ścianami też chyba nie padam za dużo (na pewno mniej niż w bf3 na początku jego żywota), w 4ce problemy są i to jak na razie koszmarne, przy co 3 walce typu nagle widzimy się i strzelamy ginę na hita... Ale tak jak z bf3 mam nadzieje, że i tutaj ogarną to infantry, w efekcie w trójce bardzo przyjemnie mi się strzelało, większych problemów nie było. (okej, prócz m16)
tl;dr fikną i będzie okej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2014, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2010, 20:30
Posty: 28
Na śmigłowce wystarcza klawiatura - joy to zbędny grat; a samoloty...? pod warunkiem że nie będzie skrzypiał

_________________
Obrazek
::: don't cry when you die :::


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2014, 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Dla mnie latanie tylko na gamepadzie. Zdecydowanie łatwiej i przyjemniej manewruje się w powietrzu.

Przy okazji napiszę, że dla mnie również samoloty w BF4 są pomyłką i wcale nie dlatego, że startują spoza mapy. Mój poprzedni BF to była "2" wiele lat temu i tam samolot to było coś. Nie tylko walka w powietrzu, ale również bombardowanie. Zrzucanie bomb dawało więcej mocy niż zestrzeliwanie samolotów i śmigłowców, a w BF4 te kierowane rakiety to jakaś porażka - trzeba chyba trafić ze 3 razy żeby coś zniszczyć (biorąc pod uwagę, że sprzęt sam się naprawia...LOL). Samoloty w BF4 są najbardziej pokrzywdzoną grupą pojazdów w całej grze. Po drugiej stronie najbardziej przegięte są te małe "śmigiełka" koszące piechotę jak zborze oraz łodzie, które walą wszystko co się rusza przez pół mapy. Mam nadzieję, że to poprawią w kolejnych łatkach, tzn. zmniejszą skuteczność tych drugich, a poprawią samolotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2014, 21:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
30mm w AJ jest w stanie zinstakillować wszystko, jedyne co potrzebuje buffa to Stealth Jety i to wyłącznie do mobilności, prócz tego samolotom brakuje grawitacji bo zachowują się jak balony wypełnione helem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2014, 22:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Mofixil napisał(a):
30mm w AJ jest w stanie zinstakillować wszystko


...tia, pod warunkiem, że jest to piechota trafiona bezpośrednio... Wystarczy jakaś Tunguska na ziemi i bye-bye. Siła rakiet jest zdecydowanie za mała. Uwzględniając "samonaprawę" po dwóch trafieniach czy to śmigło, czy samolot, wszystko powinno ulec zniszczeniu i już. Odrobina realizmu by się tu przydała. Nie wspomnę już, że wiele zestrzeleń nie zalicza bo ktoś się rozbija o ziemię lub przy wyskoku z samolotu i jest "zabity w akcji"...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2014, 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Terapuls napisał(a):
Wystarczy jakaś Tunguska na ziemi i bye-bye.

Masz na myśli to pierdziuchowate działko które cechuje się marną celnością, kiepskim zasięgiem i DPSem który można najwyżej określić jako przeciętny (przyjmując że ktoś jest w stanie wyciągnąć 100% celności) :>?
Terapuls napisał(a):
Siła rakiet jest zdecydowanie za mała.

Za to masz ich od cholery.
Terapuls napisał(a):
Uwzględniając "samonaprawę" po dwóch trafieniach czy to śmigło, czy samolot, wszystko powinno ulec zniszczeniu i już.

1. Balans
2. Autonaprawa na pewno nie wyciąga odpowiednich wyników by negować, a co dopiero wygrać z działkiem jeta.
3. Lrn2Aim skoro w jednym przelocie z AJ nie potrafisz takich pierdół ściągnąć, nawet ja, mimo ogromnej niechęci do latania i braku umiejętności w tym, nie mam najmniejszych problemów z kokszeniem w powietrzu ze stealth jeta (znane jako "to inferior gówno co sra popkornem").
Dodatkowo, marudzenie że jakikolwiek easymode pokroju heatseekerów nie zapewnia dominacji w powietrzu, lol. To przez takich ludzi jak Ty BF wygląda jak wygląda.
Terapuls napisał(a):
Odrobina realizmu by się tu przydała.

Idź szpilać w ArmA czy DCSa jak Ci tak zależy na realiźmie, BF to zwykły masowy arcade.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, 09:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Mofixil napisał(a):
To przez takich ludzi jak Ty BF wygląda jak wygląda.


Czy Ty masz jakiś problem ze sobą? Leki odstawiłeś czy zapomniałeś wziąć? Ja tu wyrażam własną opinię właśnie o braku balansu i realizmu, a Ty mi jakieś wycieczki osobiste urządzasz. Wiesz, są tacy, dla których granie jest frajdą, mają gdzieś statystyki i nie napinają się nad fragami, a do tego nie grają po 10 godzin dziennie bo mają inne obowiązki. Dla takich właśnie ludzi samoloty są mocno niedowartościowane, zwyczajnie za słabe w porównaniu choćby do dwójki. Takie osłabienie samolotów moim zdaniem zaburza realizm pola walki, kiedy odrzutowcem można sobie co najwyżej bączki pokręcić, podczas gdy w rzeczywistości to śmiercionośna broń. W BF2 samoloty siały spustoszenie, teraz to mogą co najwyżej wzbudzać politowanie. Nigdy jeszcze w BF4 żaden samolot nie zabił mnie gdy biegałem po mapie jako piechota, podczas gdy w BF2 odrzutowce kosiły piechotę równo z glebą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, 09:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Nie koszą cię bo drewna są widać, a poza tym tu jest tylko jeden jet do zwalczania rzeczy ziemnych więc raczej on ma zawsze lepsze cele niż jakaś tam piechota. A poza tym tysiące osób by się z tobą nie zgodziły, uważają że nawet ten jeden jet jest sporo zbyt overpowered :> Co chwila na battlelogu jakiś płacz o te samoloty widać jakie to silne i niszczą biedne czołgi...
A i z tego co rozumiem to piszesz, że nie masz dużo czasu na gre ale chciałbyś wymiatać jetami ? :> W sumie ja też, na przykład, nie latam helkami ale powinni polepszyć tvki bo jak już wejdę to nie trafiam z nich ;/ Jak tak można ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, 14:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Terapuls napisał(a):
Czy Ty masz jakiś problem ze sobą? Leki odstawiłeś czy zapomniałeś wziąć? Ja tu wyrażam własną opinię właśnie o braku balansu i realizmu, a Ty mi jakieś wycieczki osobiste urządzasz.

Nie masz pojęcia o balansie skoro chcesz zbuffować element uzbrojenia który jest stworzony z myślą o łatwości użycia, nie efektywności.

Terapuls napisał(a):
Dla takich właśnie ludzi samoloty są mocno niedowartościowane, zwyczajnie za słabe w porównaniu choćby do dwójki.

Miały większą moc bo same per se były dużo trudniejsze w użyciu, jak dobrze pamiętam to w BF2 nie śmigaliśmy sobie jak w budyniu a samolotu nie dało się zatrzymać w powietrzu, ba, grawitacja nawet porządnie działała.

Terapuls napisał(a):
Takie osłabienie samolotów moim zdaniem zaburza realizm pola walki, kiedy odrzutowcem można sobie co najwyżej bączki pokręcić, podczas gdy w rzeczywistości to śmiercionośna broń.

Chcesz realizmu to marsz do milsimów, arcade pokroju BFa ma być dobrze zbalansowany i w najlepszym wypadku autentyczny, nie realistyczny.

Terapuls napisał(a):
W BF2 samoloty siały spustoszenie, teraz to mogą co najwyżej wzbudzać politowanie.

Ogarnięty pilot siał spustoszenie, nowicjusz najwyżej zmarnuje wartościowy asset, średni gracz będzie zajęty walką z drugim pilotem.

Terapuls napisał(a):
Nigdy jeszcze w BF4 żaden samolot nie zabił mnie gdy biegałem po mapie jako piechota, podczas gdy w BF2 odrzutowce kosiły piechotę równo z glebą.

Bo zazwyczaj są ciekawsze cele warte więcej niż żałosne 100 punktów (+25 za headshota jak ktoś przyfarci), każdy pojazd daje przynajmniej dwa razy więcej XP i jest łatwiejszy do trafienia.
Also, w BF2 jetem było trudniej przycelować (brak gigantycznego dorito krzyczącego CELUJ TUTAJ ABY WYGRAĆ) a i jet miał ciekawsze uzbrojenie, w BF4 liczy się tylko główne działko bo reszta jest albo straszakiem albo zupełnie nieefektywna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
Jeśli mówimy o realizmie latające vs. piechota w BF4. Potęga ognia jednego latającego w rzeczywistości (w życiu nie grze) rozkłada się na setki jeśli nie tysiące piechoty. W BF4 mamy raptem max 64 sloty a to daje kilka latających (jet, dwa helki) przeciwko 32 grającym, czyli co najmniej 1:10, które to mocno odbiega od jakiegokolwiek realizmu. Nie dość, że latające mają przewagę vs. piechota w szybkości i nieskończonym amo to jeszcze chcielibyście zwiększać siłę ich ognia? To może chcieć tylko ten co gra na fragi a nie na cele rozgrywki.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL