Teraz jest 29 mar 2024, 02:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Levolution...
PostNapisane: 30 paź 2013, 18:59 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Jak zapewnie kazdy gracz 4 wie ze levolution to nowy ficzer gry, wiele go nie widzielismy poza beta i urywkami w filmikach. Ale po premierze stalo sie juz to jasne, znow zadzial marketing...

Sam po tym co zobaczylem na Shanghai, Parcel Storm czy Flooded Zone moja opinia byla taka - event ktory zmienia w jakims stopniu gre, a to kurz i brak pojazdow po zwaleniu sie budynku + nowa miejscowka w ruinach, na Stormie wieksze fale, wielki statek wbija sie w wyspe oraz zatopienie mapy co daje nam nowy styl grania. Wlasnie skonczylem ogladac ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=NaUnif8A ... V4dwHxY0Mg i moje wrazenia z tego elementu spadly i to sporo... Naprawde jestem rozczarowany, wiekszosc tych lewolucji jest poprostu jakims eventem ktory powinien byc dzisiaj juz w standardzie bo wiadomo, nie da sie zniszczyc calej mapy ale zawalenie sie malej wierzyczki w wiezieniu czy rozwalenie ogromnej tamy to jest levolution? No bez jaj...

Ciekawe jak wypadna blokady, bramki metalowe,rolety antywlamaniowe na innych mapach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2013, 19:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Lelvolution. Już w BF3 było lelvolution :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2013, 19:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Generalnie pomysł jest fajny, choć na kilku mapach nie ten potencjał nie został wykorzystany. Np. na tej mapie z dużą tamą byłoby lepiej gdyby sama tama dzieliła obszar rozgrywki, a na niej samej znajdowała się jedna z flag.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2013, 20:55 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
http://www.youtube.com/watch?v=Q3W4FbsAqIY

Oficialny trailer tego elementu, nic dziwnego, nonstop stare ujecia i te glowne mapy gdzie cos to zmienia w grze bardziej niz "oo, ten budynek to stal, ale juz go nie ma"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2013, 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
BlackCockDown napisał(a):
Naprawde jestem rozczarowany, wiekszosc tych lewolucji jest poprostu jakims eventem ktory powinien byc dzisiaj juz w standardzie bo wiadomo, nie da sie zniszczyc calej mapy ale zawalenie sie malej wierzyczki w wiezieniu czy rozwalenie ogromnej tamy to jest levolution? No bez jaj...

Ciekawe jak wypadna blokady, bramki metalowe,rolety antywlamaniowe na innych mapach

Powinny być już w standardzie.
A jaka inna gra używa takich standardów?
Bo jakoś sobie nie przypominam.
Z resztą, czego się spodziewałeś?
Raz twierdzisz, że "bo wiadomo, nie da się zniszczyć całej mapy", a za chwilę "rozwalenie ogromnej tamy to jest levolution?".
Malkontentom nigdy nie dogodzi... :?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2013, 17:21 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Nikt nie uzywa tego bo latwiej ciagnac kase, patrz na COD i jego armie zombiakow - kupuja gre od lat a zmian tyle co palcow u nogi co kazda czesc.

Ale co mi po zniszczonej tamie ktora tylko spadnie, rozwali cos tam blisko jej i to caly levolution? Gdyby zalalo cala mape badz jedna czesc (losowa, droga A do RU badz droga B dla US) a tak to smieszny, po co to rozwalac? Nie wiem co ma niszczenie calej mapy do tamy z levolution? Albo mapka Zavod 311, wybucha budyek, pochwili komin sie przechyla i to wszystko... Praktycznie kazda mapa poza tymi co pokazuje oficialny trailer jest zwyczajnym duperelkiem typu zawalenie sie budynku z BC2/BF3, NIC SPECIALNEGO a 2 lata minely... Z takim postepem to moze w 2030 dostaniemy jakas porzadna gre gdzie destrukcja to destrukcja a nie wyburzanie scian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2013, 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Może tego nie zauważasz, ale gdy zwali się komin na mapie, to nie ma możliwości poruszania się pojazdami przez środek mapy. Dodatkowo powstają nowe przejścia i kryjówki dla piechoty.
Jak rozwala tamę, to podnosi się poziom wody i zmienia to diametralnie krajobraz gry i trzeba się nauczyć mapki "od nowa".
Podobnie niszczyciel, który wbija się w wyspę daje możliwość ostrzału AA ze środka mapy - co znacznie zmienia styl walki w powietrzu.
Fakt, faktem wybuch instalacji gazowej pod jezdnią czy zawalenie wieży strażniczej raczej niewiele zmieni. Moim zdaniem to dobry pomysł i w myśl idei "od czegoś trzeba zacząć", to jest ok.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2013, 01:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Czy może ktoś powiedzieć jak wejść do działka przeciwlotniczego, które jest na wraku niszczyciela na mapce Paracel Storm? Tego niszczyciela, który wbija się w wyspę przy punkcie "C".

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2013, 16:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Stacjonarne AA są niedostępne dla graczy.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 lis 2013, 18:52 przez Mofixil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2013, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mofixil napisał(a):
Stacjonarne AA są dostępne dla graczy.

No, to raczej oczywiste, po to tam to jest.
Tylko jak do niego wejść?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2013, 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Wierzbin napisał(a):
Mofixil napisał(a):
Stacjonarne AA są dostępne dla graczy.

No, to raczej oczywiste, po to tam to jest.
Tylko jak do niego wejść?


Gdzieś mi zeżarło nie.
NIE SĄ dostępne dla graczy, kieruje nimi AI, naprzemiennie durne jak but i prujące jak na aimie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2013, 23:48 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Ale wydaje mi sie ze w ktorym wywiadzie mowili ze przejecie tego punktu daje przewage przeciwlotnicza, teraz sie okazuje ze bot nia steruje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2013, 01:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Mofixil napisał(a):
Wierzbin napisał(a):
Mofixil napisał(a):
Stacjonarne AA są dostępne dla graczy.

No, to raczej oczywiste, po to tam to jest.
Tylko jak do niego wejść?


Gdzieś mi zeżarło nie.
NIE SĄ dostępne dla graczy, kieruje nimi AI, naprzemiennie durne jak but i prujące jak na aimie.


A to w sumie po co w statach są widoczne stacjonarki w zakładce pojazdy ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2013, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
szakal0x napisał(a):
A to w sumie po co w statach są widoczne stacjonarki w zakładce pojazdy ?

Ponieważ pozostałościowe śmiecie po copypaste z BF3.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL