Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Overpowered
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=159&t=50085
Strona 1 z 3

Autor:  Wojtas [ 17 lis 2013, 23:56 ]
Tytuł:  Overpowered

Zawsze w BFach pojawiały się bronie masowego rażenia które były przegięte, w tej części wg. mnie przegiętą jest łódź bojowa. To co ta maszyna potrafi zrobić jest niesamowite, czołg nie ma takiej siły.Na dzień dzisiejszy nic nie jest w stanie sprostać mocy niepozornej łódki. Podejrzewam, że w najbliższym patchu zostanie ona osłabiona...

Macie jakieś swoje typy broni które zdecydowanie górują nad innymi ?

Autor:  waclawek [ 18 lis 2013, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Łódce, tylko łódka może zagrozić! No i jety szturmowe :D

Autor:  Mofixil [ 18 lis 2013, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

30mm z attack jetów wymagają porządnego nerfa, 20mm w stealth jetach wymaga lekkiego buffa.
Cały system amunicji w pojazdach wymaga gruntownej przebudowy, 2 magazynki zapasu, lol.
I SRAW powinien mieć lepszy promień skrętu imho.

Autor:  Baloo [ 19 lis 2013, 00:21 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Sama lodka nie jest taka op. Wszystko zależy jaka jest załoga.. Czy tylko ja zauważyłem ze Bf4 to stricte team Play?

Autor:  Sokar44 [ 19 lis 2013, 06:57 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Baloo napisał(a):
Czy tylko ja zauważyłem ze Bf4 to stricte team Play?


Nie, nie tylko ty :P

Autor:  szakal0x [ 19 lis 2013, 08:21 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Łodzie op??? Lol.
Miniguny itd z pozycji pasażerów potrzebują nerfa vs samoloty, co to jest aby zabijały kilka razy szybciej niż maa...
Sacjonarne aa wymaga najlepiej wywalenia, czasem nie działa w ogóle a czasem się włącza od razu jak tylko wejdę w zasięg stealth jetem, i po ostatnim patchu zabija mnie w sekundę lol...
Activer radar rockets - znerfili kompletnie nieistotny parametr jakim jest damage a disable zostawili a w jetach to teraz jeszcze łatwiej nimi celować bo już w połowie drogi czasem zaczynają lecieć gdzie trzeba a wcześniej tylko pod koniec skręcały...
Scar-h - jak nie potrafią ogarnąć netcode to niech chociaż zrobią tak aby po 2 headshotach zostawał 1hp czy coś aby trzeba było trzeci strzał bo w efekcie w 90% 1hk ginę właśnie z tego badziewia ;s A jak się ogarną to chociaż recoil pls, to powinno mieć spory a strzela się tym jak z m4...
I jak by znerfili każdą broń zabierając jej połowe dmg to bym się nie obraził :>

Autor:  Max PL [ 19 lis 2013, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Samolotów według mnie już nie powinni zmieniać ani w górę ani w dół. Może i są słabe na co poniektórą broń ale zwróćcie uwage że mają większą możliwość sper... od ostrzału w stosunku do ataku z powietrza na pojazdy gdzie niekiedy HP znika w pół sekundy, a ucieczka jest niemożliwa. BF3 pod tym kontem był ciężki sprzęt powietrzny posiada tam przegiętą moc.
BF4 jest grą typu napier...anka, a nie symulatorem więc równowaga w broni powinna iść z skillem.

PS: Ogólnie to nie jestem zwolennikiem latającego sprzętu ale wiem że są osoby gdzie widzą przyjemność w graniu tylko i wyłącznie z latania więc licze się z tym że każdemu nie można dogodzić.

Autor:  skypan [ 19 lis 2013, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Niech nic nie "nerfią". Niech naprawią to co nie działa. Nie proście diabła by był zły :wink:

Autor:  Wierzbin [ 19 lis 2013, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

szakal0x napisał(a):
I jak by znerfili każdą broń zabierając jej połowe dmg to bym się nie obraził :>

Tak, tak, najlepiej stańmy naprzeciw siebie i kto pierwszy wystrzeli celnie trzy pełne magazynki, ten wygrywa. :omg:

EDIT:
Moim zdaniem nie ma sprzętu OP. Jak ktoś jest dobry w pojazdach, to będzie jeździł po mapie jak walec, jak ktoś celnie strzela ze snajpy, to się sprawdzi i tak powinno pozostać.
Jedyne co rzuca mi się na oczy, to mega nerf śmigłowców szturmowych; ociężałe, powolne krowy (praktycznie jak transportowce z BF3), które bardzo łatwo strącić z ziemi 2-3 rakietami kierowanymi (reload flar lub chaff po aż 30sek! sic!) i słabe działko strzelca i rakiety pilota.
Utrzymać się w powietrzu przez dłużej jak 5min. to "francuska" sztuka, czyt. sztuka spieprzania.

Autor:  BlackCockDown [ 20 lis 2013, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Jesli zwykla rakieta ala javelin zadaje tam 23% uszkodzen czolgowi to czemu ta sama rakieta wycelowana w lodz a tylko 3-7?

Autor:  szakal0x [ 20 lis 2013, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Wierzbin napisał(a):
szakal0x napisał(a):
I jak by znerfili każdą broń zabierając jej połowe dmg to bym się nie obraził :>

Tak, tak, najlepiej stańmy naprzeciw siebie i kto pierwszy wystrzeli celnie trzy pełne magazynki, ten wygrywa. :omg:

lol...

BlackCockDown napisał(a):
Jesli zwykla rakieta ala javelin zadaje tam 23% uszkodzen czolgowi to czemu ta sama rakieta wycelowana w lodz a tylko 3-7?

Z rakietami w łodzie jest taki problem, że one nie ogarniają jak łódź się rusza. nie wiem w sumie jak z javelinami bo nie używałem, ale te guided rakiety z jetów na ogół wybuchają za łodziami dopiero... Skutera chyba jeszcze nigdy w ruchu nie trafiłem.

Ale tak, znerfiona powinna być odporność quadów skuterów i łodzi transportowych - co to jest, że cała seria z apcty nie rozwali quada lol, te badziewia powinny ginąć na jedną rakietę/parę pocisków przeciwpanernych z czegokolwiek (no może prócz mbt law bo 2ez)

Autor:  Mofixil [ 20 lis 2013, 15:41 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Funfact.
Serwer nie ogarnia trafień rakiet w szybko poruszające się obiekty, dlatego zadają bardzo małe obrażenia lub nie zadają ich wcale :D
Wszyscy, oddajmy hołd tickrate na poziomie ~30TPS.

Autor:  Perley [ 4 gru 2013, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

shotguny ,w tej części przegieli z dodatkiem full choke np 870 albo uts-15 to czysty frag generator

Autor:  Mofixil [ 4 gru 2013, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Perley napisał(a):
shotguny ,w tej części przegieli z dodatkiem full choke np 870 albo uts-15 to czysty frag generator

1. Wciąż trza przycelować.
2. Body Armor zmniejsza obrażenie ze strzelb do koło 67%
3. UTS15 ssie w obrażeniach na strzał.

Autor:  szakal0x [ 5 gru 2013, 00:08 ]
Tytuł:  Re: Overpowered

Top1 most overpowered rzecz ze wszystkich battlefieldów...
UCAV.
Wow, prawie nic nie wymaga skilla, na mapach infantry/małych z respa możesz zabijać z praktycznie zerowym zagrożeniem (Puki przynajmniej inni tego nie odblokują), infantry na hita, w czołgi za 50+disable, recharge amunicji w pare sekund. To będzie tak banowane...
ALE JAKIE TO FAJNE MATKO nic tylko siedzę i tłukę z tego.... ;D Ale łatwo się domyśleć jak takie kd1 camper nooby dostaną w łapy coś takiego.... Zero pożytku dla teamu będzie... A jak cie jeszcze chociaż raz trafi taki podczas walki czołgowej... Instant ragequity wyczuwam ;/

Jedynym counterem są wymagane 3 x 5 killi w rundzie z samolotów co dla sporej części osób wydaje się niemożliwe do wykonania... :D



####

A shotguny nie są op bo to jest na bliski dystans jedynie, no i z tego co widziałem sabot już nie zabija z kilometra na hita więc
Nie są op.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/