Teraz jest 19 paź 2019, 14:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BF4 to kpina
PostNapisane: 18 mar 2014, 22:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 20:13
Posty: 133
Jestem wielkim fanem battlefielda moja przygoda zaczeła sie z ta gra dawno temu od bf 1942 i posiadam prawie wszystkie jej serie a to co zrobili z bf4 to kpina na dzień dobry opadła mi kopara jak sie okazało że nie można zmienić ustawień graficznych przy systemach 32 bit a posiadam viste 32 bit i co kupując tą gre jestem zmuszony kupić nowego win 64bit przeciesz to rozbój w biały dzień.Ale całe szcześnie pogrzebałem w pliku gry i odblokowałem ustawienia i o dziwo gra odpalił na moich ustawieniach wieć nie rozumiem dla czego fabrycznie zblokowali możliwość zmiany ustawień.Gra smiga elegancko ale tylko w trybie pojedyńczy gracz bo gdy prubuje zagrać w multi zaczyna sie horor wyzuca z każdego servera...gra sie ładuje elegancko a gdy ma już się uruchomić wyskakuje error ze zostałem wyzucony z nie znanego mi powodu i tak prawie za kazdym razem na 20 prób tylko raz udało mi sie wbić na jakiś server......dla mnie bf4 to jeden wielki KIBEL szkoda tylko było kasy na to gó...no ....pozostaje mi grac w bf3 bo z tym nowym sie nie da wytrzymać mimo wszelkich starań wyżuca mie praktycznie za kazdym razem naet po zaktualizowaniu PB i grzebaniu w portach

_________________
niema to jak gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2014, 22:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
...czekasz na medal czy coś? To że to będzie kupa co inteligentniejsi wiedzieli już podczas bety BF3, tak, trójki sprzed ponad dwóch lat, nie wiem czego się niektórzy spodziewali, spełnienia obietnic? Powrotu do korzeni? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2014, 09:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Skoro masz legalną Vistę 32bit to możesz legalnie zainstalować na swoim kluczu Vistę 64bit. Masz licencję na Vistę a wybór ilu bitową zainstalować, należy już tylko od ciebie.

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2014, 13:51 
Offline

Dołączył(a): 10 lis 2013, 02:43
Posty: 27
Po 1 Vista to porazka i kazdy o tym wie.
Po 2 u mnie ta gra dziala wysmienicie. Zawieszka zdarzy sie raz/dwa na tydzien ale ogolnie jest ok.
Po 3 podaj config na jakim grasz bo na byle pralce ta gra nie pojdzie z przyzwoita iloscia fps (60+ to przyzwoita do fps a nie 30 jak niektorym sie zdaje)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2014, 17:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
@byczek39

Sam jesteś porażka. Vista SP2 tak naprawdę niewiele się różni od Windows 7 i po service packach to jeden z najbardziej stabilnych OS jakich znam. Trzeba tylko ją dopieścić i powyłączać to i owo. Moja Vista na lapku chodzi od 2008 roku bez jakichkolwiek BSoD czy problemów. Wystarczy chcieć :)

@fishunwl
Swoja droga config kompa mógłbyś podać.

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2014, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:42
Posty: 139
Bo ja wiem na win 7 64b , gra działa znakomicie , na leciwym juz radku 5770 moge grac na wysokich sutawieniach w full hd, problemy z dziwnym wywalaniem z serwerów załatwia ręczny update punkbustera.

Więc , problem raczej jest po twojej stronie i twojej konfguracji kompa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2014, 23:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 20:13
Posty: 133
Mój konfig od dziś to vista 64 bit zmieniłem z 32bit zmieniłem procka z intel core 2 duo dwu rdzeniowy na inten 2 Duad q8200 2,33Mhz i podpiołem dodatkowe 2 gb ramu wieć mam teraz 6bg ramy ddr2 800Mhz a grafa to GTX 560Ti 1Gb ramu....i jestem teraz w trakcie instalowania gry od nowa mam nadzieje że na nowym procku i innym systemie i wiekszej ilości ramu odpali.A jak sie uda to zmienie opis że bf4 to kpina...a co do visty to jest to super win nie dam złego słowa o nim powiedzieć a wiem co mówie bo mam lapka z win 7 który w niczym nie jest lepszy od visty.

_________________
niema to jak gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2014, 00:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Q8200 to relikt przeszłości, BF4 może i ma marną optymalizacje ale w tym przypadku wina jest tylko i wyłącznie po twojej stronie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2014, 22:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 20:13
Posty: 133
Może i relikt ale innego proca nie mogłem wsadzić mam starą płyte główną z wejściem Lga 775 ale po wsadzeniu go daje rade gra śmiga na wysokich ustawieniach czasami przytnie ale jest ok w przyszłości i to niedalekiej planuje zniane kompa...ale puki co nie jest źle...więc zmieniam zdanie co do tego że bf 4 to kpina przyznaje się do błędu....sorki dla wszystkich urażonych :?

_________________
niema to jak gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2014, 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
fishunwl napisał(a):
więc zmieniam zdanie co do tego że bf 4 to kpina przyznaje się do błędu....sorki dla wszystkich urażonych :?

Ale BF4 to jest kpina, tylko że w tym przypadku wszystkie twoje problemy były spowodowane tylko i wyłącznie przez ciebie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2014, 23:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 20:13
Posty: 133
No z lekka masz racje pograłem wczoraj w tą gre tak porzadnie kilka godzin i mogę stwierdzić jedno jak dla mnie bf3 jest lepszy jakoś bardziej widzi mi się cała oprawa graficzna w bf3 jak w bf4...wczoraj grałem na jakiejś mapce w bf4 ruskie vs chinole nazwy mapy nie pamiętam ale mniejsza z tym chodzi mi o to że jak już sie zaczeła rozgrywka na tej mapie dosłownie jak bym widział bf2 te kolory ta cała oprawa graficzna heheheh normalnie jak bym grał w bf2 aż się uśmiałem.....ogólnie bf3 widzi mi się bardziej mimo że starszy i niby gorszy...takie jest moje zdanie :)

_________________
niema to jak gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2014, 00:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Fishunw tu nie chodzi o kolory, grafikę czy inne niewiele znaczące duperele.
Gra jest źle napisana i pół roku po premierze ma masę błędów, które zamiast być naprawiane, to przy każdej łatce jest ich coraz więcej.
BF4 to JEST kpina.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2014, 22:26 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2013, 15:01
Posty: 9
fishunwl porównujesz graficzne BF4 do BF2??? to ty chyba grasz w rozdzielczości 1024x768 i wszystkie ustawienia na minimum xD mi w BF4 gra się bardzo przyjemnie jeszcze ani razu nie miałem problemu i za kilka dni mam zamiar kupić premium


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2014, 23:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
KULA123 napisał(a):
jeszcze ani razu nie miałem problemu


Jeszcze.

KULA123 napisał(a):
i za kilka dni mam zamiar kupić premium


Jak dać się rżnąć to po całości, nie? Ładnie sobie EA wytrenowało graczy, granicę tolerancji jakości obniżają z każdym rokiem, ciekaw jestem do jakiego poziomu gówna dojdziemy przy 2020 roku, poprawki 9.99$ sztuka i start bez połowy zawartości a reszta nie działa ^^?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014, 00:27 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2013, 15:01
Posty: 9
Mofixil, jak gra chodzi mi bez problemowo to czemu mam zrezygnować z premium czemu uważasz że daje się rżnąć po całości? gram w rozdzielczości 1920x1080, wszystko na ultra, serwery 32vs32 i wyciągam 65-70 fps jedynie na mapie szanghaj jak budynek się wali i dym się unosi to mam dropy do 45-50 fps nigdy nie miałem problemu z battlelog żeby wbić na jakiś serwer, pingi na serwerach bardzo dobre, graficznie wygląda miodzio i się dziwie jak można porównywać do BF2

wiadomo że czasami można się zdenerwować kiedy w typa pakuje się cały magazynek ciągle hitmarker na ekranie, a przeciwnik się odwraca i pakuje ci headshota mając jeszcze 2hp, ale tak samo było w BF3 i sam tak miałem kiedy biegałem mając 0hp


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL