Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

BF4 to kpina
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=159&t=50518
Strona 4 z 4

Autor:  fishunwl [ 20 kwi 2014, 21:48 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

filmik robi wrażenie szkoda tylko że na minus bf-a :shock: :shock: :shock:

Autor:  fishunwl [ 3 maja 2014, 00:39 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

Po przegraniu kilkunasu godzin w tą grę jednoznacznie stwierdzam że ta gra to ładnie wyglądający SYFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor:  Dusty [PL] [ 3 maja 2014, 10:14 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

fishunwl napisał(a):
Po przegraniu kilkunasu godzin w tą grę jednoznacznie stwierdzam że ta gra to ładnie wyglądający SYFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Przegraj kilkadziesiąt/kilkaset kolejnych i się przyzwyczaisz :wink: No chyba, że potrafisz (potraficie?) podać tytuł, który ma podobne możliwości gry (sprzęt, mapy (ilość!), tryby rozgrywek, współpracę między graczami), podobny poziom technologiczny (grafika, pozycjonowanie dźwięku, destrukcja otoczenia), podobnie wyważony realizm vs. arcade oraz "umiejscowienie czasowe" (czyli czasy współczesne a nie IIWS czy nieokreślona przyszłość).

Moich znajomych i mnie denerwują zapewne dokładnie te same błędy w grze co Ciebie, jednak pomimo usilnych starań nie udało się nam znaleźć na tyle godnego zastępstwa by przestać grać w BF4 a zacząć w co innego.

Ech... Gdyby tak DICE uwolniło narzędzia moderskie (szczególnie map ale i sprzętu) dla Bad Company 2 to bym nawet kijem nie trącił żadnego Battelfielda....

Autor:  szakal0x [ 3 maja 2014, 10:44 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

Dusty [PL] napisał(a):
Ech... Gdyby tak DICE uwolniło narzędzia moderskie (szczególnie map ale i sprzętu) dla Bad Company 2 to bym nawet kijem nie trącił żadnego Battelfielda....


Jak by dla bf4 dali to w mig by naprawili netcode i wszystkie duperele

Autor:  Dusty [PL] [ 4 maja 2014, 09:52 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

szakal0x napisał(a):
Jak by dla bf4 dali to w mig by naprawili netcode i wszystkie duperele

Nie sądzę, że narzędzia moderskie (przynajmniej w takim sensie jak do tej pory były udostępniane przez innych producentów) potrafiły naprawić netcode. Za to z pewnością tworzone mapy, budynki, krajobrazy nie miałyby małych kamyków przez które nie daje się przeskoczyć ;) Że o różnorodności, rozległości map, nowatorskich pomysłach nie wspomnę.

Moim zdaniem DICE padł ofiarą własnych ambicji (albo pazerności). Chcąc wygrać wyścig na rynku gier stworzyli grę tak rozbudowaną, że ani menadżerowie, ani programiści a w końcu i ani ich serwery ani nawet nasze blaszaki nie udźwignęły tej komplikacji. Rozległość map, ilość użytkowników, destrukcja otoczenia, skomplikowana fizyka, zmienne środowiskowe, itd. spowodowały, że ilość danych które trzeba wymieniać między serwerami a komputerami graczy jest ogromna. To powoduje że pojawiają się błędy "netcode", które mogą wynikać z gównianego kodu w samej grze ale też i z tego, że dane w internecie są wysyłane pakietowo z całą tego konsekwencją (np. taką, że pierwszy wysłany pakiet niekoniecznie dotrze jako pierwszy, jeśli w ogóle dotrze) itd....

Autor:  szakal0x [ 4 maja 2014, 11:03 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

Patrząc co moderzy robią w tych czasach to jestem pewien, że wszystko jest możliwe. A cały netcode to tylko jeden parametr do zmiany a potem pare fixów i gotowe :>

No ale racja, musieli by twórcy udostępnić im te kody źródłowe czy co to się nie udostępnia aby mogli coś zmienić, już nie pamiętam co to za gra była ale wyszła jakiś czas temu i jednym z punktów promocyjnych tejże gry była właśnie możliwość modowania, tyle że ta możliwość ograniczyła się jedynie do tworzenia własnych skórek/tekstur czy coś takiego...

A bc2 też miało gówniany netcode, z frostbitowych bfów zostaje tylko bf3 po patchach w tym przypadku ;d Zresztą z takiej trójki moderzy mogli by i bf4 i bc2 wyciągnąć :>

Autor:  Mofixil [ 5 maja 2014, 10:05 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

szakal0x napisał(a):
Patrząc co moderzy robią w tych czasach to jestem pewien, że wszystko jest możliwe. A cały netcode to tylko jeden parametr do zmiany a potem pare fixów i gotowe :>

...no jednak nie.
Netcode w BFie jest spartolony przez dużo większą ilość czynników niż niski tickrate.
Spartolona jest interpolacja i komunikacja między trzema ogniwami, klient-serwer-klient, spartolone jest nawet wyświetlanie odebranych danych u klientów (widoczne pociski nieraz rozłażą się z rzeczywistym pociskiem, obiekty nie są synchronizowane u graczy wcale, sami gracze nie są odpowiednio synchronizowani!), na dodatek jest jeszcze masa gównianych mechanik dla ruchu postaci i samej zabawy bronią która nic tylko powoduje kolejne problemy.
Remedium na ten żałośnie zły "netcode" nie jest lepszy tickrate, a napisanie całości od zera, krok po kroku, gdy mamy pewność że poprzednia część działa to dorzucamy następną.

Autor:  Rudzik82 [ 23 maja 2014, 21:21 ]
Tytuł:  Re: BF4 to kpina

Nie da się ukryć, że BF4 za szybko został wydany.. było dużo błędów, ale nie wiem jak to się dzieje, że jedna połowa grać może, a druga już nie.. ja należę do tej pierwszej grupy. Mi gra chodzi znakomicie.. łącze się z każdym serwerem, nie pamiętam kiedy mnie wywaliło z serwera bez powodu, czy też z błędem "Battlefield 4 przestał działać". To żal wręcz, że tyle po premierze, tyle poprawek było wgrywanych i ciągle są tacy którzy grać nie mogą. Mają co robić teraz panowie z DICE !

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/