Teraz jest 23 kwi 2024, 14:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lip 2013, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Realizm a autentyzm...
Smugowce powinny mieć DoT!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2013, 17:41
Posty: 59
WoWo_Soldier napisał(a):
Mofixil napisał(a):
Jakoś te pociski muszą być oznaczone w grze, sam byt pocisku jest niewidzialny
Chyba że w czwórce będzie się strzelać pociskami smugowymi które w praktyce służą do korygowania ognia i występują zależnie co 3-5 naboi (1 smugacz na 5 zwykłych pestek). Pociski smugowe występują w kilku wariantach, wykorzystuje się w nich związki fosforu które zapalają się w locie poprzez tarcie powietrza, nie wiem czy wykorzystuje się w nim biały fosfor - największe świństwo jakie może być, gdy się przylepi do ciała np. do ręki to będzie palił się tak długo aż przepali ją na wylot lub aż skończy się "paliwo" nie da się tego ugasić - aby zmniejszyć ból poleca się amputację.
Czyli teoretycznie wystarczył by jeden pocisk aby zabić i usmażyć przeciwnika (ale wiadomo, w grze [DICE] dostaniesz takim pociskiem w głowę, nie dość że się przeżyje z ugotowanym mózgiem to pewnie tylko kilka hp mu weźmie)
Pociski smugowe występowały w BF1942 w samolotach i tam akurat co 3 "niewidzialne" pociski był 1 smugacz, nie wiem jak wam ale nie dość że tam to było realistycznie odwzorowane to pomagało celować (FH-FHSW)
Tutaj to jest przegięcie aby strzelać każdym smugaczem


Wat.
Nie za dużo kombinowałeś? IMHO to nie żaden pocisk smugowy tylko DICE chciało, żeby grafika 'weszła na kolejny poziom'

_________________
NONSENSE I SAY


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 10:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Kiedyś w grach był hitscan i pocisk był reprezentowany przez sprite.
Teraz DICE uparło się na "rzeczywistą balistykę" i mamy co mamy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 10:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Sergeant Nonsense napisał(a):
DICE chciało, żeby grafika 'weszła na kolejny poziom'
Szczególnie nowy poziom gdy grafika wcale się nie różni od BF3, a dodanie 1 efektu wylotu to błahostka. Oni dobrze wiedzą że gdyby wydali SDK to już dawno w modach waliły by się wieżowce, a tak mają pretekst do zgarnięcia hasju.
Dam se coś odgryźć że w całym BF4 tylko ten wieżowiec będzie się walił, reszta to małe domki jak w BC2 - co było akurat fajne, lepsze niż w BF3
Mofixil napisał(a):
Teraz DICE uparło się na "rzeczywistą balistykę" i mamy co mamy...
Army z tego nie zrobią xD
Tutaj masz szybko znaleźć wroga i albo zginąć, albo go zastrzelić, żadnej taktyki

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Na wszystkie mapy (których ma być ile, 11 w podstawie i ~6 dodatków 2-4 mapy każdy) pewnie będzie jeden konkretny twór do rozpierdzielu i mikrodestrukcja jak obłupywanie kawałków ścian :D
I jeszcze się bronią że to był ich wybór a nie ograniczenie silnika :D
Mogliby z PC zrobić platformę testową.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 13:53 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Jakieś dowody, że to ograniczenie silnika czy tylko tak sobie gadasz? No właśnie... Bardzo dobrze, że są ograniczenia bo nie wyobrażam sobie np bazaru po 10 minutach spamu rpg,m320 gdyby można rozwalić wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
czopor napisał(a):
Bardzo dobrze, że są ograniczenia bo nie wyobrażam sobie np bazaru po 10 minutach spamu rpg,m320 gdyby można rozwalić wszystko.
A ja bym chciał akurat widzieć mapę zniszczoną w 100%
Popatrzcie na te domki na karkandzie, wydupane do końca, trzymią się na 1 filarze i to się nie zawali, lepiej aby były zawalone niż tak stoją i straszą, a schować w nich i tak się już nie da.
pod względem destrukcji bardziej podoba mi się BFBC2, oby BF4 był podobny

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Ale w BC2 mimo wszystko było ile, 4 typy domków? 36 segmentów każdy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Bf3 destrukcję ma imo znacznie ładniejszą i dopracowaną, lecz w BC2 jest trochę mniej ograniczeń w tym co można rozwalić. Jak zrobią połączenie obu to powinno wyjść coś zajefajnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 22:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Znając DICE to rozwalimy mało i będzie to wyglądać sztucznie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2013, 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2013, 17:41
Posty: 59
WoWo_Soldier napisał(a):
Dam se coś odgryźć że w całym BF4 tylko ten wieżowiec będzie się walił, reszta to małe domki jak w BC2 - co było akurat fajne, lepsze niż w BF3

To zostało już oficjalnie zapowiedziane :D

_________________
NONSENSE I SAY


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2013, 15:15 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Ktos sie przymierza do zakupu "odblokuj wszystko" w BF4? Bo ja tak, nie chce mi sie wbijac wszystkiego, chce zaczac grac, a tym sposobem jest walka o xp (wysyp serwerow pod metro) podobna do odblokowywania skorek do broni - zabij 20 gosci z mozdzierza, choc nigdy go nie uzywalem bo zbedny czy zabij 15 z claymore'a choc C4 duzo lepsze w polu bitwy. Ile to czasu zajelo w starszej wersji BF3 odblokowanie flar dla jeta... Potem w patchu wrzucili je juz odblokowane. A tak mam wszystko, testuje, i wybieram co mi pasuje niz meczyc sie i tracic czas


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2013, 15:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Na co mam kupować coś co mogę mieć za darmo O.o Dla mnie nie ma to sensu. Kupię jedynie podstawkę, chyba że któreś DLC okazałoby się naprawdę genialne, a w to (patrząc na trójkę) nadzieje mam nikłe. Poza tym, wkurza mnie polityka na krojenie gry i sprzedawanie jej jako DLC, więc będę jednym z wielu narzekających i jednym z niewielu przeciwstawiających się temu.

Bo pewnie z DLC będzie tak jak teraz. Niby 4 DLC (B2K nie liczę), gdzie tryby poumierały w ciągu tygodnia (chyba najdłużej Scavengera grałem, Air Superiority to w ogóle po 2 rundach mi się znudził), gnatów kilka niby dodali, ale też bez rewelacji. A z każdego DLC można znaleźć po jednej fajnej mapce :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2013, 22:20 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Mozesz miec to za free ale za to trzeba spedzic xx godzin masterujac bronie, assigmenty, itp a tak wszystko masz i sobie testujesz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2013, 10:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
No i jaka jest zabawa z gry wówczas? To że się idzie na łatwiznę? Naprawdę nie rozumiem dzisiejszych ludzi i ich podejścia do gier. Kiedyś za taką możliwość odblokowania wszystkiego za $$ zaczęto by wieszać i ogólny niesmak, to samo DLC, kiedyś DLC to było DLC - inny klimat, przeniesienie walki. Dzisiaj to tylko kilka mapek które mogłyby być w podstawce. DLC to np. Vietnam do BC2, Special Fortres do BF2, Secret Weapons do BF1942
Kiedyś było najlepiej, zero unlocków, niczego, wsiadałeś jechałeś strzelałeś zabijałeś

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL