Teraz jest 28 mar 2024, 21:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 paź 2013, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Pilot helikoptera napisał(a):
Mofixil napisał(a):
Pilot helikoptera napisał(a):
W becie nie podoba mi się start helikoptera. Poleciałem na sąsiedni dach wroga trochę pokampić z użyciem heli, a gość który wsiadł do helikoptera szturmowego po zaledwie 2 sekundach był już w powietrzu. Bez jaj raczej helikoptery nie startują tak szybko co to jakieś silniki odrzutowe posiadają ?!

W BF3 po szybkiej przesiadce z pilota na strzelca i znowu na pilota, helka niemalże wystrzeliwała w powietrze.


To tu jest to samo. Cholernie to nie realne.


Bez przesady, to akurat osłabili, po krótkiej przesiadce na gunnera (1-3s) już opad jest spory a start powolny (stosunkowo) chyba nawet taki jak byś po raz pierwszy startował. Nie da się już solo gunnerem pociąć na szybko piechoty na niskiej/średniej wysokoścu bo trzeba się liczyć z zaryciem w ziemie/wode

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2013, 23:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Pilot helikoptera napisał(a):
Bez jaj raczej helikoptery nie startują tak szybko co to jakieś silniki odrzutowe posiadają ?!


Turbinowe silniki współczesnych helikopterów to tak naprawdę silniki odrzutowe tylko bez dopalacza :) I żebyś nie był zdziwiony, taki silnik posiada też M1A Abrams :P

Mofixil napisał(a):
Ludzie z AMD też się skarżą, teorię wszystkich legły w gruzach.


Ja nie narzekam, mam pomiędzy 45-99 FPS na Ultra a mam kartę AMD i procek Intela

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, 08:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Sokar44 napisał(a):
Ja nie narzekam, mam pomiędzy 45-99 FPS na Ultra a mam kartę AMD i procek Intela

Po ostatnich patchach mam rock solid 60FPS na high, pewnie to samo byłoby na ultra.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2013, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2003, 10:59
Posty: 167
BF3 nie podobał mi się bardzo. Jak dla mnie najgorsza część serii. Nie mówiąc już o Metrze, które próbowało chyba zrobić z BFa jakąś niedorozwiniętą wersję CoDa na 64 osoby.

Niestety bety BF4 nie zdążyłem przetestować na tyle, aby mieć pewność, że chcę tę grę kupić. Zanim naprawiono błąd z loading screenem, który niestety występował także u mnie, beta prawie dobiegła końca, więc czasu na testowanie prawie nie było.

Pod względem technicznym mój komp ma tylko dwa jajka i około 6 lat na karku, więc nie oczekiwałem w testach mega płynności. Graficznie na low gra wygląda bardzo biednie, a po zawaleniu drapacza chmur mam wrażenie, że ktoś wyłączył tekstury i rzucił na wszystko jednolity szary kolor. Być może na wyższych ustawieniach wygląda to lepiej, bo wiele osób zachwyca się, że mapa pokrywa się super ekstra szarym pyłem. Ze względu na przedpotopowa technologię mojego złoma, prędkość przetwarzania wszechświata porównywalną z dzisiejszymi smartphone'ami, nie doświadczyłem zachwytu nad grafiką i powiem szczerze, że w BC2 jak dla mnie była lepsza. To samo dotyczy przycinania gry. Ogólnie działała w miarę płynnie, nawet wydaje mi się, że lepiej niż BF3, do momentu wciśnięcia spustu w karabinie.
1. Widzę przeciwnika, wciskam LPM, lag/freez, nic się nie dzieje, jestem martwy.
2. Widzę przeciwnika, wciskam LPM, widzę jak przeciwnik do mnie strzela, mój karabin nie wiem dlaczego nie działa, mija 1 sekunda, jestem martwy.
3. wróć to punktu 1.
Tak wyglądało moje infantry. Ale znowu zaznaczę, że dwa jaja do tej gry to za mało.

O dziwo gdy jeździłem czołgiem, nie miałem takich problemów z wydajnością gry. Nie mam pojęcia dlaczego.

Mapki? Ta z bety bardzo przypadła mi do gustu. Sporo sprzętu, z czego BF zawsze słynął. Sporo przejść dla piechoty i możliwości dostania się na tyły wroga. Najbardziej przypominała mi Mashtuur City z BF2. Nie jest może za dużo przestrzeni, wszędzie jest bardzo blisko i można dobiec, przepłynąć wpław prawie w każde miejsce mapy, mimo wszystko mapka całkiem fajna i grało mi się bardzo przyjemnie. Tutaj BF4 robi zrobił krok w dobrą stronę, chociaż nadal to nie to samo co w starych odsłonach. Pytanie tylko jak będą wyglądały pozostałe mapy. W becie dostępna była tylko jedna, taka, która powinna zadowolić zarówno miłośników infantry jak i pojazdów. Czy inne mapy będą bardziej tunelowe? Ciężko stwierdzić i jak dla mnie brakowało możliwości przetestowania jakiejś mapy z otwartymi przestrzeniami.

Destrukcja otoczenia? W mieście mamy kilkanaście drapaczy chmur, zawalić oczywiście można tylko jeden. Kupka gruzu, która po nim zostaje wydaje mi się dziwnie mała. Ogólnie destrukcja trochę lepsza niż w BF3, jednak nadal jest to mega oskryptowane i prowadzi do tego, że po 5 minutach otoczenie wygląda za każdym razem tak samo. Może to dziwne, jednak destrukcja najbardziej podobała mi się w BC1. Być może dlatego, że tam była to jeszcze jakaś nowość.

Czy kupię BF4? Nadal nie wiem i się waham. Gdybym miał nowszego kompa być może bym się zdecydował. Beta mnie skusiła, jednak nauczony doświadczeniem obawiam się powtórki z BF3. Niestety w becie zobaczyłem zbyt mało, aby w pełni się przekonać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2013, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Co do zmian po becie to już o niektórych wiadomo:

Cytuj:
Low frame rate/stuttering
PC players may have experienced trouble in the Beta getting the game running at a good frame rate. Rest assured that we’re using the information we received to optimize the performance for the launch of the game. We also released three game client updates and a number of game server updates during the Beta to address some of these issues and to gather more information to ensure a smoother launch.

Stuck on loading screen
We have identified some of the reasons why players, mainly on PC, were getting stuck on the loading screen and are currently working around the clock to decrease the rate at which this occurs. The latest PC patch for the Beta helped for some players and we are confident we will be able to minimize this issue for launch.

High CPU usage during the Beta
CPU usage could sometimes skyrocket for dual, quad and six-core processors. We identified some of the reasons and released three patches with fixes that went live during the Beta, to address the problems. This was a true Beta, and as such all the crash reports that were generated during this period will actually help us make a better game.

Controller layouts (X360/PS3)
We’ve increased the available controller options in Battlefield 4, including the new controller layout and multiple alternatives that we hope will make you feel right at home. If you’re more comfortable with the controls from Battlefield 3, we’ve got you covered. Just by bringing up the options menu, you can choose the “Legacy” layout, which is similar to that in Battlefield 3.

Empty server listings (X360/PS3)
While in the Server Browser you may have seen lists of empty servers. By changing the filter options, you’ll be able to find populated servers that you can join. You can also use the “Quick Match” function to quickly get into the action.

The elevator catapult (All platforms)
Although an interesting concept, elevators were never designed to act as a catapult or teleporter. The bug where the elevator button would catapult you up into the air is fixed for the final game. But we did enjoy all the crazy videos you’ve posted. Thanks!

Gameplay balancing
We are still balancing gameplay, and in true DICE fashion will continue to do so well after the release of Battlefield 4. Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game.

Infantry Changes
-Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill. The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage.

-Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode.

-Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire.

-Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range.

-Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates.

-Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPG’s, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack.

-Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible.

-Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event.

-The revive time has been increased from 7s to 10s.

Vehicle Changes
-Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon.

-Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%).

-Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike.

-Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered.

-Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role.

-Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role.

-Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times.

-Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating.

Locking Weapon Changes
-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced.

-Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for RPGs, SMAW, and MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation.

-All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons.

General Changes
-The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event.

-The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness.

PC Specific Changes
-Fixed a string in On Foot PC key bindings that should have read “CROUCH (TOGGLE) / PRONE (HOLD)”.

-Removed an unused “Underslung” key binding on PC, the “Select Gadget 1″ key binding now controls both of these actions as expected.p


No cóź, jedyne co mi się nie podoba to nerf IFV bo bardzo fajnie się rozwalało czołgi 1v1. I tak się będzie dało, lol, ale już nie bezczelnie od frontu XD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2013, 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Zamiast ogarnąć recoil, z AK12 zrobili kolejną inferior pukaweczkę której nie będzie używał nikt...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2013, 16:15 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2011, 23:41
Posty: 48
Myślicie że w finalnej wersji balistyka pocisków zostanie poprawiona(wróci do wersji z BF3) czy jednak nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2013, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
deftones9 napisał(a):
Myślicie że w finalnej wersji balistyka pocisków zostanie poprawiona(wróci do wersji z BF3) czy jednak nie?

To co my myślimy, to jest mało ważne.
Trzeba zapytać producentów.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2013, 16:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Przepraszam bardzo ale kurka, co wy macie do tej "balistyki" między BF3 a BF4? W wielce chwalonym BF2 nie było wcale opadu tylko czas lotu, później nastąpił BC2 który dorzucił mały opad dla karabinów snajperskich (bo reszta broni albo go nie miała, albo był tak mały że aż nieistotny), później był BF3 gdzie prędkości pocisków były żałośnie niskie (bo 670m/s max, typowy pocisk karabinowy ma coś koło 1km/s) ze sporym opadem i nagle jest płacz że w BF4 nie trzeba aż tyle kompensować za opad? Nie licząc już zabawek dla bushwookie pozwalających na zerowanie...
A jeśli ktokolwiek tutaj próbuje ukryć zachowanie się broni (odrzut i rozrzut) pod hasłem "balistyka" to powinien jak najprędzej to przemyśleć, i jeszcze raz, i jeszcze raz...
W erze BF2 i CS pojawił się okropny trend na bronie z koszmarnym rozrzutem i zerowym odrzutem, problem jest taki że w CSie nie było takiego okropnego wynalazku jak random spread.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2013, 18:49 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2009, 11:07
Posty: 416
W BF2 też był opad pocisku, ale bardzo mały.

_________________
RIP: Battlefield Play4Free † 20. Dec. 2011


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2013, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
czekolada napisał(a):
W BF2 też był opad pocisku, ale bardzo mały.

Bliski zera i ze wszystkich doświadczeń zauważyłem tylko czas lotu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2013, 03:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2010, 11:58
Posty: 6
Po pograniu troche w bete tylko utwierdzilem sie w przekonaniu ze jako duzy, jedyny DLC do BF3 bylaby to gra idealna, za 59.99 troche nowych map, troche nowych broni, jakies usprawnienia. Jako osobna gra to zwykly skok na kase. Zmian jest zbyt malo wzgledem BF3 aby nazywac i sprzedawac to jako nowa gre.

Levolution - jesli tak ma wygladac to wielce zapowiadane zmienianie pola walki to juz duzo wiecej mozna bylo zrobic w BFBC2 - mozna bylo zaorac cala plansze i zostawic ino zgliszcza - w Szanghaju widac sie zabezpieczyli przed tym, bo mozna zniszczyc szyby w jednym budynku a w budynku obok nawet czolg nie sprawi ze cokolwiek sie stanie... Naprawde liczylem ze w CQ bedzie mozna zaorac cala mape i zamiast tych wiezowcow i budowli zostana zgliszcza, ale nie mozna, wiec po co zapowiadaja w BF4 takie wielkie mozliwosci zniszczen skoro wieksze chyba juz byly nawet w starenkim Red Faction - tam tez mozna bylo rozwalic sciany, te ktore zostaly oskryptowane. Robienie sobie jaj z graczy wychodzi EA naprawde dobrze.
IMHO tak powinien wygladac Szanghaj w BF4 po 1 rundzie CQ - http://ais.badische-zeitung.de/piece/00 ... 445383.jpg

Niestety EA tylko pozoruje progres.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2013, 09:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
skolland napisał(a):
Levolution - jesli tak ma wygladac to wielce zapowiadane zmienianie pola walki to juz duzo wiecej mozna bylo zrobic w BFBC2 - mozna bylo zaorac cala plansze i zostawic ino zgliszcza - w Szanghaju widac sie zabezpieczyli przed tym, bo mozna zniszczyc szyby w jednym budynku a w budynku obok nawet czolg nie sprawi ze cokolwiek sie stanie... Naprawde liczylem ze w CQ bedzie mozna zaorac cala mape i zamiast tych wiezowcow i budowli zostana zgliszcza, ale nie mozna, wiec po co zapowiadaja w BF4 takie wielkie mozliwosci zniszczen skoro wieksze chyba juz byly nawet w starenkim Red Faction - tam tez mozna bylo rozwalic sciany, te ktore zostaly oskryptowane. Robienie sobie jaj z graczy wychodzi EA naprawde dobrze.
IMHO tak powinien wygladac Szanghaj w BF4 po 1 rundzie CQ - http://ais.badische-zeitung.de/piece/00 ... 445383.jpg

Niestety EA tylko pozoruje progres.


Serjo sie spodziewales ze cala mape wielkich wierzowcow bedzie mozna rozwalic? Nawet na tychh ich idealnych ntrailerach bylo widac ze sie tak nie stanie, zreszta zawalanie takiej ilosci budynkow wysokich albo by wygladalo niewiarygodnie zalosnie albo by zadna platforma tego nie uciagnela.
A levolution to tu chodzi raczej o te map changing events a nie o ogolna destrukcje.
Moim zdaniem w shanghaju destrukcji jest tyle ile trzeba, jedyne czego bym sie doczepil to tej dziury w drodze bo kazdy dobrze wie juz gdzie jest i nie ma potrzeby tamtedy przejezdzac...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2013, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, 12:34
Posty: 29
skolland napisał(a):
jedyny DLC do BF3 bylaby to gra idealna, za 59.99 troche nowych map

To traktuj to jako DLC bo też tak można. W preorderze dostajesz 10 map plus tam jakieś gówniane gadżety. Wychodzi ok 70 zł za podstawowe mapy i drugie tyle za Chińską nawałnicę :mrgreen: Jak dla mnie przyzwoita cena za to 2xDLC BF4 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2013, 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2010, 11:58
Posty: 6
szakal0x napisał(a):
Serjo sie spodziewales ze cala mape wielkich wierzowcow bedzie mozna rozwalic? Nawet na tychh ich idealnych ntrailerach bylo widac ze sie tak nie stanie, zreszta zawalanie takiej ilosci budynkow wysokich albo by wygladalo niewiarygodnie zalosnie albo by zadna platforma tego nie uciagnela.


1. Mamy juz prawie 2014 rok a destrukcja w grach fps jest na poziomie poczatkow XXI wieku...
2. Niestety konsole ostro hamuja rozwoj gier - gdy nawet w jakiejs grze ma szanse pojawic sie jakas nowatorska technologia i tak trzeba ja okrajac i przystrajac bo na konsoli w pelni by nie dzialala. Mam tez nieodparte wrazenie, ze gdyby nie konsole to dzis cieszylibysmy sie realistyczna, wrecz o jakosci rzeczywistego swiata grafika, a nie tym, ze w pewnej grze zapowiada sie wielki skok graficzno-technologiczny a potem w modelach postaci zaslania sie cale twarze bo konsole by tego nie uciagnely...
3. Sam skrypt demolki moze byc super prosty i niewymagajacy - zrobic budynki zamiast z tekstur na "ramach" z polygonow i dodac do nich podstawy praw fizyki. Done.

Cytuj:
A levolution to tu chodzi raczej o te map changing events a nie o ogolna destrukcje.
Moim zdaniem w shanghaju destrukcji jest tyle ile trzeba, jedyne czego bym sie doczepil to tej dziury w drodze bo kazdy dobrze wie juz gdzie jest i nie ma potrzeby tamtedy przejezdzac...


Dla mnie destrukcji jest drastycznie za malo, to ma byc gra symulujaca wojne a nie gre w paintball.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL