Battlefield.pl
http://forum.battlefield.pl/

Battlefield 4 Beta - wrażenia
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=161&t=49869
Strona 11 z 11

Autor:  Wierzbin [ 20 paź 2013, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

@Skolland
Napisz do DICE, opieprz ich, że się nie znają, że ty zrobisz lepszą grę i że się da.
W czym problem?

Autor:  Pilot helikoptera [ 20 paź 2013, 15:26 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

WoWo_Soldier napisał(a):
Chcesz to podeślę Ci tą gierkę co zrobiłem z poly i sobie sam zobaczysz, jakie to jest proste i zabawne, nawet oc do magicznych 4.2GHz wiele nie pomogło.


Ja chcę taką grę. Podaj emaila na PW. Co do tematu to szkoda że za każdym razem są takie same gruzy po zawaleniu budynku. Też chciałbym doczekać się gry gdzie po rzuceniu granatu w podłodze robiła by się dziura. Albo chociaż jeden budynek był taki gdzie można od parteru do ostatniego piętra wszystko rozdupczyć. W BF4 denerwuje mnie też otoczenie. Np przewalimy drzewo to po kilku sekundach znika. Skoro jest możliwość destrukcji to powinny wszystkie elementy otoczenia, gruzy leżeć na ziemi, a nie znikać. Ciała graczy rozumiem bo jest respawn postaci i muszą znikać, tak samo z pojazdami ale otoczenie to już lipa. To nie gta 5 gdzie jest ogromna mapa i nikt nie zwraca uwagi na elementy otoczenia. W BF4 jest tylko mały kawałek mapy więc po rozwaleniu powinno wszystko leżeć tam gdzie upadło. Zobaczymy czy w wersji finalnej coś poprawią ale zaczynam wątpić.


Tak powinien się walić budynek http://www.youtube.com/watch?v=J9HaT23b-xc

A tak powinny zachowywać się przedmioty przy użyciu C4 http://www.youtube.com/watch?v=0v6GWNikAxk

Autor:  Krecik [ 20 paź 2013, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

Jeśli chodzi o drugi przykład to Unreal Engine 3 jak i jego darmowa wersja posiada już od dawna podobną funkcję, która dzieli meshe i ściany na losowe kawałki o ustalonej przez nas wielkości i losowości, a także siły potrzebnej do ich naruszenia. Ale chyba nie widziałem jeszcze gry AAA która by z tego skorzystała na większą skalę.

Autor:  JanTwardowski [ 20 paź 2013, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

Adasi - Milo widziec po latach :)

Drugiego BF2 juz nie beedzie. W bf3 przegralm chyba z 30h pare godzin. Nie uwazam ,ze byl gniotem ale mi nie podszedl za bardzo odbiegal od 2.

Co do heli w 4 lata sie smiesznie prosto nie ma porownania do 2. Helka w 4 jest zancznie slabsza od 2. Roznica naprawde duza i byle gosc z stingerem Cie sciaganie. - Jak dla mnie to akurat plus.

Co do samej 4. W bete fajnie sie gralo jak bedzie pozniej nie wiem ale w sama bete przegralem ponad 30h jak dla mnie duzo.

Moze to troche sentyment tez przyciaga...zobczymy, nie jest zle. Tryb bomby z grupka znajomych jest calkiem fajny. 4 nie jest podobna do 2 to jednak nie znaczy ,ze jest zla.

Zbieraj swoich, naproscie zgrzybiale paluchy i szykujcie sie do gry :)

Ktos z starych wyjadaczy 2 zamierza jeszcze grac w 4?


Ps. Co sie dzialo z tym forum? Napewno mialem wiecej niz jeden post :)

Autor:  skypan [ 20 paź 2013, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

Twardy pewnie zadziałał "botprotector" i ciebie wyzerowało ;) Nie ty pierwszy :D

Autor:  =FPPL= DJArnold [ 21 paź 2013, 14:16 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

Witam

Starzy wyjadacze będą się zapewne budzić powoli :) .
Cóż.... chyba grywalności BF2 nic już nie zastąpi. BF3 owszem był jaki był (jest) - samoloty i helikoptery jakieś takie nijakie, zupełnie bez przyjemności się lata, nawet porównywać z BF2 szkoda. BF3 graficznie nawet ładny ale te uproszczenia (ja lubię akurat sprzęt latający) zdecydowały, że nie chciało mi się po ok 3 miesiącach grać.

BF4 kolejna odsłona opiewana jako pełnoprawny następca BF2, czerpiący z pierwowzoru całymi garściami (dodanie funkcji komendanta :lol:) a tu w becie okazuje się, że model lotu śmigłowców jest jeszcze bardziej trywialny niż w BF3.
Nawet nie chcę spekulować jak to będzie z samolotami - obym się przyjemnie zaskoczył.

Kupić czy nie kupić ???? pytanie z którym będę się bił jeszcze przez kilka dni.

Pozdrawiam

Autor:  Mofixil [ 21 paź 2013, 14:54 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

=FPPL= DJArnold napisał(a):
Kupić czy nie kupić ???? pytanie z którym będę się bił jeszcze przez kilka dni.

Przeczekać hype, poczytać recenzje i fora gdy wylezą już wszystkie błędy i w ostateczności kupić na promocji pełen pakiet.

Autor:  WoWo_Soldier [ 21 paź 2013, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

Pilot helikoptera napisał(a):
Ja chcę taką grę.
https://copy.com/PBl3f9krWoVd
tutaj masz linka do kopii gierki co zrobił właśnie Phymec (ten z filmiku) tyle że filmik to animacja, a ta gierka działa w czasie rzeczywistym. Z tego co się orientuje to oryginalny link jest już offline dlatego daje z mojej kopii.
Moje cudo co sobie zrobiłem wyglądało podobnie, tylko trochę bardziej poszedłem w optymalizację :P
Tutaj Przynajmniej masz jakiś ambient i otoczenie.
Btw. Gierkę odpalasz z poziomu blendera i pythona.

Autor:  Krex [ 21 paź 2013, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

skolland napisał(a):
No to EA, jak i inne firmy powinny sie wziac do roboty i takie rzeczy polepszyc lub naprawic, zamiast wydawac co rok-dwa odgrzewany kotlet z innym numerkiem lub podtytulem.
Jak juz pisalem sama destrukcje mozna stworzyc duzo prosciej niz teraz, gdzie uzywa sie skryptow czy wrecz po trafieniu w dany punkt zalacza sie animacja i wczytywana jest inna tekstura...
Wystarczy zamiast jak to jest robione teraz (tworzenie budynkow jako figur geometrycznych i oblepianie teksturami i skryptami) tworzyc je jako polygony (cegly), ktore beda na serwerze zapisane. Dodac podstawy praw fizyki i mamy prosto i latwo a dodatkow lekko dla sieci stworzone destrukcje budynkow (trafienie w ktorys polygon uruchamia jego fizyke i juz)


W teorii to wszystko pięknie brzmi, tylko dodaj do tego, że taki budynek czy wieżowiec składa się z kilkuset czy nawet kilku tysięcy takich cegieł i dla każdej cegły oddzielnie trzeba liczyć fizykę, a to wymaga już potężnego sprzętu. Jakiś czas temu Nvidia wypuściła demo technologiczne destrukcji http://www.youtube.com/watch?v=O04ErnJ8USY. Odbywało się to na GTX'ie 680, który w tamtym czasie był najwydajniejszą jednoprocesorową kartą w ich posiadaniu, wyrenderowali to na oszałamiających 30 fpsach, bez żadnych tekstur czy innych dodatkowych elementów. A zobacz, że i temu daleko jest do ideału, np. możesz zniszczyć kolumny podpierające jakąś kolumnę, a ona będzie lewitowała niczym w Minecrafcie. Teraz spróbuj sobie wytłumaczyć, dlaczego Twój pomysł nie może zostać urzeczywistniony. Pewnych technologii po prostu nie przeskoczysz.

Autor:  JanTwardowski [ 21 paź 2013, 23:10 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

A mi najbardziej podobal sie system zniszczen w BC2 i taki by mi wystarczyl.

@DN a sie ladnie przywitales Baku maly :) Jeszcze sobie reklame u mnie w syg. robisz.

Autor:  skolland [ 21 paź 2013, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

Krex napisał(a):
W teorii to wszystko pięknie brzmi, tylko dodaj do tego, że taki budynek czy wieżowiec składa się z kilkuset czy nawet kilku tysięcy takich cegieł i dla każdej cegły oddzielnie trzeba liczyć fizykę, a to wymaga już potężnego sprzętu. Jakiś czas temu Nvidia wypuściła demo technologiczne destrukcji http://www.youtube.com/watch?v=O04ErnJ8USY. Odbywało się to na GTX'ie 680, który w tamtym czasie był najwydajniejszą jednoprocesorową kartą w ich posiadaniu, wyrenderowali to na oszałamiających 30 fpsach, bez żadnych tekstur czy innych dodatkowych elementów. A zobacz, że i temu daleko jest do ideału, np. możesz zniszczyć kolumny podpierające jakąś kolumnę, a ona będzie lewitowała niczym w Minecrafcie. Teraz spróbuj sobie wytłumaczyć, dlaczego Twój pomysł nie może zostać urzeczywistniony. Pewnych technologii po prostu nie przeskoczysz.


Jak juz napisalem wczesniej, gdyby przestano sie przejmowac wieloplatformowoscia gier dzis mialibysmy grafike i rozwiazania techniczne umozliwiajace wygenerowanie takiej grafiki - http://tiny.pl/qmr5g

Autor:  szakal0x [ 22 paź 2013, 00:27 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

skolland napisał(a):

Jak juz napisalem wczesniej, gdyby przestano sie przejmowac wieloplatformowoscia gier dzis mialibysmy grafike i rozwiazania techniczne umozliwiajace wygenerowanie takiej grafiki - http://tiny.pl/qmr5g


A taką grafikę to i byle studencik na projekt z grafiki by ogarnął, zdjęcia w dużej rozdzielczości, nawet z rl to nie problem :> Gorzej z jakąkolwiek interaktywnością fizyką.

Ale tak, wieloplanowość ssie.

Autor:  kulka123 [ 27 paź 2013, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Battlefield 4 Beta - wrażenia

Mi osobiście podoba się beta, ale nie mogę wzmocnić tych wrażeń, bo niestety sprzęt nie jest najmocniejszy i na ultra to mogę pomarzyć :D. Może w konkursie się uda.

Strona 11 z 11 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/