Teraz jest 29 cze 2024, 07:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 mar 2004, 12:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
Oto, co dziś wyszperałem:

Dear all,

As I am sure many of you are aware, there have been a number of issues with the DICE/EA full release version of Battlefield:Vietnam.

We are currently undertaking final testing on a patch for the product, which will be released this Friday (3-26), and will include the following fixes that have been suggested by the community :

* Implementation of a GUI voting system similar to that included in the 1.6 patch for Battlefield:1942

* The M60 (US) machine gun will only be useable while the player is prone.

* It has been noted that "vehicle camping" is a problem within the online community for Battlefield:Vietnam. Therefore, in our first patch for the product, players inactive in movement for longer than 15 seconds, within a vehicle spawn radius, will suffer the same health penalty as if leaving the combat zone.

* Fixes to the ATI graphics cards that have suffered problems. Similar graphical fixes shall be given to users of MX/Ti range NVidia graphics cards. Hopefully this will remove the various problems users of these cards have had while playing the product.

* It has become apparent that several of the sound (gunfire/explosions) effects are not to many people's likings. Work has been done on upgrading these sounds and, upon the release of the v1.1 patch, the in game sounds shall be more authentic than at present.

A number of other minor fixes will also be implemented, and we will be releasing another patch in the not too distant future should you inspire us with your ideas.

Keep them coming please, and we can make this game the top game of 2004.

Źródło: http://www.gamingfiles.com/network/link ... e?link=912
Jest dobrze.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2004, 12:30 
Offline

Dołączył(a): 17 mar 2004, 16:43
Posty: 109
Lokalizacja: Pearl Harbor
kriz napisał(a):

* It has been noted that "vehicle camping" is a problem within the online community for Battlefield:Vietnam. Therefore, in our first patch for the product, players inactive in movement for longer than 15 seconds, within a vehicle spawn radius, will suffer the same health penalty as if leaving the combat zone.



what the fuck ...???

_________________
[top dawgz] 4 life...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 12:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Super. Choć widać, że chyba jednak nie wszystkie najczęściej powatarzające się sugestie wzięli pod uwagę - liczy się jednak, że działają i to wcale szybko!

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2004, 12:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
Walter Sobchak napisał(a):
kriz napisał(a):
* It has been noted that "vehicle camping" is a problem within the online community for Battlefield:Vietnam. Therefore, in our first patch for the product, players inactive in movement for longer than 15 seconds, within a vehicle spawn radius, will suffer the same health penalty as if leaving the combat zone.

what the fuck ...???

e, spoko. ja bym sie nie przejmował. ruszysz metr i znowu kampisz ;). imho taki "martwa" poprawka, wiele nie wniesie.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 12:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
Shelton napisał(a):
Super. Choć widać, że chyba jednak nie wszystkie najczęściej powatarzające się sugestie wzięli pod uwagę - liczy się jednak, że działają i to wcale szybko!

Mnie najbardziej cieszy ostatnie zdanie z tego tekstu. widac ze EA naprawdę zależy. wg mnie stać ich na spełnienie ich oczekiwań. byle tylko wytrwali w walce. pierwszy patch - tak szybko i patrzcie - od razu jest data jego wydania. zobaczymy co dalej.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 12:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
ekstra, popieram wszystkie poprawki, a co do kampingu to wystarczy ze sie kawaleczke ruszusz i znowu masz 15 sek ;) ale prawde mowiac wolalbym zeby od razu gineli ci co kampia w miescu respawna i blokuja respawn sprzetu

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
A ja slyszalem ze to fake (gdzies na forum bf42.com)

Za to na innym sajcie mowili cos o patchu 1.1 za dwa tygodnie.

Mimo wszystko wstrzymajcie wybuchy radosci do czasu ukazania sie oficjalnego info na stronie EA. :)

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Zobaczymy czy ta zmiana z M60 dużo da. Poza tym nic nie piszą o wzmocnieniu czołgów. Szkoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
A mi sie najbardziej podoba poprawka m60 bo jednak bron jak narazie jest zbyt rzezniaca i na wszystkich serwerach ok 3/4 ludzi biegaja wlasnie z ta bronia

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Wszystko fajnie tylko co z czołgami i artylerią?
Puki co to prawie bezużyteczny złom ;)

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Ta akcja ze spawnem to bezsens, juz lepiej byloby gdyby musial opuscic teren spawnu, bo jesli ma sie tylko ruszyc, to przeciez przy strale sie poruszasz, minimalnie ale jednak.

Co do M60 to tez lekka przesada, wystarczy zwiekszyc recoil tak jak maja Vietnamcy.

Szkoda ze nie wprowadzono apteczki dla vietcongu lub nie ususneli jej amerykanom.

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
No i co z autobalancem teamów? Czasem mnie krew zalewa jak tylko ktos sie połączy z serwerem i od razu do US!

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:19 
Offline

Dołączył(a): 17 mar 2004, 16:43
Posty: 109
Lokalizacja: Pearl Harbor
kriz napisał(a):
Mnie najbardziej cieszy ostatnie zdanie z tego tekstu. widac ze EA naprawdę zależy. wg mnie stać ich na spełnienie ich oczekiwań. byle tylko wytrwali w walce. pierwszy patch - tak szybko i patrzcie - od razu jest data jego wydania. zobaczymy co dalej.


Wiadomo, od tego teraz zależy sukces całego projektu. W pierwszej fali uderzeniowej na sklepy ruszyli hardkorowcy, którzy tak czy siak by kupili nawet najbardziej zbugowany produkt, byle mial logo BF. teraz to oni będa głównymi przekaźnikami opinii o grze - dlatego im mniej będzie sie mówiło o błędach i niedociągnięciach, tym lepiej dla EA. Zadowolony gracz to potencjalnych pięciu następnych, których będzie chciał wciągnąć do zabawy.

Przypomina mi to troche sytuację z roku '69, kiedy prasa powiązana z komunistami obrzucała błotem i kalumniami lejtnanta Williama Calley'a za zrobienie porządku pod My Lai, szybko trzeba było reagować i publikować prawdę o tamtych wydarzeniach. Stare, dobre dzieje...

_________________
[top dawgz] 4 life...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Kaser napisał(a):
No i co z autobalancem teamów? Czasem mnie krew zalewa jak tylko ktos sie połączy z serwerem i od razu do US!


To mozna uruchomic na serwerze, wiec ta opcja jest, tylko niekt jej nie uzywa.

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2004, 13:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
I dobrze bo szlag mnie trafia jak mnie przerzuca co pare minut...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL