Teraz jest 15 lip 2025, 18:33

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 13:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Duron 1.2
512 MB DDR
Radeon 9700 + Catalysty
Ustawienia karty: większość "zależnie od aplikacji"
Ustawienia w grze: 1024x768x32, a reszta wszystko max
Muzyka: SB Live!
EAX: off
Uwaga, co ważne - system WinME!

No i nie zauważyłem żadnych przycinek, co mnie dość mocno zdziwiło.
Muszę jeszcze sprawdzić ilość FPS, zrobię to wieczorem i później EDIT.

Czy Waszym zdaniem powinienem coś zmienić w ustawieniach karty?

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Przecież napisał że nie zauważył żadnych przycinek.
Moim zdaniem wina leży po stronie optyka.
ZA MAŁO DIOPTRII W OKULARACH ;)

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2002, 17:36
Posty: 104
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
P4 2.8 GHz (FSB 800 Mhz)
Abit IS7 (Intel 865PE) + odblokowany PAT
2 x 512 Mb TwinMos DDR400
ATI Radeon 9500@9700 (najnowsze Omegi)
2 x Seagate 80 GB S-ATA
Creative Audigy2

na tym konfigu gra się (MP) płynnie i bez problemu. ustawienia: 1024x768x32, grafika - wszystko na maxa + EAX3 :D
ale jak włączyłem AA i Anizo to mi textury fruwały i znikały więc gram teraz bez "polepszaczy"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
A mi AA dzialalo, ale tylko chyba na omegach, bo wczesniej faktycznie tektury fruwaly. acha - w ogole ubolewam nad faktem, ze wlaczenie AA w bfie skutkuje tym, ze nieczytelnym staje sie caly czat. szkoda, bo sama gra wyglada duzo ladniej.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
kriz napisał(a):
A mi AA dzialalo, ale tylko chyba na omegach, bo wczesniej faktycznie tektury fruwaly. acha - w ogole ubolewam nad faktem, ze wlaczenie AA w bfie skutkuje tym, ze nieczytelnym staje sie caly czat. szkoda, bo sama gra wyglada duzo ladniej.


A sprawdzal ktos czy pomaga wylaczeni bac wlaczenie Alternative pixel center?

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 15:13 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2003, 14:31
Posty: 724
Lokalizacja: Dead Warschau
Athlon 2000xp+ (@1830mhz), MoBo - KT4V, 512 RAM, Radek 9100 pro na omegach

wszystko na maxa prócz textures, które są na medium, 800x600x32, wyłączone Shadows i chodzi bardzo dobrze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, 10:24
Posty: 723
Lokalizacja: Ruda Śląska
EPOX 8RDAE nForce2 400
Barton 2500+ @ 3200+
512 DDR400
Radeon 9100 Saphire
WD 120GB 7200obr ATA 100 8MB Cache
SB Live 5.1

1024x768x32@85
Low
High
Low
Off
Off

Okolo 50 klatek, dzwiek sie dupczy cos czasami jak pisalem w innym temacie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 16:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2003, 23:19
Posty: 412
Lokalizacja: Warszawa
Płyta: Gigabyte 8I1100 Intel 875P.
Karta: ATI Radeon 9700 PRO.
Procek: Pentium IV 1.8@2.4 GHZ.
Ram: jedna kość 512 DDR 333 MHZ.
Muzyka: SB Live! 5.1.

Vietnam (i zwykły BF) ma u mnie straszne skoki FPS (może nie straszne ale ma), mam 30-80 FPS.

Myśle, że niezłego kopa daje też Dual Channel (jakoś tak się to nazywa :)) w nowszych płytach głownych i jak ma się dwie kości RAMu (np. 2x 256) to wtedy dostaje też kopa.
Mam prośbe, moglibyście wyedytować swoje posty i napisać ile macie kości RAMu? Bo jak słysze, że ktoś ma stałe 100 FPS w zwykłym BF1942, na takim samym sprzęcie jak ja (ejw | siena) to mnie cholera bierze :D.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 17:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 16:58
Posty: 332
Lokalizacja: Warszawa
athlon 2000 xp + /1700 GHZ
geforse 5200 128mb
1024 ddr 333
karta muzyczna jakas zintegrowana :wink:

Gra chodzi mi na 800x600x16
wszystko na LOW i wlaczone shadows
mam od 25 fps do 50 :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2004, 19:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam:
Athlon 2000+
GeForce 5900
512 ram DDR
Plyte A7V8X

i czy taka konfiguracja wystarczy aby grac na maks detalach z wlaczonym antyaliasingiem i filtrem anizotropowym :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2004, 02:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
AMD 2500+
Radek 9800 SE
2x256 MB
Maxtor SATA
jakiś ASUS na nforce2

1024x768x32

MEDIUM
HIGH
MEDIUM

OFF
OFF

nie mniej niż 80 klatek

PS na singlu z 32 botami mogę właczyć wszystko na maxa wrzucić 1600x1200 i też idzie, na sieci w takiej rozdziałce mam zgon lagowy.

Kal-El myślę ze z takimi wątkami trzeba poczekać do patcha 1.1 :D który powinieneś na rano mieć (w końcu już go ssasz) :lol: dopiero po nim bedzie mozna wyciągać jakieś wnioski.
http://forum.battlefield1942.pl/viewtopic.php?t=4926


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2004, 09:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Piasecznik napisał(a):
Przecież napisał że nie zauważył żadnych przycinek.
Moim zdaniem wina leży po stronie optyka.
ZA MAŁO DIOPTRII W OKULARACH ;)


He he - to dobre... :lol:

Ale fakt faktem - jestem Wam winien przeprosiny za wprowadzenie w błąd. Po pierwsze mam w ustawieniach gry 800x600, a nie 1024x768.
Nie mam pojęcia skąd mi się to wzięło :oops:

Po drugie - wczoraj sprawdziłem fps... No i mówiąc krótko, rewelacji nie było. Oprócz chwilowych zwyżek, gra osiągała średnio po 30 fps, czyli generalnie kicha w porównaniu z tym, co mają niektórzy.
Niby 25/sek to slideshow na tyle płynny, że prawie niezauważalny ;), ale jednak zmiana ustawień na medium dała baardzo dużo i fps skoczył do 50-60.

Kal'El - a zatem masz rację, że nie łykasz... ;)

:oops:

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2004, 11:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Tak też myślałem. Ja też testowałem na Barton 2500+ i GF4ti4200 i wydawało mi się że jest szybciutko i wogóle super w porównaniu z Bartkiem 2600+ z R9600Pro.
Okazało się oczywiście że na GeForsie było 800x600.
Na 1024x768 tnie tak samo albo bardziej niż na Radku. 20 fpsów na Hue. Przy totalnej rozwałce na ekranie spadały do 10fps.
Patrząc na ścianę oczywiście skakało do nawet 115 fps no ale ta gra nie na podziwianiu ścian polega :)

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL