Teraz jest 19 lut 2025, 22:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 08:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem na co tu marudzić - poprostu WYPAS!
Koniec z cholernymi "kamperami" heli i wogóle z tym że heli miały taki potencjał w grze. Koniec też z akcją że na klanówce wszyscy pękaja jako US żeby im tylko jakoś Hueja nie podpieprzyli, bo to prawie finito. Niech sobie nawet podpieprzą - 3 gości z M60 + 5 sek. i no more Huey :P
Splash physics against soldiers fixed - narescie mogę znów jeździć czołgiem jak w '42 :lol: - daje czadu. (chyba zmieniam specjalizację ;) )
W końcu można używać jeepów.
Jak zwykla na początku wszyscy marudzą, ale jest wszystko bardzo dobrze zmienione na lepsze. A tak naprawdę to poprostu marudzą głownie piloci heli że już tak nie będą wymiatać, co było totlanym przegięciem (tak tak MaX'iu i Piachu - wiem że się wam heli nie podobają :P i Dobrze)

I co bardzo ważne - gierka dostała (przynajmniej u mnie) dodatkowego kopa jeśli chodzi o FPS

....a własnie...i w końcu można zacząć właściwe przygotowania do LANa

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 09:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
No to panowie teraz trzeba szybko meilowac do adminów CB aby dodali nową mapke do rozgrywek, żeby nie spotkało jej to samo co nowych mapek z bf 42, nie dajmy jej uśmiercić...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 09:50 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
Nowa mapka fajniutka i przemyślana - podoba mi się, jeśli chodzi o fps to u mnie również jakby przyspieszyła, ale kto by tam teraz grał w gry... :lol:

_________________
1945-Hiroszima, 1986-Czarnobyl, 1995-Windows, 2005 Lepper?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 10:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Nowe heli (OH-6 i KA-25) spierdzielone na maksa. Fizyka lotu jak w samolocie, przechył boczny niewiele daje i trzeba "zadzierać nos" jak w samolocie aby skręcać. Bardziej to przypomina zwaloną fizyke z EOD niż chwaloną przez wszystkich fizyke heli z vietnama (pozostałych heli).
Siła karabinów w pojazdach powietrznych mocno zmniejszona.
Możnaby to jeszcze przeżyć żeby nie przegrzewały się równie szybko jak przed patchem.
Mi8 ma nadal 2x po 2 rakiety. Gunship zamiast 2 rakiet, może wystrzelić tylko jedną. Dodając do tego wykastrowany karabin w gunshipie, mamy jeszcze większą przewagę powietrzną Vietnamu.
Dzwięki nadal zwalone, ludki chlupią na glebie, po przejściu przez wodę, EAX dalej mega spowalnia grę i posiada artefakty dzwiękowe jak wsześniej.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Ostatnio edytowano 29 lip 2004, 11:47 przez Piasecznik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 10:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
jescze nie gralem bo nie mialem czasu, sprobuje dopiero wieczorem ale juz mi sie jezy wlos na glowie :? 1 rakieta w gunshipie? przeciez on mial 2 wyrzutnie rakiet niekierownych po obydwu stronach ...jakas paranoja...
ciekawe jak z ta fizyka lotu...bylo dobrze to musieli oczywiscie namieszac :?

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 10:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
a mi sie tam podoba nowy paczyk...w koncu nie bedzie sytuacji ze lata nad glowa wielka krowa mi8 i kampi...fps rzeczywiscie przspieszyly...nowa mapka zajebista, duza i widac ze z pomyslem ale musi byc sporo luda na niej inaczej gra misja sie z celem..mi tam sie od razu spodobal patch

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Fizyka lotu w starych sprzętach pozostała niezmieniona na szczęście.
Ogólnie rzecz biorąc patch jest kiepski.
Prócz rzeczy które powinny być w BFV od początku (votemap, kamera float itp) jedynie możliwość zmuszenia przejścia na drugą stronę po końcu rundy jest fajnym rozwiązaniem. Myślałem jednak że w połączeniu z dziedziczeniem ticketów z poprzedniej rundy może być ciekawie.
Tutaj jednak też się nie postarali.
Myślałem że jeśli teamy były nierówne i jedna ze stron mocno wygrała pierwszą rundę, to po starcie rundy i zamianie miejsc, więcej ticketów będzie miała drużyna która wcześniej przegrała.
Niestety wraz z zamianą teamów, tickety wędrują za zwycięską drużyną.
Dobre to może być na rozgrywki meczowe.
Na publiku powinno być odwrotnie aby zbalansować różnicę w poziomie teamów.
Śmieszne jest jeszcze większe uodpornienie wież na flaming dart. Teraz siły południowego wietnamu mogą jedynie modlić się o kwaśny deszcz aby zniszczył wieże NVA.
Corsair jak był bezużyteczny tak nim pozostał.
Jeśli chodzi o czołgi to jesteśmy na dobrej drodze. Już pociski z armaty mogą wyrządzić szkodę na więcej niż 30cm od stóp wroga. Niestety nadal wystarczy 3 lub 4 granaty aby pozbyć się czołgu.
3D mapka i pokazywaniu przez nią skrzynek z ammo i apteczek może być mylące ponieważ jest tego samego koloru co przyjacielskie jednostki.
Można się zdziwić myśląc że przy apteczce jest teammate (bo coś tam świeci na niebiesko), a tam bandażuje się wróg.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 11:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Po instalacji patcha trzeba jeszcze raz przekliknąć punkbastera na enable, bo się odklikuje. Pada definicja niektórych klawiszy. Co do Splash damage to Matador się nie ciesz, bo gówno poprawili :). Wydajność wcale nie lepsza IMHO. Ide grać w BF42.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 12:03 
Offline

Dołączył(a): 9 lip 2004, 08:50
Posty: 9
Witam -
Na tej nowej mapce śmigłowiec OH ma funkcję wzywania artylerii, tam to się może przypadać, ale generalnie to jest taka mucha. Dużo brzęczenia i nic więcej. Ponadto wydaję sie być bardzo delikatny - jedna rakietka i po nim. Natomiast KA - to całkiem ciekawe F-4 w wersji Harrier. Nie latałem nim jeszcze ale wydaję się że pilot może używać działek i rakiet air-air. W każdym razie każdy śmigłowiec z wyjatkiem Cobry przy nim wysiada. A i w Cobrze bez strzelca trudno sobie z nim poradzić. Cobra podczas odpalania hotseeker-a (jak jesteśmy sami) bardzo szybko przechyla się na bok i jak nie mamy zapasu wysokości to tylko spadachron może nas uratować.
Przez moment miałem nadzieję, że dodadzą do smigłowców wskaźnik wysokości nad gruntem, ale niestety tego nie ma a czasami mogłoby się to przydać - np do lądowania na Tango. W moim wypadku trudno o wiecej uwag w tej chwili, bo grałem raptem z 15 minut. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 12:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Hynol napisał(a):
Co do Splash damage to Matador się nie ciesz, bo gówno poprawili :)


Grałem i wiem że poprawili. Dostalem wczoraj z 2 razy leżać dośc daleko od uderzenia pocisku i pofrunąłem spory kawałek, oczywiście death.
Potem zasówałem czołgiem i troche porozwalałem ludków - było naprawdę OK. Sprawdź sam.
Zresztą to samo jest z granatami. Mają znacznie wieksze rażenie w stosunku do piechoty. Poprostu wcześniej był spieprzony kompletnie splash damage od wszelkich wybuchów w stosunku do piechurów.

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 12:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
no dobra czas skończyć marudzić jak to zdupczyli tego patcha i przystosować się do nowych realiów gry :)

ale na koniec..............ale zdupczyli tego patcha :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2003, 00:36
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa
Fajny ten pacz, Mi8 będzie wymiatać, byle z daleka od bazy US. Huey to se może, do parku iść, bo z krową szans nie ma. Podobnie w starciu Huey vs Mig. Nowa mapka jak zwykle faworyzuje NVA. Po co się przekradać bokiem skoro wietnamcy mają heli z radarem. Szok jak można zrobić taki kicz. Zamiast wyrównania szans, osłabiono heli US (M60, działka, rakiety), leciutko NVA (tylko zwiększenie obrażeń od M60). Skończy się tym, że Huey będzie na padzie w końcu stał bo nie będzie się do niczego nadawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
Zauważyliście, że w OH6 można skasować pilota i strzelca odpowiednio wymierzoną serią? W "Loachu" nie mają oni żadnej osłony bocznej, więc kiedy heli wisi nad flagą lub przy niej ląduje wystarczy przyczaić się z wiernym AK47 i posłać im odrobinę ołowiu. Tego mi brakowało :D

No i pod Con Thien doszedł element wyczynowy - mostek, z którego wyraźnie przyspieszonym MUTTem można wykonać nieźle ekwilibrystyczny skok. Powinni jeszcze dodać punktację za 'stuntsy' jak w UT2004 :wink:

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 13:39 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
a mnie sie gra teraz zaajebi***! :P i8 nadal jednak wymiata... poprostu trzeba zmienic troszke taktyke jesli chodzi o kampienie nad baza wroga.... jesli niema 2 frajerow w cobrze to latac mozna w nieskonczonosc...
OH bardzo zwrotne az za bardzo wczoraj udalo mi sie unikac rakiet naprowadzanych... Ka jest super wydaje mi sie ze inny model lotu spowodowany jest innym uztawieniem wirnikow... ale cos dziwnego... mozna leciec z lekkim przechylem nie schodzac z kursu... no i po puszczeniu joya zaczyna sam krecic sie w miejscu.
powrot kalaha! :twisted:
wreszcie CAR nie taki straszny
LAW - jak wisi heli nad flaga=akcja zlomiarz
itd...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 20:21
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Krotka wypowiedz: patch jest do bani! Zrobili z gry zarabistej gre beznadziejna. Wszyscy co ja chwala chyba nie grali po stronie US. M60 gucio robi - nad flaga nadal bedzie krazyl MI-8 bez wiekszych strat. Jak zaczniesz strzelac = to on Ciebie widzi = to nie zyjesz!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL