Teraz jest 18 lip 2025, 01:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 15:06 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Mógłby ktoś otworzyć jakąkolwiek mapę Battlecraftem bo u mnie teraz wywala bląd, nawet przeinstalowanie nic nie dało. Chciałbym wiedzieć czy to ja mam tylko ten problem czy to BC przestał współdziałac po patchu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 15:08 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
narzekaja jak zwykle i jak zwykle sie wszyscy przyzwyczaja :)

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 16:15 
Offline

Dołączył(a): 30 gru 2003, 12:56
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
art(zn) napisał(a):
Mógłby ktoś otworzyć jakąkolwiek mapę Battlecraftem bo u mnie teraz wywala bląd, nawet przeinstalowanie nic nie dało. Chciałbym wiedzieć czy to ja mam tylko ten problem czy to BC przestał współdziałac po patchu?


u mnie BC tez nie dziala .....................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 16:30 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2003, 16:17
Posty: 82
Lokalizacja: Gdańsk
ta.. jak zwykle kwicza i marudza
to czy mapka jest dobra czy patch poprawia rozgrywke wyjdzie w praniu przez kilka tygoni grania
po pierwszym spotkaniu z patchem rozwalilem mi8 jednym magazynkiem z m60 ( chyba ze byl juz nadgryziony ) i to juz jest poprawa
bo to bylo najwieksze niezbalansowanie gry brak broni niszczacej heli nva

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Okota napisał(a):
OH bardzo zwrotne az za bardzo wczoraj udalo mi sie unikac rakiet naprowadzanych... Ka jest super wydaje mi sie ze inny model lotu spowodowany jest innym uztawieniem wirnikow... ale cos dziwnego... mozna leciec z lekkim przechylem nie schodzac z kursu...


Po pierwsze to nie on bardzo zwrotny, tylko rakiety mniej zwrotne.
Po drugie słaba reakcja na przechył boczny to nie zaleta a wada.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2004, 17:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Matador - sprawdzałem z Eugenem splash od Sheridana i nie widziałem poprawy - 4 strzały gdzieś tak metr od nóg kolesia zabrały mu chyba 80 % - co prawda fakt jest taki że kolesie "latają" w powietrzu, ale jakoś w porównaniu z BF42 to nie to samo :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2003, 21:33
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin
Chyba cos "ruszali" w migu 21 ciezej jest fantoma stracic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 01:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
no to moze pare spostrzezen z fotela pilota helikoptera :)

imho jesli chodzi o helikoptery PATCH JEST ZAJEBISTY bo:

1. zmiany w modelu lotu heli sa super bo promuja ludzi umiejacych latac i posiadajacych joye hehe 8), zmniejszy sie troche liczba myszkowcow :P, generalnie lata sie zajebiscie kazdym heli bo czuc inna charakterystyke maszyn, czuc ze to ciezki mi-8 i ze to bardzo lekki loach, o to wlasnie chodzi !

2. huey - zaluje ze zabrali 2 rakiete hueyowi :(, to bez sensu poniewaz ani tak na wojnie nie bylo ze nie mozna bylo walic z obu wyrzutni na raz ani nie poprawia to rozgrywki bo samotny pilot hueya w pojedynku z mi8 walcym 4 rakietami nie ma najmniejszych szans :(, niech chociaz poprawia predkosc przeladowania w takim razie :!:

ALE

mysle ze oslabienie karabinka to zajebisty pomysl bo teraz pojedynki huey z gunnerem vs mi8 maja sens :!: do tej pory bylo tak ze przy dobrym pilocie i gunnerze nie bylo nawet jak podleciec do hueya, teraz w mi8 mozna podjac rownorzedna walke :) o to chodzi :)

3. loach - swietna zabaweczka, mozna smigac miedzy drzewami i nad drogami i poczuc adrenaline, karabinki raczej do zabawy ale postrzelac do ludzikow mozna :) no i poejedynek z kamowem tymi karabinkami jest calkiem calkiem :)

4. kamow - czuc ze to heli marynarki :), ociezaly i bardzo stabilny (ten brak reakcji na przechyly boczne ;) ) ale dobrze sie lata, swietnie sie walczy karabinami z loachem :) polecam taki dogfajcik ;)

dla niekumatych: http://www.combataircraft.com/aircraft/hka25.asp

5. cobra - i dobrze ze sie przechyla przy przesiadce na strzelca :P, jak ktos nie umie opanowac takiego heli to sorry hehe, ALE dlaczego nie jest tak samo z kamowem ? :!: on sie nie przechyla :shock: i mozna sie spokojnie przesiadac na 2 i walic sa-7, troche bez sensu...

6. pulap heli - bardzo dobrze, nie da sie juz wzniesc poza pulap widocznosci mi-8 z respem, poprawilo to rozgrywke

7. m60 i law sa realnie zwiekszone, teraz 3 gosci z m60 - 5 sek ognia i nie ma mi-8 ktore kampi, pomimo ze jestem pilotem i moze mi to przeszkadzac ciesze sie z tego bo poprawila sie jakosc rozgrywki

jednym slowem: GIT :!: DO MASZYN :!:

aha

cos przekombinowali debile i na pozycji gunnera w huey niesamowicie laguje nawet na mocnych maszynach :?

_________________
http://www.bravo-company.pl


Ostatnio edytowano 30 lip 2004, 02:00 przez Holman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 01:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, 16:19
Posty: 93
Lokalizacja: Toruń
No cóż, nie pozostaje nic innego jak tylko się przestawić. Na tą chwilę powiem tak: na Flaming Dart rozwalenie wieży graniczy z cudem. Prawdopodobnie na tej mapie rozgrywki będą trwały dłużej :-))
Pozdrawiam,
Jester

_________________
http://www.balony.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 02:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Holman napisał(a):
cos przekombinowali debile i na pozycji gunnera w huey niesamowicie laguje nawet na mocnych maszynach :?


Nie wiem od czego to zalezy ale u mnie np od samego poczatku lagowalo niemilosiernie ale tylko na niektorych serverkach...Czy to mozlliwe ze mam za duzy sens myszy ustawiony? (tak pod czolgi ;) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 08:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Hynol napisał(a):
Matador - sprawdzałem z Eugenem splash od Sheridana i nie widziałem poprawy - 4 strzały gdzieś tak metr od nóg kolesia zabrały mu chyba 80 % - co prawda fakt jest taki że kolesie "latają" w powietrzu, ale jakoś w porównaniu z BF42 to nie to samo :(


... :( ... zgadza się. Po dłuższym pograniu stwierdzam że kolesie w większości przypadków gdzieś odlatuja ale nie giną.... lipa

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 11:33 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2003, 02:35
Posty: 386
Lokalizacja: Zielona Góra
najgorsze jest to ze wraz z patchem 1.1 usunieto KREW. przeciez to jest jakas paranoja... co za pipy w tym ea/dice pracują...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 12:05 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
no fakt czolgi sie malo zmienily splasch damage prawie taki sam...ale dla asfaltow to zmiany sa tylko na lepsze..nie wiem czemu sie czepiacie...z dnia na dzien bedzie coraz lepiej sie gralo...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2004, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
ater napisał(a):
najgorsze jest to ze wraz z patchem 1.1 usunieto KREW. przeciez to jest jakas paranoja... co za pipy w tym ea/dice pracują...


Hmm, a u mnie po instalacji p-a 1.1 krew się pojawiła...
Może nie w makabrycznych ilościach, ale po trafieniu kolesia wykwitają na nim jakieś czerwone plamki.
Albo to sprzęt mi się sypie.

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2004, 00:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2004, 20:14
Posty: 213
Lokalizacja: Katowice
ater napisał(a):
najgorsze jest to ze wraz z patchem 1.1 usunieto KREW. przeciez to jest jakas paranoja... co za pipy w tym ea/dice pracują...


RM i Rydzyk juz maja 39 % udziału w Dice

_________________
Me kill you long time
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL